niet uitgaan?quote:Op donderdag 13 september 2012 17:58 schreef Snowbells het volgende:
Morgen thuis blijven. Zaterdag hele dag inwerken en zondag lui zijn. Meh.
Ik ken een meisje die vind broeken niet prettig zitten en trekt ze thuis uitquote:Op donderdag 13 september 2012 17:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik doe het dan ook altijd zsm uit.
Dat doe ik oook altijd. Zodra ik thuis kom van school > broek uitquote:Op donderdag 13 september 2012 17:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die vind broeken niet prettig zitten en trekt ze thuis uit
Aanpoten daarmee dan.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die vind broeken niet prettig zitten en trekt ze thuis uit
ik snap dat niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat doe ik oook altijd. Zodra ik thuis kom van school > broek uit
Ik trek alles aan totdat er bijna niets meer in de kast zit, dan draai ik een wasje.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:59 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb meestal binnen 5 minuten besloten wat voor kleding ik aantrek.
Die gaan meteen uitquote:Op donderdag 13 september 2012 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet die schoenen aan hebben binnenshuis
Ik behoud altijd gewoon mijn kleding alleen na de avond douche pyjama.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aanpoten daarmee dan.Als ik de deur niet meer uit hoef doe ik het liefst gelijk een joggingbroek + trui aan.
zij weetquote:Op donderdag 13 september 2012 18:01 schreef Snowbells het volgende:
Als het kon liep ik 24/7 in onderbroek en een oversized hemd/hoodie.
fixedquote:Op donderdag 13 september 2012 18:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die gaan meteen uitop sokjesblote voeten lopen
Dat snap ik ook niet want sokkenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet die schoenen aan hebben binnenshuis
Dan heb je het wel lekker warm.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik trek alles aan totdat er bijna niets meer in de kast zit, dan draai ik een wasje.
Echte swaggerquote:Op donderdag 13 september 2012 18:01 schreef Snowbells het volgende:
Als het kon liep ik 24/7 in onderbroek en een oversized hemd/hoodie.
In de herfst ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
pantoffels in de winter godverdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |