abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116769725
Hallo mensen,

Wat betekent het als je hetzelfde droomt als iemand anders? Ik geloof niet zo in dromen enzo maar ik wil toch wel weten wat voor kijk de spirituele mens daarop heeft. Toch interessant. :+
pi_116770112
Als een lekker wijf mij haar droom vertelt, dan zeg ik ook altijd dat ik precies hetzelfde heb gedroomd. Dan lijkt het net alsof zij en ik een connectie hebben en is het makkelijker haar in bed te krijgen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_116770238
O. En nu serieus. :P
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:09:28 #4
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_116770532
Zeg TS... Wat heb jij gedroomd vannacht?
Sometimes you see knopjes
pi_116772144
Ligt er aan hoeveel dreamlayers diep je zit. Bij 1 dreamlayer kan het gewoon simpel een gedeelde droom zijn maar als je echt 2 layers of 3 layers diep zit dan is er vaak opzet in het spel en proberen ze informatie uit je onderbewustzijn te trekken.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116773501
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:06 schreef sinepedraap het volgende:
Ligt er aan hoeveel dreamlayers diep je zit. Bij 1 dreamlayer kan het gewoon simpel een gedeelde droom zijn maar als je echt 2 layers of 3 layers diep zit dan is er vaak opzet in het spel en proberen ze informatie uit je onderbewustzijn te trekken.
Ik heb nog nooit van dreamlayers gehoord. Wat zijn dat?
pi_116773523
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit van dreamlayers gehoord. Wat zijn dat?
Een droom in een droom.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_116773715
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:48 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Een droom in een droom.
Ik heb eigenlijk nooit gedroomd dat ik droomde.. Weleens gedroomd dat ik wakker werd. Schijnontwaken kan heel vervelend zijn.
pi_116774254
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 11:48 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Een droom in een droom.
Te vaak Inception gekeken? :)
(Un)masking for the greater good.
pi_116775325
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:38 schreef Ziba het volgende:
Hallo mensen,

Wat betekent het als je hetzelfde droomt als iemand anders? Ik geloof niet zo in dromen enzo maar ik wil toch wel weten wat voor kijk de spirituele mens daarop heeft. Toch interessant. :+
In dezelfde nacht?
Knap dat je het beide dan nog weet want meestal kun je het niet meer herinneren.
Waarschijnlijk werden jullie samen getest door het hiernamaals en zijn jullie geslaagd pfff. *O*
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:43:22 #11
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_116777584
quote:
Haha :D Inception is een film geen werkelijkheid :P
Ik heb weleens gedroomd dat ik droomde! Super raar is dat. Vooral omdat ik doorhad dat er iets geks aan de hand was... Ik zei tegen iemand in mijn droom dat ik dacht nog thuis in bed te liggen en zij bevestigde dat. Later werd ik wakker en stond er een dokter naast mijn bed die zei dat ik heel ziek was. Hoge koorts, ijlen. En daarna werd ik weer wakker. Met ongelooflijke heftige migraine, nog nooit zo'n pijn gevoeld als toen.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_116778821
quote:
Hahaha.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:43 schreef TechnoXXL het volgende:

[..]

In dezelfde nacht?
Knap dat je het beide dan nog weet want meestal kun je het niet meer herinneren.
Waarschijnlijk werden jullie samen getest door het hiernamaals en zijn jullie geslaagd pfff. *O*
Spannend, het hiernamaals. :7 Ja, of hij zit te liegen. Of ik ben te goedgelovig.
pi_116803059
Hmja ik heb wel dromen gehad, die ik al eerder gehad heb. Dan liep ik echt in die droom, oh dan moet ik hierheen en dat gebeurd er dit etc. Beetje vaag maarja het is net alsof je een herlhaling op tv aan het kijken bent, erg saai ;(

Maar mensen met de zelfde droom , nope nog nooit gehoord.
pi_116808739
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:13 schreef Ziba het volgende:

[..]

Hahaha.

[..]

Spannend, het hiernamaals. :7 Ja, of hij zit te liegen. Of ik ben te goedgelovig.
Ik weet niet wat jullie gedroomd hebben en of jullie kort daarvoor hetzelfde hebben meegemaakt? Het zou door stom toeval kunnen dat jullie een droom hadden met hetzelfde thema, of waar iets in voorkwam dat hetzelfde was. Als je maar gedeeltelijk over hetzelfde droomt, is het iets minder onwaarschijnlijk.
Of jullie hadden daadwerkelijk telepatisch contact. Dat zou natuurlijk kunnen. :P
  † In Memoriam † zondag 16 september 2012 @ 01:15:34 #15
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_116836551
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 14:13 schreef Ziba het volgende:

Dromen zijn je uitlaatklep voor je hersens die daarmee je lichaam in rust brengen.
Feit daarbij is dan ook dat je alles wat je van die dag mee hebt gemaakt verwerkt. Dus als je beide die dag samen doorgebracht hebt is het heel goed modelijk dat je sterke overeenkomsten hebt qua droom.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_116839725
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 10:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jullie gedroomd hebben en of jullie kort daarvoor hetzelfde hebben meegemaakt? Het zou door stom toeval kunnen dat jullie een droom hadden met hetzelfde thema, of waar iets in voorkwam dat hetzelfde was. Als je maar gedeeltelijk over hetzelfde droomt, is het iets minder onwaarschijnlijk.
Of jullie hadden daadwerkelijk telepatisch contact. Dat zou natuurlijk kunnen. :P
O, we droomden over elkaar en we deden hetzelfde met elkaar, zegmaar. :') Dat heb ik er niet bijgezet zie ik nu. Kort daarvoor hetzelfde meegemaakt klopt wel. Het is dus goed mogelijk dat we daarom droomden over hetzelfde. Maar toch raar. :P

quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 01:15 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dromen zijn je uitlaatklep voor je hersens die daarmee je lichaam in rust brengen.
Feit daarbij is dan ook dat je alles wat je van die dag mee hebt gemaakt verwerkt. Dus als je beide die dag samen doorgebracht hebt is het heel goed modelijk dat je sterke overeenkomsten hebt qua droom.
Ja, dit zal het wel zijn. Allebei (net voor het slapen) hetzelfde meegemaakt en daarom dromen over elkaar ofzo. Grappig.
pi_116839815
oh jullie hebben het nog eens dunnetjes overgedaan in jullie beider dromen. O+
Goed bezig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')