troll 0/10quote:Op donderdag 13 september 2012 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
even zeuren.
waarom hebben mannen het zo makkelijk qua kleding, jullie trekken een shirt en een jeans aan en klaar
wij moeten kiezen uit een kleur broek, shirt, hempje, colbert of jas, welke schoenen
gvd
Komt omdat een jeans zowat bij elk t-shirt en vest past...quote:Op donderdag 13 september 2012 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
even zeuren.
waarom hebben mannen het zo makkelijk qua kleding, jullie trekken een shirt en een jeans aan en klaar
wij moeten kiezen uit een kleur broek, shirt, hempje, colbert of jas, welke schoenen
gvd
Ja want vrouwen zijn echt woestaantrekkelijk met oversized hoodies, gouden kettingen, roze joggingroek en uggs.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:50 schreef Typisch het volgende:
trek dan gewoon zelf ook wat randoms aan, alsof een doorsnee hetero man erop laat wat je aan hebt
Dat doe ik toch ook niet aan als ik zomaar random de stad in ga? Gewoon random shirtje/overhemd/whatever, broek en schoenen. Klaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja want vrouwen zijn echt woestaantrekkelijk met oversized hoodies, gouden kettingen, roze joggingroek en uggs.
Alles?quote:Op donderdag 13 september 2012 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Help mij.
Wat moet ik dit weekend mee/aan.
Jas: Leren jasje of spijkerjasje
Of Colbert: Beige, zwart of wit
Broek: Donkerblauw, beige, rood. Of lichte of donkere spijkerbroek.
Geen jasje maar leuk shirtje.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Help mij.
Oke vrijdag doe ik wel rokje + legging aan, en zaterdag een zwarte broek.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen jasje maar leuk shirtje.
Geen broek maar rokje met legging.
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:54 schreef Typisch het volgende:
serieus, hoe kun je je daar druk om maken?
Leren jasje.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Help mij.
Hier heb ik wat aanquote:Op donderdag 13 september 2012 17:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Leren jasje.
Donkere spijkerbroek.
Want kutweer
Ik vind het fijner als je ZEKER weet of het goed of slecht weer wordt, want anders moet je met honderdmiljoenmiljard dingen rekening houden
Ik ben met hetzelfde bezig atmquote:Op donderdag 13 september 2012 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan
idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |