Hoezo? ik ben ook daadwerkelijk maar 96 euro per maand kwijt aan woonlasten, ik krijg huurtoeslag en geld van een medebewonerquote:Op donderdag 13 september 2012 18:43 schreef Lienekien het volgende:
Geeft dat niet een verkeerd beeld van je bestedingsruimte?
Zie mijn edit.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:44 schreef Mark_nl het volgende:
[..]
Hoezo? ik ben ook daadwerkelijk maar 96 euro per maand kwijt aan woonlasten, ik krijg huurtoeslag en geld van een medebewoner
Zonder huisgenoot zou ik 304 euro krijgen, met huisgenoot gaat er sowieso 50 euro vanaf, is dus 254.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:17 schreef Wokkel het volgende:
Even offtopic maar toch wel belangrijk.
Wonen met een huisgenoot heeft vaak implicaties op de huurtoeslag, hou je hier wel rekening mee? Straks moet je alles terug betalen en zit je in de xxxx.
Ik zie de logica niet, als ik 100 euro minder lasten heb, dan heb ik niet opeens 3750 meer te bestedenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:08 schreef vigier het volgende:
<vorige even ge-edit, belastindienst moet zijn site updaten>.
Dat zit hem in de bestedingsruimte (inkomen - vaste kosten - percentage kosten voor eten/drinken etc etc). Wat je dan over houdt is hoeveel je af kunt lossen/rente betalen.
Vrij logisch dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |