Wel gisteren wat basisvoedsel gekocht. Brood, beleg, vlees, aardappels.quote:
Dat scheelt wel dat je alcoholisme gesponsord wordt, scheelt veel geld.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wel gisteren wat basisvoedsel gekocht. Brood, beleg, vlees, aardappels.
Shag gekocht en bier is altijd gratis toegankelijk.
Criminal Minds.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
mweh, welke serie moet ik nu gaan kijken? Heul geen zin in GoT om daar aan te beginnen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en hoeveel non title fights? Ze waren gister op geschorenhond met een topic bezig.. ben wel benieuwd. Echt bloed irritant.. ik kijk nergens meer naar uit want je weet toch niet of het door gaat.
Sons of Anarchyquote:Op donderdag 13 september 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
mweh, welke serie moet ik nu gaan kijken? Heul geen zin in GoT om daar aan te beginnen.
Fringe.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
Hoe kom jij aan gratis bier?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wel gisteren wat basisvoedsel gekocht. Brood, beleg, vlees, aardappels.
Shag gekocht en bier is altijd gratis toegankelijk.
Jup. Ideaal. Backstage is er altijd bier en rose. Als de zaal open is kan er gewoon sterke drank gezopen worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat scheelt wel dat je alcoholisme gesponsord wordt, scheelt veel geld.
Werken bij een poppodium. Voor al je gedraaide diensten krijg je een x aantal consumptiemunten.quote:
Chilquote:Op donderdag 13 september 2012 16:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Werken bij een poppodium. Voor al je gedraaide diensten krijg je een x aantal consumptiemunten.
Veel werken = veel munten = veel zuipen.
Zeker. Heb nog 20 munten thuisliggen. Dit weekend komen er weer 12 bij.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeker. Heb nog 20 munten thuisliggen. Dit weekend komen er weer 12 bij.
In november komen er 100 bij ofzo.
Je bekijkt het negatief, dat betekent dat ze veel werkt.. dat is positiefquote:
Precies.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bekijkt het negatief, dat betekent dat ze veel werkt.. dat is positief
Dat ze dan zich elke keer katje lam zuipt tja..
Ook. Maar makkelijk voor mijn portomonnee.quote:
En het is ook nog Grolsch.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeker. Heb nog 20 munten thuisliggen. Dit weekend komen er weer 12 bij.
In november komen er 100 bij ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |