quote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Geef mij maar Samsom omdat Rutte de problemen weglacht in plaats van daadkrachtig optreden.
Hmmm, vooral dat laatste zit absoluut waarheid in maar nog steeds liever Rutte.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik denk dat veel mensen ook worden beïnvloed doordat ze al twee jaar lang Rutte hebben geassociëerd met die functie, volgens mij is Samsom meer een leider. Zie maar hoe vriend en vijand enthousiast is over hem. Duidelijk is in ieder geval dat de leden van de PvdA goed hebben gekozen.
Ik heb precies hetzelfde gevoel.. En ik dacht ECHT dat Balkenende het dieptepunt wasquote:Op donderdag 13 september 2012 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Samsom, Rutte is mi wel de matigste MP die we in jaren gehad hebben en dan reken ik Balkenende mee.
Goh, jij die een keer niet positief is over iets wat ook maar te maken heeft met de VVD / Rutte... wat een verassing!quote:Op donderdag 13 september 2012 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gevoel.. En ik dacht ECHT dat Balkenende het dieptepunt was
Verassing?? Ik heb geen speciale krachten hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 23:21 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Goh, jij die een keer niet positief is over iets wat ook maar te maken heeft met de VVD / Rutte... wat een verassing!
Oh zeker weten, iedereen recht op z'n eigen mening! Maar het is een beetje voorspelbaar, that's allquote:Op donderdag 13 september 2012 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verassing?? Ik heb geen speciale krachten hoor![]()
Ik voel dat zo, en het lijkt me dat ik dat hier gewoon mag delen toch?
Kan zijn, maar ik geef mijn eerlijke mening.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:25 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Oh zeker weten, iedereen recht op z'n eigen mening! Maar het is een beetje voorspelbaar, that's all
Ik word van binnen ook verast als ik aan de VVD of aan Rutte denk.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:21 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Goh, jij die een keer niet positief is over iets wat ook maar te maken heeft met de VVD / Rutte... wat een verassing!
Mijne ook nuquote:Op donderdag 13 september 2012 23:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Laat iedereen die al heeft gereageerd even weten of dat hij heeft gestemd? Mijn stem is verwerkt.
Is dat echt zo gek? VVD was toch ook groter dan de PVDA onder fokkers bij de exitpoll gisteren?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:45 schreef WJHunt het volgende:
Wat zijn dat allemaal voor trollen die opRutte
stemmen in die poll?
Ik gok op alle FOK!klonen die Mark nu zelf vanaf zijn zolderkamertje bij mama thuis zit te besturen.
En dit ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:47 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Is dat echt zo gek? VVD was toch ook groter dan de PVDA onder fokkers bij de exitpoll gisteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |