Kan best, ja!quote:Op woensdag 19 september 2012 00:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dan blijkt dat er bijna niemand op komt dagen
vraag me af hoe d'r ouders het vinden, die zitten vast al de hele week in doodsangstquote:Op woensdag 19 september 2012 00:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze daar een treinstation hebben hoor,maar ik heb gehoord dat zelfs de trein direct doorrijdt naar Groningen CS en Haren dus overslaat die bewuste avond
.
Volgens mij vindt ze het zelf haske leuk, want ze gaat aldoor stralend en leuk op de foto met jan en alleman die maar wil.
Staat dacht ik zelfs op de site van NSquote:Op woensdag 19 september 2012 00:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
maar ik heb gehoord dat zelfs de trein direct doorrijdt naar Groningen CS en Haren dus overslaat die bewuste avond.
Die proberen de media zoveel mogelijk op afstand te houden. Die brief van ze aan de buren spreekt wel boekdelen, I guess.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
vraag me af hoe d'r ouders het vinden, die zitten vast al de hele week in doodsangst
stiekem hoop ik wel dat dit nog gruwelijker dan de film gaat worden natuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 00:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die proberen de media zoveel mogelijk op afstand te houden. Die brief van ze aan de buren spreekt wel boekdelen, I guess.
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
stiekem hoop ik wel dat dit nog gruwelijker dan de film gaat worden natuurlijk
Dat dus.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zal er op neer komen dat slechts een paar kanslozen naar Haren afreizen en dat alle veiligheidsmaatregelen zwaar overtrokken zijn
14.000 mensen hebben aangegeven er naar toe te gaan, maar reken er maar op dat er meer ramptoeristen zullen zijn dan feestgangersquote:Op woensdag 19 september 2012 13:48 schreef VGA4xZoom het volgende:
Haha mooi is dit, vrijdag op de fiets maar even naar Haren. Heb er ook familie wonen dus meteen een excuus om wel in Haren te zijn.
Ga bliepjes draaien daar. Knetterhard blorpen in haren!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Misschien ga ik ook wel heen. Beetje schreeuwen. Bier drinken. Alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |