Mensen die niet begrijpen dat Rutte door zijn status de ene na de andere VVD-slet aan het afwerken is om zijn achterstand ten gevolge van zoutloze kutkop goed te maken.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef SpeechlessOne het volgende:
Dus vandaar dat hij nog steeds single is. Heb ik toch nooit begrepen

Die deugt tenminste, daar ben ik van overtuigd!quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
Roemer ziet eruit als een touringcarchauffeur.

Oprotten met die lul!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:42 schreef Pulzzar het volgende:
Is Mark Rutte soms familie van Gerrit Zalm?
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 26 december 2012 22:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Die deugt tenminste, daar ben ik van overtuigd!

Die man is sowieso 1000000 keer slimmer dan dat jij ooit in jouw leven zal zijn hem hatenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:22 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Op zijn leeftijd, maar vooral in zijn functie en dergelijke is het haast ongepast om er op los te neuken als een 18 jarige lummel. Ik denk dat die gast gerwoon niet capabel genoeg is om een relatie te hebben en te onderhoude. Maar goed; ongetwijfeld zal hij aan zijn trekken komen ja.

Hij heeft geschiedenis geleerd wat een sukketlje hoe denkt hij daarmee het land te kunnen lijden??? Ik zie het: crisis 2013 open je ogen, mensen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:37 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Die man is sowieso 1000000 keer slimmer dan dat jij ooit in jouw leven zal zijn hem haten

Dankjewel man. Verder is een geschiedenisopleiding in combinatie met enige politicologische inbreng een prima basis voor een politieke carrière.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hij heeft geschiedenis geleerd wat een sukketlje hoe denkt hij daarmee het land te kunnen lijden???

Zeggen dat haan lelijk is ,terwijl jij jouw foto niet eens durft te zetten op fotoboek.Ga met je barbie spelen 14 jarige puisterige brugklasserquote:Op zaterdag 15 september 2012 02:19 schreef sexygirl14 het volgende:
Nee, jouw hoofd is lekker
En ja ik heb je foto's gezien haan.

We leven in het heden met de blik op de toekomst. Stop met koeien uit de sloot halen.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:41 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dankjewel man. Verder is een geschiedenisopleiding in combinatie met enige politicologische inbreng een prima basis voor een politieke carrière.

Ik bedoel meer van het geldbedrag wat Rutte krijgt per maand zal hij nooit krijgen en dit geval heeft hij het goed voor elkaar +Rutte weet wel meer dan alleen geschiedenis maatquote:Op woensdag 26 december 2012 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hij heeft geschiedenis geleerd wat een sukketlje hoe denkt hij daarmee het land te kunnen lijden??? Ik zie het: crisis 2013 open je ogen, mensen.

Leuke spreuken, net geleerd van een van de ooms aan het familiediner?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
We leven in het heden met de blik op de toekomst. Stop met koeien uit de sloot halen.

Je weet niks.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Leuke spreuken, net geleerd van een van de ooms aan het familiediner?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |