Hahaha. Ik heb wel zin in een feestje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:27 schreef S-RS het volgende:
Haha, mooi dit.
Wat zou die Merthe zich lullig voelen. Al is dit toch weer zoiets waar niks van terecht gaat komen.
Haha nee doe mij maar een gewoon feestje in de stadquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:55 schreef S-RS het volgende:
Nou gaan dan, is om de hoek![]()
Volgens mij wonen de meeste 'aanwezigen' aan de andere kant van het land.
+1, mij zullen ze daar ook niet vinden!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha nee doe mij maar een gewoon feestje in de stad
ik heb toch al van meerdere mensen gehoord dat ze gewoon gaan met het motto "schijt aan de politie"quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:27 schreef S-RS het volgende:
Haha, mooi dit.
Wat zou die Merthe zich lullig voelen. Al is dit toch weer zoiets waar niks van terecht gaat komen.
Dat roepen er zoveel, maar of ze het uiteindelijk doen is nummer 2quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb toch al van meerdere mensen gehoord dat ze gewoon gaan met het motto "schijt aan de politie"
als er echt die 9000+ man komen die beweren te gaan dan heb je binnen no time woodstock 2 in harenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:38 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dat roepen er zoveel, maar of ze het uiteindelijk doen is nummer 2![]()
Als je echt met een paar duizend man heen gaat houden ze je nooit tegen.
Maarja wat wil je doen? Op straat gaan staan beleren? Er is nergens muziek of wat dan ook.
Die ken ik niet?quote:
Hahaha, als er van die 9000+ man 9 over blijven vind ik het veelquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
als er echt die 9000+ man komen die beweren te gaan dan heb je binnen no time woodstock 2 in haren
dan is er echt wel muziek en dan krijg je die lui echt niet meer weg
ik zou het wel geinig vinden als er bussen vol hooligans naar haren komen, kijken hoe ze dat oplossenquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:50 schreef S-RS het volgende:
[..]
Hahaha, als er van die 9000+ man 9 over blijven vind ik het veel
24.000 mensen, zoveel kunnen er officieel gezien niet eens in de Euroborgquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik zou het wel geinig vinden als er bussen vol hooligans naar haren komen, kijken hoe ze dat oplossen
Zover ik heb begrepen rijden er die avond geen bussen richting Haren meer. Vanwege dat Project X dus.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik zou het wel geinig vinden als er bussen vol hooligans naar haren komen, kijken hoe ze dat oplossen
In Haren hebben ze ook gewoon een treinstation hoor en op de fiets ben je er in twintig minuten. Ik vind het zelf maar een zielige actie, vooral die mensen die maar blijven volharden. Al is dat kind wel een beetje verwaand en verwend, althans zo komt ze over op de sociale media.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zover ik heb begrepen rijden er die avond geen bussen richting Haren meer. Vanwege dat Project X dus.
Heb al wel van mensen gehoord dat ze met groepen afspreken bij CS en Grote Markt om vervolgens naar Haren te lopen,.
En dan blijkt dat er bijna niemand op komt dagenquote:Op woensdag 19 september 2012 00:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zover ik heb begrepen rijden er die avond geen bussen richting Haren meer. Vanwege dat Project X dus.
Heb al wel van mensen gehoord dat ze met groepen afspreken bij CS en Grote Markt om vervolgens naar Haren te lopen,.
en in haren al helemaal nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 23:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
24.000 mensen, zoveel kunnen er officieel gezien niet eens in de Euroborg
Ik weet wel dat ze daar een treinstation hebben hoor,quote:Op woensdag 19 september 2012 00:03 schreef MCH het volgende:
[..]
In Haren hebben ze ook gewoon een treinstation hoor en op de fiets ben je er in twintig minuten. Ik vind het zelf maar een zielige actie, vooral die mensen die maar blijven volharden. Al is dat kind wel een beetje verwaand en verwend, althans zo komt ze over op de sociale media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |