Had deze ochtend hetzelfde probleem, heel irritant... en als je niet uitkijkt raak je zo gefrustreerd dat je een domeinnaam registreerd waar je na een paar minuten al spijt van hebtquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:58 schreef JDx het volgende:
Verschrikkelijk werk een naam zoeken, van die 100 geprobeerde namen zijn er 100 al geregistreerd als domein.nl en maar 5 zijn werkelijk een site.
Bijna gedaan inderdaad haha. Maar niks registreren schiet ook niet op grrr.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:07 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Had deze ochtend hetzelfde probleem, heel irritant... en als je niet uitkijkt raak je zo gefrustreerd dat je een domeinnaam registreerd waar je na een paar minuten al spijt van hebt
In die fase zit ik nu ook weer, waar ik gisteren al mijn beklag over deedquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:58 schreef JDx het volgende:
Verschrikkelijk werk een naam zoeken, van die 100 geprobeerde namen zijn er 100 al geregistreerd als domein.nl en maar 5 zijn werkelijk een site.
Dan ga je waarschijnlijk graven in een niche die behoorlijk verzadigd isquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:58 schreef JDx het volgende:
Ja, want die paar euro registratiekosten is echt iets om spijt van te krijgen...quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:07 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Had deze ochtend hetzelfde probleem, heel irritant... en als je niet uitkijkt raak je zo gefrustreerd dat je een domeinnaam registreerd waar je na een paar minuten al spijt van hebt
Nee is voor mezelf haha.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Oe, gauw registreren en voor veel geld op sedo zetten
Kost je een euro of twee, ik zou niet zo lang twijfelen, zeker niet nu je de naam online gegooit hebt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:20 schreef JDx het volgende:
Ja die probeerde ik eerst ook, maar is ook al bezet, te koop uiteraard.
Maar het is in eerste instantie gericht op NL publiek, dus kliks is op zich niet verkeerd. Ken 2 andere bedrijven die heten cashmaster en klikbonus, klinkt ook niet bijster professioneel
Ik ga het gewoon proberen, leukste naam tot nu toe.
DM Razor dan ook gelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef JDx het volgende:
Eerst moet ik het technisch gezien nog van de grond krijgen, maar ik heb al wat unieke ideeën om het extra aantrekkelijk te maken, maar goed dat is offtopic, als er iets van de grond is laat ik het wel weten.
Adbrite gebruik ik wel eens voor sites waar ik geen adsense op wil plaatsen. Het verdiend stuk minder dan adsense maar beter dan addynamo.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:57 schreef JupilerXL het volgende:
Heeft iemand ervaring met andere advertentie aanbieders, zoals adbrite? Misschien dat ik dit eens ga proberen op 1 van mijn sites, kijken wat dat doet.
Niks verdiend zo goed als adsense.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:57 schreef JupilerXL het volgende:
Heeft iemand ervaring met andere advertentie aanbieders, zoals adbrite? Misschien dat ik dit eens ga proberen op 1 van mijn sites, kijken wat dat doet.
Mwah, de helft van de publishers bant Google AdSense gewoon zonder reden, dan hoeven ze ook nog maar weinig uit te betalen waardoor de opbrengsten hoger zijn :-)quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Niks verdiend zo goed als adsense.
Jij bent niet zonder reden gebanned, mocht je daar op willen zinspelen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:58 schreef Blester het volgende:
[..]
Mwah, de helft van de publishers bant Google AdSense gewoon zonder reden, dan hoeven ze ook nog maar weinig uit te betalen waardoor de opbrengsten hoger zijn :-)
AdWords medewerkers snapte er in ieder geval zelf niets van maar gaven aan zelf de support niet te bieden...quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Jij bent niet zonder reden gebanned, mocht je daar op willen zinspelen.
AdWords heeft er ook weinig mee te maken, behalve dat zij de adverteerders bedienen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:02 schreef Blester het volgende:
[..]
AdWords medewerkers snapte er in ieder geval zelf niets van maar gaven aan zelf de support niet te bieden...
Wel toevallig dat ik met AdWords gewoon 3 mailtjes per dag kan wisselen en met AdSense nooit normaal reactie krijg..quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
AdWords heeft er ook weinig mee te maken, behalve dat zij de adverteerders bedienen.
Klopt, AdWords is een commerciële afdeling en kan geld verdienen aan adverteerders.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:03 schreef Blester het volgende:
[..]
Wel toevallig dat ik met AdWords gewoon 3 mailtjes per dag kan wisselen en met AdSense nooit normaal reactie krijg..
Maar het is toch gewoon waardeloos op deze manier. Je hebt geen mogelijkheid met AdSense in gesprek te komen, je krijgt alleen die standaard troep mailtjes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:04 schreef CasB het volgende:
Omdat Adwords gebruikers zijn die geld naar Google brengen, en Adsense gebruikers heeft die geld van Google neemt?
Des te meer redenen om zuinig om te springen met je Adsense account.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:06 schreef Blester het volgende:
[..]
Maar het is toch gewoon waardeloos op deze manier. Je hebt geen mogelijkheid met AdSense in gesprek te komen, je krijgt alleen die standaard troep mailtjes.
Dat heb ik heel zeker gedaan. Maar als ze nu gewoon zouden zeggen wat er fout was...quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Des te meer redenen om zuinig om te springen met je Adsense account.
De vermoedelijke oorzaak heb ik je al gegeven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:13 schreef Blester het volgende:
[..]
Dat heb ik heel zeker gedaan. Maar als ze nu gewoon zouden zeggen wat er fout was...
Al nagevraagd, kan geen reden zijn tot afsluiten aldus AdWords. Ik heb ze ook alle informatie gestuurd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De vermoedelijke oorzaak heb ik je al gegeven.
En als je iets opener was geweest had je meer advies gehad.
Bedreigd? Ik zei alleen dat ik zijn manier van werken niet goed vind, aangezien ik duidelijk de voorwaarden met hem besproken. Ik leef in een vrij land dus ik blijf gewoon in dit topic rondhangen als ik dat wil. Als je zelf wilt vertrekken mag dat natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:18 schreef Afwazig het volgende:
Blester tief gewoon op uit dit topic. Volgens mij spreek ik voor het gros van de mensen hier als ik zeg dat je een vervelend kutventje bent en je als sinds de korte tijd dat je hier bent behoorlijk wat irritatie opwekt. Je bent nu ook nog eens gebanned van Adsense dus je hebt hier niks meer te zoeken. Als ik dan ook nog eens lees dat je mensen bedreigt via DM kan ik alleen maar constateren dat je een staatsmongool 1e klas bent.
Let it go, zoals je al zei, niemand kan hem helpen als ie onduidelijk blijft over z'n site etc, klaar.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:24 schreef Afwazig het volgende:
Voor hem kwam het duidelijk anders over. Prima blijf je hier lekker, maar wat verwacht je nou? Dat wij je hier gaan helpen als je 1. Geen informatie geeft en 2. Denigrerende opmerkingen maakt over users die hier al heel wat langer posten dan jij en 3. Niks constructiefs bijdraagt maar alleen loopt te kankeren.
Jij komt er wel.
Jammer dat je een DM niet openbaar mag maken op FOK!quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:22 schreef Blester het volgende:
[..]
Bedreigd? Ik zei alleen dat ik zijn manier van werken niet goed vind, aangezien ik duidelijk de voorwaarden met hem besproken. Ik leef in een vrij land dus ik blijf gewoon in dit topic rondhangen als ik dat wil. Als je zelf wilt vertrekken mag dat natuurlijk.
Ben ook ff met Joomla aan het "kloten" geweest maar toen toch maar overgestapt naar Wordpress.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:37 schreef CasB het volgende:
Ik vind Joomla 2.5 nog steeds omslachtig.
Oh, afpersen? Een beetje erg triest van je dit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Jammer dat je een DM niet openbaar mag maken op FOK!
Het kriebelt namelijk.
Kan natuurlijk wel je domeinnaam hier prijsgeven maar laat ik dan maar de volwassene zijn hier.
Ik werkte altijd een site bij van een bedrijf, die gebruikten ook Joomla, vond het inderdaad mega omslachtig altijd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ben ook ff met Joomla aan het "kloten" geweest maar toen toch maar overgestapt naar Wordpress.
Nu ben ik overigens geen expert. Degenen die m'n site gezien hebben weten dat al
Neuh, niets afpersen. Ik heb al gezegd dat ik me als de volwassene zou opstellen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:47 schreef Blester het volgende:
[..]
Oh, afpersen? Een beetje erg triest van je dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |