SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Feyenoord Rotterdam
Kan over een uurtje ongeveer. Ben nu niet thuis.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef poker4lifee het volgende:
ik ben er Omniandere dutchies?
tr gemachtquote:Op donderdag 13 september 2012 20:58 schreef Rijst het volgende:
GG hoor.
Wat ben ik slecht zeg ennnnne wat een KANKERspel is dit toch ook. Snap niet waarom ik het blijf spelen
Ik was weg, staat ie nog?quote:
Hoezo? Was een goede pot vind ik. Mijn tweede goal met Ibra was wel nep.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:58 schreef Rijst het volgende:
GG hoor.
Wat ben ik slecht zeg ennnnne wat een KANKERspel is dit toch ook. Snap niet waarom ik het blijf spelen
Je speelt gewoon vals.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoezo? Was een goede pot vind ik. Mijn tweede goal met Ibra was wel nep.
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doe normaaal.Dat zei ik helemaal niet
Oh sorry, verkeerd verstaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ja oke.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tiszooo. Je hebt Zlatan in je team en dat staat gelijk aan vals spelen. Beetje sneu vind ik.
Wel mooi dat je van je plaats kan zien hoeveel stemmen elke partij heeft. Dat er dus nog serieus mensen (16 / 0.1%) op de partij van de toekomst stemmen en ook nog mensen op SOPN etcquote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
51% van de mensen op Urk heeft op de SGP gestemd.Urk.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
We gaan dus geen TT's maken over gebanden.
Nou je had ook een leuke TT kunnen verzinnenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
We gaan dus geen TT's maken over gebanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |