Al gedaan. Zij zeggen dat de reparatiewet nog niet van kracht is, omdat die nog niet is aangenomen door de eerste kamer. Zelf kan ik dit niet vinden. http://www.basic-fit.nl/over-basic-fit/faq/lidmaatschapquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:08 schreef nuget het volgende:
Waarom vraag je het niet even bij je sportschool.
het gaat mij niet om die ene maand. Maar ik betaal liever niet tot april 2013, als dit volgens de wet niet hoeft.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:09 schreef maily het volgende:
je wil het opzeggen; doe dat dan ook.
en misschien moet je dan n maandje langer betalen...
wat nuget schrijft...
Met een grote kans om een onjuist antwoord te krijgen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:08 schreef nuget het volgende:
Waarom vraag je het niet even bij je sportschool.
Grote kans inderdaad. En dan uiteraard de vraag: heb je rechtsbijstand om je te helpen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:24 schreef Patroon het volgende:
Dit gaat nog een hele strijd worden met Basic Fit als ik dit zo lees.
Nee ik heb geen rechtsbijstand.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:39 schreef jroz het volgende:
[..]
Grote kans inderdaad. En dan uiteraard de vraag: heb je rechtsbijstand om je te helpen?
Grote kans dat je dan ook 'uit coulance' een regeling krijgt aangeboden. Basic Fit zou oerstom zijn om te procederen voor één geval waarbij er kans is dat het ze honderden gevallen gaat kosten als jij wint.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee ik heb geen rechtsbijstand.
Kan 2 dingen doen: Termijn uitzitten kost me 4x16,95=67 euro
Of incasso blokkeren en er voor zorgen dat ze mij dagvaarden. Dus door gelijk in het incasso traject aan te geven dat ik niet ga betalen en extra kosten maken geen zin heeft, dat ze mij mogen dagvaarden. Kan ik bij de rechter mijn gelijk halen adhv de wet en jurisprudentie. Maar dat zal wel lastig zijn zonder advocaat.
Is al gebeurd, wat de consument heeft gewonnen: http://jure.nl/BV1276quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:28 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Grote kans dat je dan ook 'uit coulance' een regeling krijgt aangeboden. Basic Fit zou oerstom zijn om te procederen voor één geval waarbij er kans is dat het ze honderden gevallen gaat kosten als jij wint.
Dat is een andere situatie die moeilijker ligt, de rechter liep daarin vooruit op een wet die eraan kwam.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Is al gebeurd, wat de consument heeft gewonnen: http://jure.nl/BV1276
Ja klopt. Ik wil per 1/12/12 of 1/1/2013 opzeggen, alleen is Basic Fit van mening dat die wet niet geldt voor reeds bestaande contracten voor 1/12/2011quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:37 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat is een andere situatie die moeilijker ligt, de rechter liep daarin vooruit op een wet die eraan kwam.
Jouw vraag ging toch over de termijn van 1 jaar na inwerkingtreding van de wet Van Dam en of je daarmee per 1/1/12 kon opzeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |