Het abo stopt volgende maand. Bovendien heb ik het al eens eerder proberen te laten stoppen (half jaar geleden) maar het mocht niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:58 schreef Salatrel het volgende:
waarom volgende maand afgesloten dan? als je wilde zeggen dat volgende maand je 2 jarig contract afloopt heeft dat verder geen gevolgen hoor. blijft gewoon doorlopen onder de huidige voorwaarden maar kun je maandelijks opzeggen..
Ik doe nog havo, dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:03 schreef Luxuria het volgende:
Ben je student? Dan krijg je bij Hi in ieder geval studentenkorting.
Ik betaal ong. 29 euro per maand en heb bel en sms 30, maar weet niet meer precies wat het inhoudt
Internet zit daar ook bij, ik kom nooit aan die limiet.
Data gebruik ik meestal 100 mbquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:03 schreef jroz het volgende:
Wat is veel bellen/ sms'en/ internetten? Heb je echt een grote databundel nodig, of zit je meestal op WiFi? Is Whatsapp geen alternatief voor sms'en?
Welke provider heb je nu?
Weet ik! Ik schrok echt toen ik op de sites keek van de telefoonaanbiedersquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hou er rekening mee dat abonnementen fors duurder geworden zijn! Voor mij is het voordeliger geen nieuw abo af te sluiten (had al internet) en als ik een nieuwe telefoon nodig heb koop ik m wel prepaid of simlockvrij
Eehm, moet op dit forum kunnen, nu.nl en buienradarquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:06 schreef Lienekien het volgende:
Wat voor toestel wil je?
En voor wat voor dingen wil je mobiel kunnen internetten?
Misschien wel! Ik zou het toch eens navragen bij Hi, het scheelt best wel wat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik doe nog havo, dus ik denk het niet
Link?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als je geen hele luxe telefoon wil, kijk bv naar hollandsnieuwe.nl Galaxy ace met 275 min/sms/internet en internet voor 14,50 per maand
Die trend is al een beetje gekeerd, los toestel + sim-only is lang niet altijd goedkoper.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:52 schreef Jordy-B het volgende:
Het is altijd goedkoper om een los toestel te kopen in combinatie met een sim-only abonnement. Nadeel is wel dat je natuurlijk in een keer de volle mep moet betalen voor een toestel, maar de abonnentskosten zijn zóveel lager, dat je aan het einde van je contract goedkoper uitbent dan wanneer je je telefoon via je abonnement 'afbetaalt'.
Altijd goedkoper, weet je dat zeker? Ik heb het eerder dit jaar proberen uit te zoeken, maar vond sim-only's altijd beperkter in mb's en bijv. bundel gratis sms.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:52 schreef Jordy-B het volgende:
Het is altijd goedkoper om een los toestel te kopen in combinatie met een sim-only abonnement. Nadeel is wel dat je natuurlijk in een keer de volle mep moet betalen voor een toestel, maar de abonnentskosten zijn zóveel lager, dat je aan het einde van je contract goedkoper uitbent dan wanneer je je telefoon via je abonnement 'afbetaalt'.
Deze? Kost 29 20,75 per maand, geen 14,50.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.hollandsnieuwe(...)e&_requestid=3388257
Hey wat grappig, mij geeft ie 5 euro korting per maand op internet en 1,25 per maand korting op bellen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:08 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Deze? Kost 29 per maand, geen 14,50.
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hey wat grappig, mij geeft ie 5 euro korting per maand op internet en 1,25 per maand korting op bellen.
Zal wel aan surfgedrag liggen ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |