Maar goed, haal daar het aantal Japanners eens vanaf..quote:Op zondag 16 september 2012 10:28 schreef b2py het volgende:
Ok, want als je op een zomerse dag bij de Museumstroomtram Hoorn - Medemblik aankomt zitten 8-10 rijtuigen compleet afgeladen..
Beterquote:Op zondag 16 september 2012 10:49 schreef greavy het volgende:
De werkzaamheden rondom Amsterdam Holendrecht zijn eerder klaar: NS gaat er vanaf nu weer stoppen.
Japanners of geen japanners, ze betalen en de trein zit vol ;Pquote:Op zondag 16 september 2012 11:16 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar goed, haal daar het aantal Japanners eens vanaf..
En verder is het daar sowieso toeristischer dan in oost-groningen
dan zit ie nog steeds vol met sociaal gehandicapte spoorfielenquote:Op zondag 16 september 2012 11:16 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar goed, haal daar het aantal Japanners eens vanaf..
En verder is het daar sowieso toeristischer dan in oost-groningen
Ik heb je gemistquote:Op zondag 16 september 2012 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan zit ie nog steeds vol met sociaal gehandicapte spoorfielen
ik ga er volgend jaar wel eens langs. Wil dan langzaam maar zeker alle museumlijntjes die ik nog niet gedaan heb oprapenquote:Op zondag 16 september 2012 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan zit ie nog steeds vol met sociaal gehandicapte spoorfielen
Ik moet alleen nog mee met de MBS. Dan heb ik heel Nederland afgestreept.quote:Op zondag 16 september 2012 12:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ga er volgend jaar wel eens langs. Wil dan langzaam maar zeker alle museumlijntjes die ik nog niet gedaan heb oprapen
Wat is de MBS, waar zit die?quote:Op zondag 16 september 2012 13:02 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog mee met de MBS. Dan heb ik heel Nederland afgestreept.
Maar heb steeds geen zin om naar de MBS te gaan
ik heb dit jaar de vsm gedaan. moet nou de star en de sgb nogquote:Op zondag 16 september 2012 12:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ga er volgend jaar wel eens langs. Wil dan langzaam maar zeker alle museumlijntjes die ik nog niet gedaan heb oprapen
Nederland is niet veel beter.... wil je naar België dan kan dat vanuit Roosendaal, Rotterdam (Thalys) of Maastricht. Vroeger had je ook nog lijntjes over de grens bij o.a. Tilburg (Bels lijntje) en Weert.quote:Op zondag 16 september 2012 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
nu alleen moeskroen-Lille en Tournai-Lille nog over zeker? En de HSL. das wel schraal.... pas bij Luxemburg gaat er pas weer wat frankrijk in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |