grote kans dat ik het alsnog niet doe omdat ik zo stress, om vervolgens thuis spijt te hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel even hier laten weten hoe het gegaan is he?
dimensjequote:Op vrijdag 14 september 2012 12:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Schenkstroop![]()
Gogo is beter dan dat.
Als je Uft uitspreekt zoals het er staat, heb je het geluid van een stiekeme scheet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
zet een R voor uft en je hebt Ruft![]()
gvd
waarom lach ikquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je Uft uitspreekt zoals het er staat, heb je het geluid van een stiekeme scheet.
Nohhh!quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
hey Dimens, lekker uitzicht vanuit je zolderkamer?
Gr gr de electriciteitskabels.
Geen zorgen man, ik kan ze ook zien vanuit mijn zolderkamertjequote:
Nog steeds benieuwd waar jij dan precies woont.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:47 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Geen zorgen man, ik kan ze ook zien vanuit mijn zolderkamertje
toch gaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
asdfghjkl net als ik het huis uit moet beginnen de buien![]()
Ga de schapenvallei over en je komt in een nieuw blok binnen de steenbuurt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog steeds benieuwd waar jij dan precies woont.
Welke straat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:49 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ga de schapenvallei over en je komt in een nieuw blok binnen de steenbuurt.
geen probeemquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar mijn haar zit zo goed, denk dat ik trein eerder neem
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee laat maar, ik doe het niet
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:50 schreef Typisch het volgende:
hoi mijn deurmat is net nat regerend omdat ik de deur open heb gelaten
Ze vult haar borsten met helium.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze neemt push-up naar een new level
Je woont wel dichtbij de Duitsers.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Tukkers zijn uit twente en ik ben niet duits![]()
![]()
Ja okequote:Op vrijdag 14 september 2012 12:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Groningen stad is wel leuk. Groningen provincie.
achterhoek = twentequote:Op vrijdag 14 september 2012 12:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Tukkers zijn uit twente en ik ben niet duits![]()
![]()
was jij de bal?XDquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:53 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben wel eens in leiden geweest, bij zo'n rugby wedstrijd
In de zomervakantie zie je wel veel duitsers in de stad jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je woont wel dichtbij de Duitsers.
Bij ons ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In de zomervakantie zie je wel veel duitsers in de stad ja
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:54 schreef Juicyhil het volgende:
ik ben wel eens in amsterdam geweest, echt zooow cool
West Duitsers.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In de zomervakantie zie je wel veel duitsers in de stad ja
jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
ligt 8 en 19a ver van elkaar op utrecht cs?
gewoon naar de overkant toch?
Had het me een half uur geleden gevraagd en ik had de meters voor je uitgerekendquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee. Oost Duitsers zijn wel leuk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:56 schreef Typisch het volgende:
mmm
[..]
duitsers zijn per definitie kut
gewoon over het spoor lopenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:
o nja ik heb 10 min dus zie dan welquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had het me een half uur geleden gevraagd en ik had de meters voor je uitgerekend
DM het mijquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:58 schreef wietparkiet het volgende:
ik wil even al mijn frustraties eruit gooien maar dat is een ban waard
Waarom boos dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:58 schreef wietparkiet het volgende:
quote:
quote:
Om mij?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet boos opzich, meer gefrustreed om een of andere redenweet niet waarom
sla een random persoonquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:58 schreef wietparkiet het volgende:
ja jij wordt toch hitsig van een m?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik moet zo hard lachen nu![]()
![]()
mmmmmmmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man, ik had het wel een beetje verwacht en ik snap het ook. en als het daarom ging had ik je het wel laten wetenquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja jij wordt toch hitsig van een m?m'n mond wordt er nat van ja, mmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die smiley op het einde. Nu ben ik bezorgd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee man, ik had het wel een beetje verwacht en ik snap het ook. en als het daarom ging had ik je het wel laten weten
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
m'n mond wordt er nat van ja, mmmmm
wat heb je gedaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die smiley op het einde. Nu ben ik bezorgd.
Gast er is echt niksquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die smiley op het einde. Nu ben ik bezorgd.
ga naar de hoeren om je frustraties te uitenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee man, ik had het wel een beetje verwacht en ik snap het ook. en als het daarom ging had ik je het wel laten weten
071 represent niggerquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het lijkt net alsof dimmie en weepee een relatie hebben
'heb ik iets gedaan?'
'nee'
'wel'
'er is niks'
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is iets tussen dimmie en mij,
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
'heb ik iets gedaan?'
'nee'
'wel'
'er is niks'
wp is dan de vrouwquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
'heb ik iets gedaan?'
'nee'
'wel'
'er is niks'
Ja dombo's ga er dan ook niet zo uitgebreid ver janken op een openbaar forum jezus dan kan je dit verwachten huiliesquote:
rotwiefquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
'heb ik iets gedaan?'
'nee'
'wel'
'er is niks'
op cs?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:01 schreef leeell het volgende:
gisteravond 11 uur bigtasty met bacon, genot
Meteen zo boos.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga dombo's ga er dan ook niet zo uitgebreid ver janken op een openbaar forum jezus dan kan je dit verwachten huilies
Transquote:
Ik huil daar toch niet om, ik ben om de een of andere reden gefrustreerd. Dimens denkt dat het om hem gaat maar dat is niet zo. kan gebeurenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga dombo's ga er dan ook niet zo uitgebreid ver janken op een openbaar forum jezus dan kan je dit verwachten huilies
Ik weet dat je liegt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee.. alles gaat goed hoor
jezus gast, heb jij ook een vagine of alleen tieten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik huil daar toch niet om, ik ben om de een of andere reden gefrustreerd. Dimens denkt dat het om hem gaat maar dat is niet zo. kan gebeuren
mmmmmmmmquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:06 schreef Typisch het volgende:
mmm
[..]
jezus gast, heb jij ook een vagine of alleen tieten?
o, dacht er nog aan om uit te stappen rond 11 05 op trans om te eten maar moest dan een uit wachten op de volgende treinquote:
Dat weet je toch al ;$ ;$ ;$quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:06 schreef Typisch het volgende:
mmm
[..]
jezus gast, heb jij ook een vagine of alleen tieten?
hommoquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
o, dacht er nog aan om uit te stappen rond 11 05 op trans om te eten maar moest dan een uit wachten op de volgende trein
grquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik ga van huis greotjens XD
Als iemand je snoepjes aanbiedt, neem ze niet aan en loop door.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik ga van huis greotjens XD
vanavond weer? Xxquote:
Oke papaquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als iemand je snoepjes aanbiedt, neem ze niet aan en loop door.
MABquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:07 schreef wietparkiet het volgende:
Is het te vroeg voor bier?![]()
Nee het is nooit te vroeg voor bier
gaat om 11 uur dicht, dan zit ik nog in de biosquote:
Wat als vreemde meneren mij in een vijver duwen???quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
En niet in de plassen spelen. Je hebt nette kleren aan en ik wil niet dat die vies worden.
Met een glimlach verder gaan met leven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat als vreemde meneren mij in een vijver duwen???
ik heb lkkr yoghurtspulquote:
13:49 pasquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:10 schreef leeell het volgende:
schiet nou maar op anders mis je je trein "duif"
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:09 schreef wietparkiet het volgende:
He jongens, catering op de meet?
mensen die denken "moves" nodig te hebben of een "tactiek" , vrouwen willen je toch als wie je ben en niet als wie je je voordoet of probeert te zijnquote:
ja, maar je moet toch iets. Ik bedoel, die gast lijkt net als ik een zetje in de rug nodig te hebben om echt op de meisjes af te stappen. Net als ik nuquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:18 schreef leeell het volgende:
[..]
mensen die denken "moves" nodig te hebben of een "tactiek" , vrouwen willen je toch als wie je ben en niet als wie je je voordoet of probeert te zijn
voor sommigen zit het er gewoon niet in, om het op die manier te doen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, maar je moet toch iets. Ik bedoel, die gast lijkt net als ik een zetje in de rug nodig te hebben om echt op de meisjes af te stappen. Net als ik nu
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:20 schreef leeell het volgende:
[..]
voor sommigen zit het er gewoon niet in, om het op die manier te doen.
deze man snapt het.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar moet ik anders mijn bont vandaan halen?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar moet ik anders mijn bont vandaan halen?
wat ik zeg dus, niet iederen kan versieren.quote:
of je kan het wel, maar je bent te bang om op je bek te gaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:23 schreef leeell het volgende:
[..]
wat ik zeg dus, niet iederen kan versieren.
je leert niet van succes maar van falen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
of je kan het wel, maar je bent te bang om op je bek te gaan
denk dat het voor mij ook veel makkelijker zou gaan als ik een keer succes heb gehad. Maakt me al veel zelfverzekerder.
Vallen en opstaan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
denk dat het voor mij ook veel makkelijker zou gaan als ik een keer succes heb gehad. Maakt me al veel zelfverzekerder.
Je hebt geen bont nodig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar waar dan? Zeg het me? Dan laat ik die "lieve" diertjes wel met rust.
pussy's eten mijquote:
grow some balls, ken je verder niet maar je praat erover alsof je net de liefde van je leven hebt zien seksen met je beste vriendquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en nu?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:26 schreef wietparkiet het volgende:
Mijn kat ligt tussen de dekens en mijn kat is volledig wit en de dekens ook dus ze is in camouflage
Ik wou foto uploaden maar telefoon loopt te kuttenquote:
Nepbont.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh ja je zwarte pakje met bontkraag! Nou da's dan nepbont.
quote:
Vreetzakquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
of naar de snackbar gaan voor een patatje met
NIET GEVEN HET IS EEN VAL ZE GAAT SHOPPEN!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:33 schreef Typisch het volgende:
vrouwen![]()
![]()
Ik :''Ey kan jij effe wat boodschappen voor me doen en dan dat vanavond meenemen als je hierheen komt?''
Zij: ''Ja is goed, wat allemaal?''
Ik noem op wat ze allemaal moet halen zegt ze ''oke, wat is je pincode je pinpas ligt hier toch nog''![]()
verkeerde nummer zeggen staat ze daarquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:33 schreef Typisch het volgende:
vrouwen![]()
![]()
Ik :''Ey kan jij effe wat boodschappen voor me doen en dan dat vanavond meenemen als je hierheen komt?''
Ik noem op wat ze allemaal moet halen zegt ze ''oke, wat is je pincode je pinpas ligt hier toch nog''![]()
Gold digger, dumpen dat mens.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:33 schreef Typisch het volgende:
vrouwen![]()
![]()
Durft ze niet man.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
NIET GEVEN HET IS EEN VAL ZE GAAT SHOPPEN!!
En dan geen eten, drinken en seks dit weekend? No thanx.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:34 schreef leeell het volgende:
[..]
verkeerde nummer zeggen staat ze daar
No.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:42 schreef Typisch het volgende:
Ik citeer een sms van dv
'Witte koeien ineens hier, wat is deze''
Mwahquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, cascada - summer of love.
d8 dat jij wel een squirtle was :Squote:Op vrijdag 14 september 2012 13:50 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben de ijskoningin.
Ik kies wel charmander.
Egt he :Squote:Op vrijdag 14 september 2012 13:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
d8 dat jij wel een squirtle was :S
Maar dan smelt je?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:50 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben de ijskoningin.
Ik kies wel charmander.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
d8 dat jij wel een squirtle was :S
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:52 schreef Dimens het volgende:
Mensen die niet Pokémon Yellow en Pikachu nemen.
Wat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:53 schreef Oceanview het volgende:
Haha Zoetermeer-Oost wordt afgekraakt.
zwakkelingquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik werd na een tijdje moe van dat levelen en kut beesten verzamelen dus heb ze nooit allemaal gevangen.
Dan bevries ik vanzelf weerquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dan ben je straks een plasje water.
Omgekeerd komen Italianen echt niet naar Nederland om een treurigstremmende nieuwbouwwijk in Zoetere-Oost te bekijkenoquote:
mijn vriend, homoquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
Hihi ik heb mijn vriend in pokemon pearl een vieze naam gegeven en nu zegt die moeder dat
Wat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Omgekeerd komen Italianen echt niet naar Nederland om een treurigstremmende nieuwbouwwijk in Zoetere-Oost te bekijkeno
1-0 voor mijquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt me deze keer te pakken, maar de volgende keer gebeurt dit niet weer.
Gastquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:00 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
XDDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |