Ik heb nog nooit van dreamlayers gehoord. Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:06 schreef sinepedraap het volgende:
Ligt er aan hoeveel dreamlayers diep je zit. Bij 1 dreamlayer kan het gewoon simpel een gedeelde droom zijn maar als je echt 2 layers of 3 layers diep zit dan is er vaak opzet in het spel en proberen ze informatie uit je onderbewustzijn te trekken.
Een droom in een droom.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van dreamlayers gehoord. Wat zijn dat?
Ik heb eigenlijk nooit gedroomd dat ik droomde.. Weleens gedroomd dat ik wakker werd. Schijnontwaken kan heel vervelend zijn.quote:
In dezelfde nacht?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef Ziba het volgende:
Hallo mensen,
Wat betekent het als je hetzelfde droomt als iemand anders? Ik geloof niet zo in dromen enzo maar ik wil toch wel weten wat voor kijk de spirituele mens daarop heeft. Toch interessant.
Hahaquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:06 schreef sinepedraap het volgende:
Ligt er aan hoeveel dreamlayers diep je zit. Bij 1 dreamlayer kan het gewoon simpel een gedeelde droom zijn maar als je echt 2 layers of 3 layers diep zit dan is er vaak opzet in het spel en proberen ze informatie uit je onderbewustzijn te trekken.
Hahaha.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:06 schreef sinepedraap het volgende:
Spannend, het hiernamaals.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:43 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
In dezelfde nacht?
Knap dat je het beide dan nog weet want meestal kun je het niet meer herinneren.
Waarschijnlijk werden jullie samen getest door het hiernamaals en zijn jullie geslaagd pfff.
Ik weet niet wat jullie gedroomd hebben en of jullie kort daarvoor hetzelfde hebben meegemaakt? Het zou door stom toeval kunnen dat jullie een droom hadden met hetzelfde thema, of waar iets in voorkwam dat hetzelfde was. Als je maar gedeeltelijk over hetzelfde droomt, is het iets minder onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha.
[..]
Spannend, het hiernamaals.Ja, of hij zit te liegen. Of ik ben te goedgelovig.
Dromen zijn je uitlaatklep voor je hersens die daarmee je lichaam in rust brengen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:13 schreef Ziba het volgende:
Spannend, het hiernamaals.Ja, of hij zit te liegen. Of ik ben te goedgelovig.
O, we droomden over elkaar en we deden hetzelfde met elkaar, zegmaar.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie gedroomd hebben en of jullie kort daarvoor hetzelfde hebben meegemaakt? Het zou door stom toeval kunnen dat jullie een droom hadden met hetzelfde thema, of waar iets in voorkwam dat hetzelfde was. Als je maar gedeeltelijk over hetzelfde droomt, is het iets minder onwaarschijnlijk.
Of jullie hadden daadwerkelijk telepatisch contact. Dat zou natuurlijk kunnen.
Ja, dit zal het wel zijn. Allebei (net voor het slapen) hetzelfde meegemaakt en daarom dromen over elkaar ofzo. Grappig.quote:Op zondag 16 september 2012 01:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dromen zijn je uitlaatklep voor je hersens die daarmee je lichaam in rust brengen.
Feit daarbij is dan ook dat je alles wat je van die dag mee hebt gemaakt verwerkt. Dus als je beide die dag samen doorgebracht hebt is het heel goed modelijk dat je sterke overeenkomsten hebt qua droom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |