Ik weet hoe ze heten, broerlief wil altijd dat ik ze aai enzo, maar die dingen stinken meeeen! (of dat ligt aan mn broer).quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:28 schreef V1z0R het volgende:
Van het weekend dan maar even je rust
Da's een baardagaam, Puff, in het engels een bearded dragon en volgens mij heeft Coco er ook een...
Die van ons stinken niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik weet hoe ze heten, broerlief wil altijd dat ik ze aai enzo, maar die dingen stinken meeeen! (of dat ligt aan mn broer).
Dat kan ik beamenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Die van ons stinken niet in ieder geval
helaas, ik moet maandag een college geven en dat is nog maar half voorbereid. Zondag werken dus. Morgen niets, iig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:28 schreef V1z0R het volgende:
Van het weekend dan maar even je rust pakken, Jagar?
Lijstje:
O: Kwark met havermout en rozijnen![]()
T: bth kipfilet/paard, kiwi
L: 2 bth kipfilet/paard, graved lachs, 1/2 grapefruit, 3 glazen melk
T: blikje makreelfilets, glas sinaasappelsap
T: colatje, 1/2 grapefruit
D: ?? heb nog koolvis in de vriezer, maar iets mee bedenken
T: biertje of 2 en handje nootjes
Da's een baardagaam, Puff, in het engels een bearded dragon en volgens mij heeft Coco er ook een...
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:56 schreef V1z0R het volgende:
In het "call me maybe" squats filmpje heeft ze major camel-toe!
Auquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]Ik ben blij dat het jouw opvalt.
Ik vind altijd dat 'auw' met een w moet, maar ik weet niet waaromquote:
Hahaha, ik ben lekker bezig de laatste tijd met rare spelfouten.quote:
Volgens de Van Dale bestaat 'auw' met een w nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind altijd dat 'auw' met een w moet, maar ik weet niet waaromGoogle levert niks op, is er een reden dat au beter is of kan allebei?
De Van Dale liegt!quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens de Van Dale bestaat 'auw' met een w niet.
Ik kijk wel naar het programma dat eraan voorafgaat (Wie trouwt mijn zoon)quote:
Heerlijk, man bijt hondquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb gister voor het eerst Man bijt hond gekeken omdat een van "mijn" verstandelijk gehandicapten erin zat.
Ik was blij dat ze een beetje aan het begin zat, wat een draak van een programma is dat zeg.
second love toevallig?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:51 schreef _aurum_ het volgende:
wat ik trouwens van de week in de auto hoorde en ik had echt een WTF is dat er een dating site is voor getrouwde mensen/mensen met een vaste relatie waar ze kunnen daten om vreemd te gaan.
En dat ze al > 1 milj. leden hebben
Ik ben alleen de naam vergeten
neeee, het is deze:quote:
volgens mij is dat het meest vermoeiende aan die workout het wisselen van de outfits tussendoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
second love toevallig?
Briljant filmpje overigens Aurum!![]()
vooral omdat ze 3 verschillende outfitjes draagt en er iedere keer andere bijpassende schoenen bij heeft.
Voor degenen die 'm gemist hebben:
Hehehe, terecht!quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:55 schreef anna82 het volgende:
Second Love doet nog een beetje schimmig, maar dit was echt full blown adverteren voor vreemdgaan. Het was iets met een vrouwen-naam. Ik kan googlen op de briljante slogan Hervind je passie, begin een affaire, maar dat weiger ik.
Er is ook een radioreclame van. Ook erg 'fout'. Zag er erg grappig uit in de auto denk ik, omdat ik hard moest lachen toen ik het hoordequote:Op vrijdag 14 september 2012 10:55 schreef anna82 het volgende:
Second Love doet nog een beetje schimmig, maar dit was echt full blown adverteren voor vreemdgaan. Het was iets met een vrouwen-naam. Ik kan googlen op de briljante slogan Hervind je passie, begin een affaire, maar dat weiger ik.
Ik vond de eerste aflevering ER ook tegenvallen. Jammer!quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:56 schreef the85mc het volgende:
Ik kijk weinig vaste programma's, ben toch weinig op dezelfde dagen thuis. Gister wel Expeditie robinson gezien, wat een saaie en voorspelbare aflevering was dat. De nadruk mag van mij meer op survivallen liggen en minder op psychologische spelletjes. De enige serie waarvan ik alle afleveringen heb gezien is HIMYM
volgens mij heb je jeuk Vaiz!quote:
Ja en ze is zo superduper excited en loves us all enzoquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:59 schreef MarMar het volgende:
Als ze dan die video maakt, moet ze toch op zn minst een beetje op de maat hupsen..
Ook dat gaat dus al fout..
Je hebt ze toch niet omgelegd?!quote:
Nee...quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je hebt ze toch niet omgelegd?!
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Details willen we! Kommaar kommaar kommaar
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:22 schreef V1z0R het volgende:
vraag toch ook niet hoe jij aan M. z'n stok hebt lopen slobberen
We hoeven ook niet alle sappige details te horen /pun intendedquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:22 schreef V1z0R het volgende:
vraag toch ook niet hoe jij aan M. z'n stok hebt lopen slobberen
Waarom dacht ik hier dat de gequote post van Vik kwamquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]vraag toch ook niet hoe jij aan M. z'n stok hebt lopen slobberen
Wow! Dat zou wel een hele aparte wending kunnen zijn in het wij wonen samen verhaalquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom dacht ik hier dat de gequote post van Vik kwam![]()
![]()
er staan geen hoeveelheden bij, maar het oogt weinig. Is het 3 gangen bij het restaurant?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
Br: boterham kaas, boterham fa, beschuit kaas, beker melk cappuccino
B: 6 km fietsen in de regen
T's: nectarine, 2 appels, bittergarnituur, bier
D: http://www.bellasardegna.nl/menu , bier
T's: bier denk ik
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom dacht ik hier dat de gequote post van Vik kwam![]()
![]()
Niet bepaald het soort details waar ik op doelde...quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]vraag toch ook niet hoe jij *insert charmante beschrijving hier*
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Niet bepaald het soort details waar ik op doelde...
Weer eens wat anders dan uit de kast komenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wow! Dat zou wel een hele aparte wending kunnen zijn in het wij wonen samen verhaal![]()
Zomg!quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]vraag toch ook niet hoe jij aan M. z'n stok hebt lopen slobberen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zomg!
Ik ben niet snel in shock, maar deze had ik niet zien aankomen
Plus, visualisatie. VISUALISATIE. Ik ken ze allebei. VISUALISATIE. Ik krijg nu dat beeld niet uit mijn hoofd. Hoe lief/leuk/sexy (Hoi Maria & M.!) ik ze ook vind, ik vind het een wat ongemakkelijk beeld op mijn netvlies...
Ook met het licht uit?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh. Ik ben te preuts voor dit soort dingen
quote:
Stokslobberen is volgens mij best een veelgebruikt eufemisme hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en vooral door de omschrijving, Vaiz, wat een omschrijving! Die maakt de visualisatie echt nog veel erger. "slobberen". Dan zie ik het speeksel al in de rondte vliegen. Enzo.
Meh.
Hahahaha, serieus?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[..]
Stokslobberen is volgens mij best een veelgebruikt eufemisme hoor
Dat maakt het nog geen charmante omschrijving. Het klinkt echt viezzzzzz!quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:40 schreef V1z0R het volgende:
In jouw vriendenkring wellichtquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan ook een handeling die je moeilijk charmant kunt omschrijven lijkt mequote:Op vrijdag 14 september 2012 12:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen charmante omschrijving. Het klinkt echt viezzzzzz!
De paarse genotsknots beroeren?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:53 schreef V1z0R het volgende:
Volgens google ook veelvoorkomend in Friesland, Vik
[..]
Dat is dan ook een handeling die je moeilijk charmant kunt omschrijven lijkt me
We weten heus dat je niet van de mannen bent..quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De paarse genotsknots beroeren?
Fellatio klinkt iets minder onsexyquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:53 schreef V1z0R het volgende:
Volgens google ook veelvoorkomend in Friesland, Vik
[..]
Dat is dan ook een handeling die je moeilijk charmant kunt omschrijven lijkt me
Nou, je ging anders toch even twijfelen, eerderquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
We weten heus dat je niet van de mannen bent..
PVV-stemmers weten niet wat dat isquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
Fellatio klinkt iets minder onsexy
En dan heb ik het niet over stemmersquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:58 schreef MarMar het volgende:
Ik zou geloof ik wel schrikken van paars
Nee, dat heb je verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, je ging anders toch even twijfelen, eerder.
quote:
Heb wel braaf met een volkorenbroodje filet a. ontbeten, en vanavond ook maar eens proberen om zit te maken om te koken...quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:47 schreef Perruche het volgende:
Klinkt goed mo!
Mijn eten vandaag:
O: fruit, muesli, yoghurt
T; breaker kers
L: baguette kaas/tomaat/sla, appel
T: weet ik nog niet! Iets in de trein.
D; boontjes en aardappels uit de oven.
Ik denk dat de rest van de klanten van jouw Albert heyn dat ook hebben. Zo niet, dan is het een complot tegen jou.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:50 schreef Viking84 het volgende:
Overigens kan ik ineens geen Jonagoldappels meer krijgen bij de AH?Iemand die dat ook heeft?
Ik moet vanaf nu echt weer normaal gaan doen, want het loopt de spuigaten uit en ik merk ook dat mijn eetpatroon invloed heeft op mijn fysieke welbevinden.
Ik bedoel natuurlijk of dat anderen ook opvalt in hun AH, of dat ik gewoon toevallig misgreep (bakken waren leeg, op verschillende dagen, in twee verschillende AH's).quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:03 schreef Probability het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 14 september 2012 13:50 schreef Viking84 het volgende:
Overigens kan ik ineens geen Jonagoldappels meer krijgen bij de AH?Iemand die dat ook heeft?
Ik moet vanaf nu echt weer normaal gaan doen, want het loopt de spuigaten uit en ik merk ook dat mijn eetpatroon invloed heeft op mijn fysieke welbevinden.
[/quote
Ik denk dat de rest van de klanten van jouw Albert heyn dat ook hebben. Zo niet, dan is het een complot tegen jou.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Ik ga wel even wat anders doen
Medusa-like?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:15 schreef _aurum_ het volgende:
Ik hou niet zo van appels, pesticide hotspot nr.1 is het
En ik ben even buitengeweest en dit weer is niet goed voor mijn haar...ik lijk op dit plaatje atm
Alleen moet je je dan voorstellen met mijn haar![]()
[ afbeelding ]
Hehehe, klinkt goed!quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:15 schreef _aurum_ het volgende:
En ik ben even buitengeweest en dit weer is niet goed voor mijn haar...ik lijk op dit plaatje atm
[ afbeelding ]
Ik hoef ook geen borstel door mijn haar te halenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zulk makkelijk haar. Vanochtend niet eens de borstel erdoor hoeven halen
.
Ik heb vrij kort haar atm met veel slag erin (laagjesquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen borstel door mijn haar te halen
Alleen krijg ik dan rare blikken van willekeurige vreemden
Ik ken iemand (nu we het over jongens hebben die veel tijd aan hun haar besteden) die vroegah, met uitgaan, wat gel in een plastic boterhamzakje deed om op het toilet zijn haar bij te kunnen werken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb vrij kort haar atm met veel slag erin (laagjes), dus het zit altijd een beetje gezellig rommelig
. Vingers erdoorheen en klaar
. M. is 's ochtends langer bezig met z'n haar dan ik
.
Ik wilde net een appel gaan etenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:15 schreef _aurum_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ken iemand (nu we het over jongens hebben die veel tijd aan hun haar besteden) die vroegah, met uitgaan, wat gel in een plastic boterhamzakje deed om op het toilet zijn haar bij te kunnen werken.
Dat deed je niet met gel, maar met afwasmiddel, toch?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik deed alleen gel in een boterhamzakje om er smurfensnot van te maken.
quote:
O echtquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk of dat anderen ook opvalt in hun AH, of dat ik gewoon toevallig misgreep (bakken waren leeg, op verschillende dagen, in twee verschillende AH's).
dat soort dingen zijn leuk!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank jullie wel voor de felicitaties!. We gaan vanavond uit eten, maar ik weet niet waar. Moet om half 7 klaarstaan.
Oh ja, gefeli! Mooie mijlpaalquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank jullie wel voor de felicitaties!. We gaan vanavond uit eten, maar ik weet niet waar. Moet om half 7 klaarstaan.
wil je later bij de bedrijven die je beoordeelt werken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:15 schreef the85mc het volgende:
Ik vind t toch wel spannend om dit op te sturen. Sommige van die bedrijven zijn beursgenoteerd en hebben veel invloed, en als ze echt willen kunnen ze er vrij makkelijk achter komen dat ik dit heb geschreven. Het is maar ern klein bedrijf waar ik stage loop...En als de regels echt worden aangescherpt/ nageleefd kan het sommige bedrijven grote orders schelen..
Dat zou bij sommigen wel kunnen. Ben bij 1 van die bedrijven wel op orienterend gesprek geweest..quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wil je later bij de bedrijven die je beoordeelt werken?
Ik heb een enorme romanticus en ik vind het heerlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feli DaD! Leuk zulke verrassingen! Je hebt wel echt een romanticus hè? Ontbijtjes op bed, verrassingen... Tof!
Werken jullie echt tot precies 5 uur? Ik kan me dat altijd zo moeilijk voorstellen. Ik zit hier op het lab en je gaat door tot het klaar is. Of dat nou half 5 of 7 uur is maakt niet uitquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:08 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik wil niet meer, maar moet nog tot 17.15. Dan heb ik wel meteen m'n vrije middag van maandag gecompenseerd en hoef ik volgende week niet meer langer te blijven
.
Ik heb geen idee wat jij doet maar als je een goed onderzoek maakt mag ik toch hopen dat ze je op basis van dat eventueel aannemen en niet omdat je een onderzoek hebt gedaan waar zij toevallig goed uitkomen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat zou bij sommigen wel kunnen. Ben bij 1 van die bedrijven wel op orienterend gesprek geweest..
Wij werken precies 8 uur, dus de één werkt tot 16.00 uur en de ander tot 17.30. Soms blijft iemand wel even langer zitten om wat af te maken, maar doorgaans zijn de dingen waar we mee bezig zijn te groot daarvoor (of je moet echt aan het eind van het project zitten). Ik heb al genoeg reistijd, moet nog drie keer sporten na mijn werk, word op de overige dagen geacht te koken, dus ik houd me wel aan die 8 uur ja. Voorspelbaarheid ftwquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Werken jullie echt tot precies 5 uur? Ik kan me dat altijd zo moeilijk voorstellen. Ik zit hier op het lab en je gaat door tot het klaar is. Of dat nou half 5 of 7 uur is maakt niet uit. Al ga ik vandaag wel echt op tijd weg, maar dat is omdat ik straks een borrel heb
.
Wat leuk DaD!Zo lang alweer zeg, wat gaat tijd snel (ik kan me nog heel goed herinneren, hoe dat afliep met je vorige meneer en hoe blij je was baard te ontmoeten. Dat is voor mijn gevoel een maandje of wat terug
).
Nou ja, ze komen er allemaal nogal beroerd van af. De een een beetje beroerd, de ander maakt er helemaal een potje van. Maar goed, het zal iig niet openbaar gepubliceerd worden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:26 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat jij doet maar als je een goed onderzoek maakt mag ik toch hopen dat ze je op basis van dat eventueel aannemen en niet omdat je een onderzoek hebt gedaan waar zij toevallig goed uitkomen.
Dus wanneer het een goed onderzoek is kunnen ze iemand met eventueel gewenste capaciteiten binnen halen en kennis waar zij wat van kunnen leren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:31 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nou ja, ze komen er allemaal nogal beroerd van af. De een een beetje beroerd, de ander maakt er helemaal een potje van. Maar goed, het zal iig niet openbaar gepubliceerd worden.
^^quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:36 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Dus wanneer het een goed onderzoek is kunnen ze iemand met eventueel gewenste capaciteiten binnen halen en kennis waar zij wat van kunnen leren.
Zon persoon kun je beter hebben dan een jaknikker
Dat zou ik ook zeggen. Maar wat zeggen ze als ze letterlijk miljoenenprojecten gaan mislopen? Dan is het bedrijf wat als eerst weer aan de voorwaarden voldoet veruit in het voordeel. Maar goed, ga nog even de discussie nog een keer doorlezen en verbeteren.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:36 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Dus wanneer het een goed onderzoek is kunnen ze iemand met eventueel gewenste capaciteiten binnen halen en kennis waar zij wat van kunnen leren.
Zon persoon kun je beter hebben dan een jaknikker
Weet ik welquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:08 schreef Chicolate het volgende:
Vikje het is geen aanval he. Ik vroeg me vooral af hoe dat werkt, omdat ik gewend ben aan het type werk dat je absoluut niet uit je handen kunt laten vallen (een reactie moet je gewoon opwerken na x uur, als je dat niet doet dan sloopt je product zichzelf of doet de zuiveringsmethode dat wel).
Dat weten ze waarschijnlijk wel, het instituut dat de accreditatie doet ook, alleen de raad waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:05 schreef _aurum_ het volgende:
Kan je die bedrijven niet contacteren met een advies over wat ze moeten doen om aan die accreditatie enzo te voldoen?
Ze hebben zelf een handtekening onder een document met voorwaarden gezet... Voorwaarden staan zelfs online en ze weten waarop ze gecontroleerd gaan worden. Tot nu toe kwamen ze er blijkbaar mee weg.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:05 schreef _aurum_ het volgende:
Kan je die bedrijven niet contacteren met een advies over wat ze moeten doen om aan die accreditatie enzo te voldoen?
Ok, je eet dus hoog in eiwitten. Wil je ook laag in koolhydraten of maakt dat niet zoveel uit? Dat was bij mij wel de sleutel om vetpercentage te verlagen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:07 schreef Koniomi het volgende:
• O Havermout + appeltje
• T Havermout + bord soep + walnoten
• L proteineshake
• D Rijst+kip+salade
• T 6 eiwitten + walnoten
T kipfilet + walnoten
T 500gr Kwark
nu klaarmaken voor de sportschool, beetje krachttraining en daarna intervaltraining op de loopband :p
quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wou een opmerking maken over een maffe D, maar zie nu dat het wellicht een T moet zijn en dat er wel een 'normale' D is
Redelijk hoog in eiwitten ( 240 gr ) medium in carbs is altijd verschillend maar zit meestal rond de 170/200 carbs , rest vettenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:56 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ok, je eet dus hoog in eiwitten. Wil je ook laag in koolhydraten of maakt dat niet zoveel uit? Dat was bij mij wel de sleutel om vetpercentage te verlagen.
Ik snap alleen niet zo goed waarom sommigen alleen het eiwit eten? Gooi je dan het eigeel weg? Imho is dat echt onzin...
Wat eet je als saus bij de rijst en kip? Sommige saus barst van de suikers (zoetzure saus etc) en sommige van het vet (satesaus..)
BAM! Opgestuurd! Nu kijken of er morgen geen paardenhoofd naast me in bed ligt.... Weekend! Woehoe!
Ik ben qua relatieduur ruim 6 jaar verder en heb die vraag ook welquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een enorme romanticus en ik vind het heerlijk.. Maar waar blijft dat aanzoek?
.
Jij zou toch gaan trouwen? Ooit?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Best leuk trouwen.. Soms mis ik hem wel.
Wat een heerlijk italiaan was dat. Beetje jammer dat ik na het eten honger krijg.. Nu lekker in hotel met een drankje..
Ik doe met je mee met 't hardlopen verplaatsen naar morgenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:59 schreef Perruche het volgende:
Hm. Net thuis van werk. Ik denk dat ik maar morgen ga hardlopen... ben redelijk gaar nu...
Haha, groot gelijk!quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik doe met je mee met 't hardlopen verplaatsen naar morgen
Wel héééérlijk gegeten net en al een tijdje bankgehangen en gaan daar zo nog even lekker mee door. RustNCIS en een heerlijke bank
wat een avond.
Ik zit op twee jaar minder dan jij, maar heb de vraag nog lang nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben qua relatieduur ruim 6 jaar verder en heb die vraag ook wel.
Aurum, li, HPKW en Perr (of deed die nou alleen drekrees mee?)quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Wie loopt er eigenlijk allemaal de urbanathlon?
Perr doet niet mee, dit keer iigquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Aurum, li, HPKW en Perr (of deed die nou alleen drekrees mee?)
Novem ging niet meer dacht ik
Spannend. Succes, dames!quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Perr doet niet mee, dit keer iig
Anna doet mee en mijn broertje rent ook met ons groepje mee (al doet hij dat met 2 vingers in zijn neus)
Whisky-sourquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:41 schreef V1z0R het volgende:
Dacht in de vakantie nog aan Perr trouwensToen ik een whisky-sour bestelde
doe je het via LOI? Ik ga morgen ook weer evem aan de bak. Dan ben ik er twee weken van af.quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:44 schreef MarMar het volgende:
Mogge
O: yoghurt met muesli
T: cappuccino, banaan
B/S: been, buik, armen oefeningen
L: iets lekkers, misschien een wrap met zalm en roomkaas en sla ofzo, karnemelk
T: cappuccino, minneola
B: blok om met krukken
T: rosé, olijfjes
D: spruitjes met spekjes, cashewnootjes en een beetje parmezaanse kaas,
T: kwark met druiven
En nog wat studeren, vandaag gaat mijn eerste huiswerkopdracht verzonden worden
Oja, Anna helemaal vergetenquote:Op zaterdag 15 september 2012 08:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Perr doet niet mee, dit keer iig
Anna doet mee en mijn broertje rent ook met ons groepje mee (al doet hij dat met 2 vingers in zijn neus)
yepquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
doe je het via LOI? Ik ga morgen ook weer evem aan de bak. Dan ben ik er twee weken van af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ohwww, dat ziet er prettig uitquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een aanzoek doen, ho maar, maar restaurantjes uitzoeken kan mijn romanticus wel..
http://www.de-amshoff.nl/
De mijne vroeg het na drie jaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor, 85, trouwen, kinderen, de hele mikmak. Maar wanneer...
De mijne na ruim 2,5 jaar. En getrouwd zijn we toen we 3,5 jaar samen waren, ongeveer dan. Over 3 dagen alweer 3 jaar getrouwdquote:
jij bent niet getrouwd toch?quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:39 schreef Goodbye het volgende:
Ha, ik woonde met krap een jaar al samen. Nu vijf jaar verder, gaat lekker.
Nee!quote:
Dat!quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:04 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, huishouden gedaanwat is stofzuigen stom zeg!
Hier wel! De hele dag door se stad geslenterd.nu een glaasje wijn, en straks lasagne en knoflook brood....fijne dag. Helaas morgen weer werken!quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
De zon wil niet
Lijst
O: 2 donkere boterhammen met ham en kaas, 2 witte getoas:e boterhammen met boter en suiker, beschuit kaas, 2 bkers melk, plakje krentenbrood met kaas, roggebroodje met gekookt ei, appel, grapefruit, kom volle yoghurt met suiker en jam.
B: 2 uur wandelen, half uurtje fietsen
T's:: paar dropjes, stuk komkommer, paar wortels, stuk tomaat, 2 augurken met ham
D: bloemkool, salade, roergebakken spinazie met een bak champignons, courgette, ui, knoflook, gegrilde tonijn, gebakken aardappelen.
haha bedoelde het niet samen gewoon apart hoorquote:Op zaterdag 15 september 2012 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijkt me niks, brood met sinaasappel.
Eens!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maakt niet uit, het lijstje blijft vrij belabberd.
Eens.. je zei dat je in het weekend normaal at Koniomi.. daar is niets van te zien!quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maakt niet uit, het lijstje blijft vrij belabberd.
De Braak?quote:
En een L. En en en en.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens!
Dit is een lijstje van niets. Ik mis een T, een extra stuk fruit, groente, zuivel...
Haha, daar moest ik ook aan denken iddquote:Op zaterdag 15 september 2012 18:26 schreef MarMar het volgende:
Oh die filmdie lijkt mij ook wel leuk ja, al doettie me enorm denken aan "Unhappily ever after" met dat konijn.
dat was overigens ook een favoriet van me vroegah
Wij zijn naar de voorpremière geweest, volledig bij toeval. Best een vermakelijke film.quote:
, Gewoon, normale pumps.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:22 schreef Chicolate het volgende:
Ik woonde met -3 maanden al samen, maar ik durf ook wel te beweren dat een volgende stap nog heel lang op zich gaat laten wachten, aangezien meneer de komende 4 jaar nog student is.
Dilemma. Ik moet schoenen voor onder een net pak, waar ik een dag op kan lopen. Mijn normale schoenen (sneakers of hakken van minstens 10 cm) zijn dus niet echt geschikt. Maar wat zit daar nou tussen, behalve ballerina's en schoenen waar een moeke met pittig kort kapsel ook graag op loopt.
Ik ga hem ook kijken!quote:
Goed zoeken tot je een paar (of merk) vindt dat echt past en dan investeren. Ik heb 1 paar dat echt perfect zit en als het echt nodig is zijn ze geschikt voor een flinke sprintquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:22 schreef Chicolate het volgende:
Ik woonde met -3 maanden al samen, maar ik durf ook wel te beweren dat een volgende stap nog heel lang op zich gaat laten wachten, aangezien meneer de komende 4 jaar nog student is.
Dilemma. Ik moet schoenen voor onder een net pak, waar ik een dag op kan lopen. Mijn normale schoenen (sneakers of hakken van minstens 10 cm) zijn dus niet echt geschikt. Maar wat zit daar nou tussen, behalve ballerina's en schoenen waar een moeke met pittig kort kapsel ook graag op loopt.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:49 schreef the85mc het volgende:
Leuk om te lezen dat de meesten al zo lang een relatie hebben. Ben de juiste nog niet tegengekomen, al dacht ik soms van wel. Nou ja zal nog wel komen. Single zijn bevalt me eigenlijk ook goed, heeft ook wel z'n voordelen.
Vandaag naar walibi geweest haha, was leuk! Ben vooral in achtbanen gegaan. Maar vond geen een écht spannend, had voor mij nog wel een tikkeltje ruiger gekund. Vind zeilen op de atlantische oceaan met dikke golven eigenlijk spannendermaar dat komt denk ik omdat dat ook echt fout kan gaan.
Ja, was gezellig!quote:
zo dag is voorbij dit is het geworden.quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Eens.. je zei dat je in het weekend normaal at Koniomi.. daar is niets van te zien!
Dit is een katerlijst.. en ik heb gister geen dranklijst gezien..
quote:Op zondag 16 september 2012 08:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, succes dames! Ik woon wat te ver weg...
quote:
Nou, hij is tof!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:26 schreef MarMar het volgende:
Oh die filmdie lijkt mij ook wel leuk ja, al doettie me enorm denken aan "Unhappily ever after" met dat konijn.
dat was overigens ook een favoriet van me vroegah
cabin in the woods is hilarisch! ted was ook super leukquote:Op zondag 16 september 2012 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Nou, hij is tof!Echt veel gelachen, tot de tranen over mijn wangen liepen zelfs
![]()
Gaan normaal nooit naar de bios voor een comedy, maar in dit geval meer dan de moeite waard
Vik, wat vond je van cabin in the woods? Wij hebben 'm een paar weken geleden gezien, was tofEn flink gelachen ook
Vaiz, TDKR?
Ogogog Urbanathlonners!!
Ik weet niet eens zeker of je nu serieus bent, maar zo ja :quote:Op zondag 16 september 2012 05:43 schreef Koniomi het volgende:
[..]
zo dag is voorbij dit is het geworden.
O: 3 broodjes met kipfilet , 1 sinaasappel
L: 2 kleine friet speciaal , 3 frikandellen speciaal
T: 1 sinaasappel , 500 ml cola
T: Wat alcohol
D: na het uitgaan , flink wat brood met salami
Het is niet veel , maar zie de zaterdag als een junkdag dus dan maakt het even niet uit
Slaap lekker allemaal :p
welkomquote:Op zondag 16 september 2012 11:32 schreef Missfortunate het volgende:
Ahum.. Ik heb mááánden geleden een blauwe maandagmiddag een keer hier gepost omdat ik graag meer bewust wilde eten en een paar kilo er af wilde. Maar door studiestress, werkstress en een verbroken relatie was ik niet echt bezig met deze reeks.
Mag ik weer mee doen?
Ik ben (dankzij eerder genoemde stress e.d.) in principe op een prima gewicht, nl 62/63 kilo bij 1.76 maar zou graag strakker willen worden (en zou dus moeten gaan sporten) en gezond willen eten. Ik wil eigenlijk vooral niet meer aankomen.. Maar goed. Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 speltboterhammen met geitenkaas, nespresso
T:![]()
L: Broodje bij LaPlace (studeer in de bieb), sinaasappelsap
T: ?en bakken thee
S: Fietsen naar vrienden
D: Eten bij vrienden dus nog geen idee. Sowieso wijn!
Ik heb een voorkeur voor 3 maaltijden per dag dus normaal gesproken doe ik niet aan tussendoortjes. Maar lunch is nu wat karig dus vandaag waarschijnlijk wel. Met werkdagen eet ik overigens veel meer aangezien we een kick-ass lunch hebben op werk waarbij ik mijn dienblad helemaal volgooi met gezond voer.
En voor de rest zou ik hier eigenlijk niet mogen zitten aangezien ik een keiharde scriptiedeadline heb.
Serieus?quote:Op zondag 16 september 2012 05:43 schreef Koniomi het volgende:
[..]
zo dag is voorbij dit is het geworden.
O: 3 broodjes met kipfilet , 1 sinaasappel
L: 2 kleine friet speciaal , 3 frikandellen speciaal
T: 1 sinaasappel , 500 ml cola
T: Wat alcohol
D: na het uitgaan , flink wat brood met salami
Het is niet veel , maar zie de zaterdag als een junkdag dus dan maakt het even niet uit
Slaap lekker allemaal :p
Eet anders gewoon een sinaasappel joh. Dan krijg je niet alleen de suikers, maar ook de vezels mee. Geen suikerdip, langer vol etc!quote:Op zondag 16 september 2012 11:40 schreef Missfortunate het volgende:
Thanks!
En die sinaasappelsap wil ik versgeperst drinken zodat ik inderdaad nog wat fruitigs heb vandaag. Dat is ook overigens iets om aan te werken, meer fruit eten. Ik vind het pellen en schoonmaken altijd zo een gedoe. Maar aangezien fruit op mijn werk gratis is moet ik niet zeuren en gewoon meer fruit eten.
Maar nu eerst 'even' die stomme scriptie.
Nah precies, doe dan 1 patatje en 1 frikandel, dat kan best een keer in het weekend (zou ik niet eens elk weekend doen) maar extreem gecontroleerd door de week en extreem losgaan in het weekend, dat heeft weinig te maken met een lifestyle die je lang vol gaat houden en die lang voor je gaat werken, plus dat het je elke week weer 2 dagen kost om de schade van het weekend ongedaan te maken..quote:Op zondag 16 september 2012 11:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Serieus?
Wat Mar zegt. Verder kan ik alleen maar zeggen: als je echt beter in je veel wil zitten is zo'n junkdag ook niet handig. Het is echt niet erg om er voor te kiezen om in het weekend de teugels te laten vieren, maar een goed gezond gewicht zit in je leefstijl, niet in mogen bunkeren in het weekend.
Een korte wandeling dan? Mijn ervaring is dat even wat frisse lucht zorgt dat je uiteindelijk over de hele dag meer werk verzet.quote:Op zondag 16 september 2012 11:47 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, ik wl buiten een lange wandeling maken, het is zulk mooi weer. Helaas zit dat er niet in, moet nog flink wat doorwerken...
Ja, ik ga straks of even hardlopen of naar de supermarkt wat verder weg wandelen. Alleen is het mooie weer nu weg, maar ja.quote:Op zondag 16 september 2012 12:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Een korte wandeling dan? Mijn ervaring is dat even wat frisse lucht zorgt dat je uiteindelijk over de hele dag meer werk verzet.
Thxquote:Op zondag 16 september 2012 12:13 schreef Perruche het volgende:
Hey Mar wat fijn dat je je beter voelt zeg! Hopelijk zet het nog even door
Mooi en vooral lekker lijstje. Sterkte met de ongi!quote:Op zondag 16 september 2012 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
niet zwanger
ongesteld
Wel vroeg opgestaan, lekker ontbeten, naar de wasserette geweest en de was opgehangen! Brood voor lunch staat in de oven en heb wat druifjes om de dag van wat fruit te voorzien!
O: Griekse yoghurt met banaan en walnoot
L: paar plakken vers spelt-/volkoren-/roggebrood met wat gerookte zalm en hummus
T: paar stukjes sushi
(S: hardlopen, 11,2km)
D: goed gevulde kippensoep (met een boel groente en wat vermicelli)
T: ?
Hardlopen even zien hoe mijn buik en hoofd zich houden; dat kan eventueel ook morgen als ik me dan wat fitter voel. Eerste dag ongesteldheid is hier altijd 't ergst
Idem!quote:Op zondag 16 september 2012 13:35 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij zijn de dames ongeveer een half uurtje bezig met de Urbanathlon! Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal zal gaan!
Herkenbaar. Ik heb het altijd met de 'schoonfamilie weekjes weg'. Gezamelijk boodschappen doen is altijd een uitdaging en ik kook zo vaak mogelijk, anders is het dramaquote:Op zondag 16 september 2012 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks An! Ben zelf ook blij met 't lijstje. Lekker zondags maar vooral ook weer een EIGEN lijstje; heerlijk om weer thuis te zijn!
[..]
Idem!
ik neem aan dat als je gaat hardlopen er nog wel wat bij komt, toch?quote:Op zondag 16 september 2012 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks An! Ben zelf ook blij met 't lijstje. Lekker zondags maar vooral ook weer een EIGEN lijstje; heerlijk om weer thuis te zijn!
[..]
Idem!
quote:Op zondag 16 september 2012 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik neem aan dat als je gaat hardlopen er nog wel wat bij komt, toch?
Hier ookquote:Op zondag 16 september 2012 14:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Smileyloze post![]()
![]()
Zelfstudie hier, over creativiteit en motivatie
Lief dat je het vraagtquote:Op zondag 16 september 2012 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
An, gaat eten van de schoonpapa al beter?
Ik heb vandaag havermout met amandelmelk, appel en aardbei op, stukje 72% pure choco en twee speltboterhammetjes (1x rosbief en 1x kaas).
wauw goed zeg!quote:Op zondag 16 september 2012 14:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt
Ja, het gaat al beter. De raw brownies zijn niet aan te slepen, de worteltjescake moet hij nog proeven. Ik ben nu vooral nog de snack mogelijkheden voor hem aan het uitbreiden. Daarna nog wat varriatierecepten voor lunch en diner. Zodra hij alles geproeft heeft, ga ik het bundelen in een boekje.
Verder krijgt hij van de dietiste en van mij tips. Zijn buik smelt van zijn lijf, dus het gaat de goede kant op.
quote:Op zondag 16 september 2012 14:46 schreef MarMar het volgende:
Vik, ik las vandaag dat het puberen volgens wetenschappers niet ligt aan het onvolgroeide brein, heb je dat artikel toevallig gelezen?
quote:Bakexperiment in de oven hier1e laag cakebeslag, dan laagje custard beetje erdoorheen geroerd, dan jam beetje erdoorheen, dan geraspte cocos erop en hup in de oven. Ben benieuwd
quote:Op zondag 16 september 2012 14:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
wauw goed zeg!![]()
tof dat hij resultaat boekt, dat motiveert vast een boel! En hoera voor raw brownies dus
The Dark Knight Risesquote:Op zondag 16 september 2012 10:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Nou, hij is tof!Echt veel gelachen, tot de tranen over mijn wangen liepen zelfs
![]()
Gaan normaal nooit naar de bios voor een comedy, maar in dit geval meer dan de moeite waard
Vik, wat vond je van cabin in the woods? Wij hebben 'm een paar weken geleden gezien, was tofEn flink gelachen ook
Vaiz, TDKR?
Ogogog Urbanathlonners!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |