quote:Op donderdag 20 september 2012 15:49 schreef joppie_saus het volgende:
Gers Pardoel, held!
http://omroep.vara.nl/media/184243
het is leuk, maar begint nu wel wat uitgemolken te rakenquote:Op donderdag 20 september 2012 17:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Hahaha dat hele Haren gedoe. Ik moet stiekem wel lachen om alle foto's op de facebook pagina.
Tijd voor de complottheorieënquote:Op donderdag 20 september 2012 17:38 schreef Renesite het volgende:
Men denkt dat het een hoax is uit gemeente haren. Ik weet het niet
Ik las ook dat Haren een alternatief feest wil aanbieden maar dat lijkt me ook een hoax.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tijd voor de complottheorieën![]()
Haren organiseert morgen dan ook een knalfeest, alleen niemand mocht er in eerste instantie vanaf weten. Daarom hebben ze het zo gedaan met Merthe in de hoofdrol, waardoor het net lijkt dat het een besloten feestje was waarvoor iets mis is gegaanquote:Op donderdag 20 september 2012 17:40 schreef Heester het volgende:
PROJJJEEECCCTTT X HAREN
Die shit is focking hard aan, net op 538 oproep aan heel nederland om te komen
We kunnen alleen maar afwachten, maar ik verwacht tussen 1000-3000 aanwezigen.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Haren organiseert morgen dan ook een knalfeest, alleen niemand mocht er in eerste instantie vanaf weten. Daarom hebben ze het zo gedaan met Merthe in de hoofdrol, waardoor het net lijkt dat het een besloten feestje was waarvoor iets mis is gegaan
maar die duitsers zijn dan wel een stukkie gekker dan wij nederlandersquote:Op donderdag 20 september 2012 17:46 schreef Heester het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar afwachten, maar ik verwacht tussen 1000-3000 aanwezigen.
In Hamburg hadden ze ook zo'n feestje:
Hamburg had 16.000 deelnemers
Haren heeft nu 24.000
Hamburg had rond de 80.000 uitgenodigen
Haren heeft nu 172.675 uitgenodigen
Wat dit betekent zien we morgen.
Onderschat Nederlanders maar nietquote:Op donderdag 20 september 2012 17:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar die duitsers zijn dan wel een stukkie gekker dan wij nederlanders
Het zal drukker zijn met pottenkijkers dan feestgangersquote:Op donderdag 20 september 2012 17:49 schreef Heester het volgende:
[..]
Onderschat Nederlanders maar niet
Net ook besteld. Met hun welkomscode. Die gewoon elke maand ophoogt. Deze maand volgens mij DM017 of DM018. Altijd tweede pizza gratis bij bestelling.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zo maar ff een paar pizza's halen bij domino's
alle medium pizza's voor 4 euro
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:17 schreef Renesite het volgende:
Wil niet opgepakt worden. En ben bang voor die ene op facebook... Zijn naam begint met een T
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |