abonnement Unibet Coolblue
pi_117298066
Als ik nog wel voor iemand sympathie had dan was het wel Opie.
Ik had dan ook niet verwacht dat hij het zou worden.
Eigenlijk dacht ik het Chibs wel moest zijn, maar deze uitkomst was toch behoorlijk narig om te zien.

Ik hoop dan ook dat Tig op ten duur zijn verdiende loon krijgt, zeker na het vermoorden van Opie's vrouw en nu indirect verantwoordelijk is voor de moord op Opie.

Wel behoorlijk genoten van Gemma the crazy bitch. >:)

Uitstekend seizoen tot nu toe en 'Walt!!!!!!' bevalt me wel als bad guy.
  donderdag 27 september 2012 @ 00:43:24 #127
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_117299961
Opie godverdomme :(
  donderdag 27 september 2012 @ 02:19:50 #128
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_117301082
Clay zijn lach trouwens toen Gemma dat sletje in elkaar had gebeukt _O_

Verder heb ik de serie ook met een rot gevoel gekeken met de wetenschap dat iemand dood zou gaan. Toen eenmaal duidelijk was geworden dat het iemand moest zijn die opgesloten zat en Tig het niet mocht zijn al helemaal. Ik kijk uit naar de wraak en hoop dat ze elke moord nog gruwelijker in beeld brengen dan deze moord. Ik eis bloederige wraak. :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_117301194
Zet je in de ochtend je twitter aan, staat Ope trending :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_117301271
RamboDonkeyKong twitterde op donderdag 27-09-2012 om 02:28:13 Ok...Help me out people. When peeps on the street (17 today so far) walk up and just say "WHY'D THEY KILL YOU? "...how am I to respond? reageer retweet
  donderdag 27 september 2012 @ 09:00:45 #131
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_117302820
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 02:39 schreef raptorix het volgende:
Zet je in de ochtend je twitter aan, staat Ope trending :') :') :')
Spoilers everywhere. Pff, de day after en baal er nog steeds van.
pi_117303110
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat ik overigens wel een beetje vreemd vind is dat er ineens in dit seizoen een personage is verschenen met zo bizar veel macht. Vooral omdat Galindo/CIA hierdoor ineens dik overschaduwd woordt. Je zou toch verwachten dat ze meer bescherming zouden moeten hebben van CIA of cartel ipv dat dit allemaal zomaar gebeurt. Cartel staat nu een beetje langs de zijlijn terwijl zij de Sons juist gezond en gelukkig moeten houden vanwege IRA en drugmuling.
Maargoed, wel weer meer materiaal voor de serie uiteraard.
dat vind ik idd ook wat makkelijk gaan, uit het niets is er iemand (de hoogste baas van de Niners nota bene) die overal alles kan regelen. Waarom had men daar dan nog nooit van gehoord. Maargoed dat hou je toch bij series, elk seizoen staat er weer een nieuwe slechterik op

Jammer van Opie, was een cool karakter, vooral toen hij eind seizoen 3 die ATF chick afmaakte. Maar er moest blijkbaar iets dramatisch gebeuren om Jax de geharde leider te maken zoals Pope aangaf. Wat een slagveld de eerste 3(!) afleveringen van dit seizoen _O_
  donderdag 27 september 2012 @ 10:57:54 #133
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_117305510
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:15 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat vind ik idd ook wat makkelijk gaan, uit het niets is er iemand (de hoogste baas van de Niners nota bene) die overal alles kan regelen. Waarom had men daar dan nog nooit van gehoord. Maargoed dat hou je toch bij series, elk seizoen staat er weer een nieuwe slechterik op

Jammer van Opie, was een cool karakter, vooral toen hij eind seizoen 3 die ATF chick afmaakte. Maar er moest blijkbaar iets dramatisch gebeuren om Jax de geharde leider te maken zoals Pope aangaf. Wat een slagveld de eerste 3(!) afleveringen van dit seizoen _O_
Mwah, dat vind ik nog wel meevallen. Pope heeft gewoon een hele dikke vinger in de pap bij de Niners. Hiervoor was er nog geen reden om op de voorgrond te treden. Voor de rest zijn de Niners gewoon een eigen club zoals Pope's reactie liet blijken op de vraag van Jax over de home invasions: "they better not".
pi_117305670
RIP OPIEEEEEEE!!!!!! :(
pi_117306514
Godver! Mn favoriete karakter. :(
pi_117311176
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 09:15 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat vind ik idd ook wat makkelijk gaan, uit het niets is er iemand (de hoogste baas van de Niners nota bene) die overal alles kan regelen. Waarom had men daar dan nog nooit van gehoord. Maargoed dat hou je toch bij series, elk seizoen staat er weer een nieuwe slechterik op

Jammer van Opie, was een cool karakter, vooral toen hij eind seizoen 3 die ATF chick afmaakte. Maar er moest blijkbaar iets dramatisch gebeuren om Jax de geharde leider te maken zoals Pope aangaf. Wat een slagveld de eerste 3(!) afleveringen van dit seizoen _O_
Het is wel wat apart inderdaad met al die clubs die in de drugs- en wapenhandel zitten, dat je van een Pope dan nooit hoort. Hij is overigens niet de baas van de One-Niners, maar kennelijk zo machtig dat de Niners op een bepaalde manier afhankelijk zijn van hem.

Ik moet zeggen dat Opie de enige was waar ik enigszins wat sympathie voor kon opbrengen (naast Juice misschien). Maar de manier waarop het nu gegaan is, kon me eigenlijk weinig doen. Ik zat niet te hopen dat Opie er op de een of andere manier toch uit zou komen, zoals ik bij GoT dat had bij Stark toen zijn hoofd eraf ging of in The Shield toen ik het echt zielig vond voor Lemansky dat hij dood ging.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_117311493
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:59 schreef Kenju het volgende:

[..]

Het is wel wat apart inderdaad met al die clubs die in de drugs- en wapenhandel zitten, dat je van een Pope dan nooit hoort. Hij is overigens niet de baas van de One-Niners, maar kennelijk zo machtig dat de Niners op een bepaalde manier afhankelijk zijn van hem.

Ik moet zeggen dat Opie de enige was waar ik enigszins wat sympathie voor kon opbrengen (naast Juice misschien). Maar de manier waarop het nu gegaan is, kon me eigenlijk weinig doen. Ik zat niet te hopen dat Opie er op de een of andere manier toch uit zou komen, zoals ik bij GoT dat had
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of in The Shield toen ik het echt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders spoil je ff andere series....

zijn dochter had iets met laroy, de oude baas van de niners en hij bepaald wie de nieuwe baas wordt. Lijkt me dus dat hij meer dan een stevige vinger in de pap heeft ;) al zal dit slechts een van de vele dingen zijn waar hij zich mee bemoeit. Is eigenlijk al bekend wat Pope voor 'legaal' werk doet? Aangezien hij in aflevering 1 duidelijk maakte dat hij deze shit helemaal niet meer wilde.
pi_117313558
Ik dacht even bij mij eigen, waarom geven ze niet gewoon Otto op? Maar dat zou wel niet kunnen
pi_117314020
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:16 schreef BasvB het volgende:
Ik dacht even bij mij eigen, waarom geven ze niet gewoon Otto op? Maar dat zou wel niet kunnen
kwam bij mij ook niet duidelijk over dat het 1 van degene moest zijn die vast zat. Anders had ik, en Jax ook denk ik, Clay toch eindelijk opgegeven
pi_117314184
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:27 schreef planethugo het volgende:

[..]

kwam bij mij ook niet duidelijk over dat het 1 van degene moest zijn die vast zat. Anders had ik, en Jax ook denk ik, Clay toch eindelijk opgegeven
Good luck with the Irish dan. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_117314535
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:31 schreef NotYou het volgende:

[..]

Good luck with the Irish dan. ^O^
de enige rede dat ze nog met hen zakendoen is Machete, en die laat blijken dat ie er niet alles aan gelegen is om de sons als partner te houden want anders had hij in de bajes wel ingegrepen. In die situatie zou ik dat risico nemen want je zou hoe dan ook verliezen
pi_117314863
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:27 schreef planethugo het volgende:

[..]

kwam bij mij ook niet duidelijk over dat het 1 van degene moest zijn die vast zat. Anders had ik, en Jax ook denk ik, Clay toch eindelijk opgegeven

[..]

de enige rede dat ze nog met hen zakendoen is Machete, en die laat blijken dat ie er niet alles aan gelegen is om de sons als partner te houden want anders had hij in de bajes wel ingegrepen. In die situatie zou ik dat risico nemen want je zou hoe dan ook verliezen
Zoals NotYou zegt, de Ieren willen alleen maar zaken doen met Clay, dus die moet in leven blijven. Als die wapendeal niet door gaat, rolt de CIA die hele club op. De reden dat Jax alles door laat gaan, is die RICO-zaak. En in de bajes hebben ze bescherming gekregen, dat is door Romeo (het karakter van Danny Trejo).

Maar ik begreep uit de woorden van Pope inderdaad ook dat het niet perse één van de mensen die binnen zaten hoefde te zijn.
Ik heb effe door de aflevering heen gescand:
Pope gaf aan dat het vòòr de wisseling van de bewakers moest gebeuren, en dat de 'Commander' ervan wist. Daaruit kun je afleiden dat het een van de mensen binnen moest zijn. Aangezien 'Tig' voor altijd binnen moest zitten, ging het dus tussen Jax zelf, Chibs en Opie. Toen Pope het zei, dacht ik dat hij met 'Commander' een van zijn vertrouwelingen bedoelde. Maar aangezien ze naar de Commanders-office gingen, was dat dus die hoofdbewaker.

Vervolgens houden ze onderling een stoer praatje van 'we decide our fate'. Als de commander en zijn crew naar binnen komt en vraagt of Jax heeft gekozen, of dat hij zelf iemand moet kiezen, wil Jax hem aanvallen, zo schijnt. Ik weet niet precies wat hij daarmee wilde bereiken. Zichzelf opofferen?? Hoe dan ook, Opie is hem voor, de commander kiest hem uit, etc. etc.

quote:
zijn dochter had iets met laroy, de oude baas van de niners en hij bepaald wie de nieuwe baas wordt. Lijkt me dus dat hij meer dan een stevige vinger in de pap heeft
Ja, dat is ook weer zo. Het is sowieso vreemd dat Laroy met een wijf gaat wiens vader je in een brandende put flikkert als er iets fout gaat (en gezien het leven dat hij leidt, is de kans daarop altijd aanwezig).

[ Bericht 5% gewijzigd door Kenju op 27-09-2012 15:56:51 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_117314974
Ik snapte ook niet wat Jax wilde bereiken met het aanvallen (of gestalte maken daarvan) van die guards.. Wilde hij idd zichzelf opofferen en sprong Opie ervoor om z'n beste vriend te redden ?
pi_117315573
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:53 schreef Ties02 het volgende:
Ik snapte ook niet wat Jax wilde bereiken met het aanvallen (of gestalte maken daarvan) van die guards.. Wilde hij idd zichzelf opofferen en sprong Opie ervoor om z'n beste vriend te redden ?
Jax wilde het volgens mij gewoon zelf gaan doen. En daar was Opie het niet mee eens en toen deelde die een kopstoot uit en toen gooiden ze hem erin.
  donderdag 27 september 2012 @ 16:12:35 #145
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_117315819
Half-Sack is ook in het echt niet meer.. http://www.huffingtonpost(...)urder_n_1918838.html
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_117316261
Whuuut
wat een raar verhaal trouwens
  donderdag 27 september 2012 @ 16:24:21 #147
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_117316350
Lijkt me ook een beetje een aparte gast als je dat verhaal zo leest.
pi_117316625
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:07 schreef booo het volgende:

[..]

Jax wilde het volgens mij gewoon zelf gaan doen. En daar was Opie het niet mee eens en toen deelde die een kopstoot uit en toen gooiden ze hem erin.
Eigenlijk wel apart. Opie is zijn vader en vrouw door de club kwijtgeraakt, heeft kinderen thuis zitten, en offert zichzelf dan op....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 27 september 2012 @ 16:35:20 #149
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_117316819
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:30 schreef Kenju het volgende:

[..]

Eigenlijk wel apart. Opie is zijn vader en vrouw door de club kwijtgeraakt, heeft kinderen thuis zitten, en offert zichzelf dan op....
Die kids worden eigenlijk compleet vergeten in de serie. Die zullen ook een mooie kutjeugd hebben.
  donderdag 27 september 2012 @ 17:40:24 #150
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_117319446
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:12 schreef Niox het volgende:
Half-Sack is ook in het echt niet meer.. http://www.huffingtonpost(...)urder_n_1918838.html
Las het inderdaad, raar verhaal en vaag figuur. Speelde wel een bazen rol, beste Prospect die we hebben gehad denk ik.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:07 schreef booo het volgende:

[..]

Jax wilde het volgens mij gewoon zelf gaan doen. En daar was Opie het niet mee eens en toen deelde die een kopstoot uit en toen gooiden ze hem erin.
Leek mij dat hij met de groep die bewakers wilde overmeesteren/ombrengen en dan verder kijken wat het plan was. Niet zichzelf opofferen in ieder geval, dan slaat namelijk het zinnetje "we decide our own fate" nergens op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')