abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:12:50 #226
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117482103
Het nadeel van uitstellen is dat we dan weer onderaan op de wachtlijst komen en die is nu al weer aan het oplopen. Ik wil ergens die eerste poging achter de rug hebben en dan hopen dat ik een mooie opbrengst heb en cryo's zodat als het niet meteen lukt ik een tp kan doen als de boel weer rustiger is. Ti's gewoon ontzettend dubbel op dit moment. En diep van binnen heb ik de keuze al gemaakt en ga ik er gewoon voor, maar toch door de situatie twijfel ik heel erg.

Ik zit nu mobiel, ik leg morgen ff onder een spoiler ff uit hoe en wat
Be happy with the little things in life
pi_117482349
DV, wat ontzettend klote. Dat je juist dát waar je al weken/maanden zo naartoe leeft nu misschien wil uitstellen. Ik snap echter heel goed dat je twijfelt, juist omdat je stress hebt en een poging natuurlijk zo goed mogelijk wilt benutten. :*

Wij kwamen tijdens de poging in een mega stressvolle situatie terecht door het ongeval van mijn schoonvader. Echt nachten met heel weinig slaap, de hele dag malen etc. Ik heb serieus getwijfeld of we het wel door moesten zetten en uiteindelijk was mijn punctie ook nog op de meest kritieke dag van allemaal, de dag dat m'n schoonvader geopereerd werd, een operatie die behoorlijke risico's met zich meebracht. Ik heb de keuze uiteindelijk meer bij mijn man neergelegd omdat hij de meest emotionele en gevoelige van ons twee is. Het kan goed en slecht uitpakken, helaas zul je achteraf nooit weten of een niet gelukte poging aan de stress te wijten is. Heel veel sterkte bij het maken van deze moeilijke en moedige beslissing. :*
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:18:02 #228
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_117482455
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:12 schreef droomvrouwtje het volgende:
Het nadeel van uitstellen is dat we dan weer onderaan op de wachtlijst komen en die is nu al weer aan het oplopen. Ik wil ergens die eerste poging achter de rug hebben en dan hopen dat ik een mooie opbrengst heb en cryo's zodat als het niet meteen lukt ik een tp kan doen als de boel weer rustiger is. Ti's gewoon ontzettend dubbel op dit moment. En diep van binnen heb ik de keuze al gemaakt en ga ik er gewoon voor, maar toch door de situatie twijfel ik heel erg.

Ik zit nu mobiel, ik leg morgen ff onder een spoiler ff uit hoe en wat
DV even een knuffel :* Lijkt me echt moeilijk als je er al zo lang naar uitkijkt en dan is het bijna zover en heb je het gevoel dat de timing totaal niet past. Maar om weer helemaal onderaan de wachtlijst te moeten beginnen :N Maar ik begrijp dat je eerst zou kunnen oogsten en dan later terug laten plaatsen? Dat is dan misschien wel de prettigste optie.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 1 oktober 2012 @ 21:39:52 #229
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117483936
Geen idee of dat kan. Het was meer lukt de eerste tp niet dan doen we de rest als we in rustiger vaarwater zitten.

@nikki ik heb de keuze ook bij mijn man neergelegd juist omdat hij minder snel emotioneel is en hij veel meer de voordelen tegen de nadelen kan laten opwegen en rationeel kan denken. Dus we gaan er gewoon voor en hopen dat de rest ook gewoon goedkomt
pi_117486465
Ja, that's the other wat around DV. Ik was er meer bang voor dat hij het niet zou kunnen "handelen" allemaal. Alleen... nu het wel gelukt lijkt te zijn allemaal is hij alweer helemaal in streskipstemming. Ik kwam vandaag uit m'n werk en de blik in z'n ogen/gezicht spreekt alweer boekdelen. Hij had gelezen over zwangerschappen, de symptomen etc. en ik werd onderworpen aan een kruisverhoor om te achterhalen welke symptomen ik allemaal wel/niet had. Pffff. Ik denk dat het weer 40 weken stress wordt voor 't arme kereltje. Vorige keer was hij echt op van de zenuwen en helemaal aan het begin en aan het eind. Aan de ene kant heel schattig, liever zo dan geen interesse, maar aan de andere kant ook iets om gek van te worden. Ik mag geen thee met cafeïne meer van hem, want dat is niet goed dus heeft ie rooibosthee gekocht, ik mag geen halfzachte eitjes meer, geen bifi worst en er gaat vast nog een hoop volgen. O+ Tis wel een schat verder hoor. O+

Oh en bedankt voor alle felicitaties dames. *O* O+ :*
pi_117494315
Vandaag was het streepje weer een stukje duidelijker en ik begin het nu een beetje te bevatten. Ik vind het net als bij de zwangerschap van Lisa weer megaspannend. :X

*O* *O* *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag even een clearblue test doen, die gaan we morgen doen. :D
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 07:28:54 #232
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117494342
Ziet er goed uit Nikki!!

*O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 07:36:07 #233
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_117494386
Onmisbaar die streep! *O*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_117494646
Ja hoor Nikkie, nu zie ik hem ook!!! *O* *O* *O*

ZWANGER!!! ^O^

En droomvrouwtje :* :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_117494698
O+ Nikki O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 08:29:25 #236
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_117494820
Ziet er echt goed uit die streepjes *O* Nikki je wordt gewoon weer mama *O*
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 08:29:28 #237
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117494821
*O* Nikki *O*
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 08:39:31 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117494957
Wat is dat toch een gaaf gezicht, zo'n streep die donkerder en donkerder wordt! O+ *O*
pi_117495213
Die is heel duidelijk Nikki O+ *O*
pi_117495362
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:39 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is dat toch een gaaf gezicht, zo'n streep die donkerder en donkerder wordt! O+ *O*
Dat dus!!! *O* Van harte NIkki!!!!
pi_117495429
Nikki; echt wel zwanger! Gefeliciteerd!
pi_117495446
Ja, nu zie ik 'm ook.
Gefeliciteerd Nikki! *O* *O* *O*
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 09:15:36 #243
52229 Chanty
pi_117495498
Dat worden twee dikke strepen *O*
pi_117535614
Ladies, ik sluip weg naar Z&G, al zal ik hier ook nog blijven posten natuurlijk. :)
Hopelijk volgen jullie allemaal snel, het is jullie zo gegund! :*

Nog een laatste (crosspost uit Z&G), deze deed ik vanmorgen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117536083
En van mij ook nog even: NIKKI, gefeliciteerd! *jompel*
Home is where the O+ is...
  woensdag 3 oktober 2012 @ 09:54:05 #246
384078 Rinn
wanna panda
pi_117537457
Gaaf toch zo'n clearblue test!

* Rinn zwaait _NIKKI_ uit naar Z&G*

Veel plezier in Z&G de komende 9 maanden *O*
  woensdag 3 oktober 2012 @ 11:42:25 #247
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117540413
*O* wauw zo is het wel heel erg echt *O* geniet ervan!!!
pi_117543607
Nikki; nu kun je er echt niet meer omheen, je bent gewoon zwanger! Ben heel benieuwd of je 1 of 2 plakkers hebt.

Hier even een baaldag, sinds afgelopen weekend Aan het wachten op mijn menstruatie, wel buikpijn, maar er is nog niks te bekennen. Blergh, ik wil gewoon aan de gang kunnen met de cryo. Heb mezelf maar op truffelpepernoten getrakteerd, voor straks als mini op bed ligt met een kop thee, mmmmmmm.

Chanty; hoe is het met jou?

En met de 2 dames die net van start waren? Rinn & Sull als ik het goed heb.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:26:39 #249
52229 Chanty
pi_117546217
Oeh truffelpepernoten :9 t is dat ik van mezelf pas sinterklaasspul mag kopen als de sint in het land is maar anders... :9 Geniet er maar van, echt heel irritant als dat bloed maar niet komt :(

Ik ben ook nog altijd bezig met hetgeen waar iedereen hier de meeste tijd aan spendeert: wachten :')
Weet niet of je meeleest in het tweede-streepjes-topic. Bruinverlies is na vier dagen gestopt en heb geen druppel bloed gezien. Gisteren getest, maar negatief. Misschien was het te vroeg, misschien komt er gewoon geen menstruatie, ik weet het niet. Morgenochtend test ik nog een keer en dan bel ik het ziekenhuis om te vragen hoe verder. Voel me verder normaal. Vannacht eindelijk weer eens doorgeslapen dus denk dat mijn lichaam gewoon weer eens niet meewerkt.
pi_117546660
Dat is ook niet fijn Chanty. Zo half werk en dan niet duidelijk wel of niet. Voor jou dus ook onzekerheid en wachten. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Ik lees btw niet mee in 2e streepjestopic. En ik vind het ieder jaar belachelijk dat de sintartikelen zo vroeg in de winkel liggen en ieder jaar neem ik me voor om niets te kopen. En ieder jaar faal ik weer en heb ik in september al de eerste pepernoot op :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')