Lekker is datquote:
Ik vind het wel een beetje een vreemd idee zo'n subforum.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mja er wordt wel wat meer verwacht dan dat.
Tuurlijk welquote:Op donderdag 13 september 2012 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, als je al geoefend hebt kan ik toch nooit gelijk winnen man.
auslanders erausquote:Op donderdag 13 september 2012 19:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Van jou krijg ik het niet.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Altijd maar die allochtonen die elkaar liefde geven
hoiquote:Op donderdag 13 september 2012 19:38 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lekker is dat.
Morgen is het 13.00 voor ik het weet.
En hoi allen.
Dat kan. Maar volgens mij zijn er ook users, inclusief de "leden" die het helemaal kunnen begrijpen dat het er is.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje een vreemd idee zo'n subforum.
Oh daarover hé, heb blijkt toch niet een geschikte locatie te zijn, omdat we er niet kunnen slapen. Ik ben nog verder aan het kijken. Voor 2113 heb ik voor een meet gezorgd.quote:
Ik vind het complete bullshit en verneuking van een subforum. Kom niet vaak in ONZ maar als de 'leukste' users een eigen forum krijgen komt dat niet ten goede voor het originele subforum.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje een vreemd idee zo'n subforum.
Ja hou je zelf dat maar voor jaquote:Op donderdag 13 september 2012 19:38 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lekker is dat.
Morgen is het 13.00 voor ik het weet.
En hoi allen.
Ik zal je wijze woorden meenemen in mijn verdere FOK! Leven.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Tevens is dit geen ONZ.
Dan zijn de ongelukkigen al dood?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh daarover hé, heb blijkt toch niet een geschikte locatie te zijn, omdat we er niet kunnen slapen. Ik ben nog verder aan het kijken. Voor 2113 heb ik voor een meet gezorgd.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
[..]
auslanders eraus
ofzo
Ik ga back naar mijn duitse roots
6.5 uurtjes maar, en daarna lekker niks.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja hou je zelf dat maar voor ja
Garpje, de vrijdag vliegt vast voorbij
Woah vroeg opstaanquote:Op donderdag 13 september 2012 19:40 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
6.5 uurtjes maar, en daarna lekker niks.
Gewoon een chillmeet dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh daarover hé, heb blijkt toch niet een geschikte locatie te zijn, omdat we er niet kunnen slapen. Ik ben nog verder aan het kijken. Voor 2113 heb ik voor een meet gezorgd.
In mijn vorige leven zat ik bij de ss of luftwaffequote:Op donderdag 13 september 2012 19:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
hou es op Steventje van me.
Die eerste 4 uur gaan dan ook echt op de automatische piloot, bij de 2e pauze begin ik pas te ontwaken.quote:
Geeft niet, ik hou toch wel van je.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In mijn vorige leven zat ik bij de ss of luftwaffe
Hehequote:Op donderdag 13 september 2012 19:40 schreef Bendoe het volgende:
SV en ik gisteravond slowchatten in het verkiezingstopic
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geeft niet, ik hou toch wel van je.
Ik moet wel slaap plekken weten te regelen, anders wordt het zo'n fanta fuif.quote:
Ik wilde een heel flauw grapje makenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:42 schreef Snowbells het volgende:
Maar ik kom wel een keer bij HS. Zo dichtbij, het moet wel.
over 9 maanden heatbellsquote:Op donderdag 13 september 2012 19:42 schreef Snowbells het volgende:
Maar ik kom wel een keer bij HS. Zo dichtbij, het moet wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |