quote:AMSTERDAM - Fotograaf Joop van Tellingen is op 68-jarige leeftijd overleden.
Dat heeft zijn zoon donderdag gemeld aan RTL Boulevard.
De showbizz-fotograaf leed aan kanker. Eerder dit jaar werd bekend dat hij uitzaaiingen had van een eerdere blaakanker.
http://www.telegraaf.nl/p(...)gen_overleden__.htmlquote:do 13 sep 2012, 13:45
Joop van Tellingen overleden
Van onze redactie
AMSTERDAM - Paparazzi-fotograaf Joop van Tellingen is donderdagmiddag op 68-jarige leeftijd overleden.
Drie jaar geleden herstelde de 68-jarige fotograaf van blaaskanker, maar in maart werden er in zijn lichaam kwaadaardige uitzaaiingen gevonden.
Twee maanden geleden liet zoon Dennis nog weten dat het stukken beter ging met de fotograaf. Hij zou alleen nog een klein plekje op zijn lever hebben.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:00 schreef Salatrel het volgende:
dat is toch die vent die op tv getrolled werd door juicyhil?
Even een kiekje van in de kist fixen.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:57 schreef JeMoeder het volgende:
Ah, lekker roddelfotograferen op zijn begravenis!
Volkomen ongepaste opmerkingen, er is wel iemand dood gegaan, hoe je alsjeblieft een beetje in.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:08 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Even een kiekje van in de kist fixen.
hoe?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:12 schreef Wesley1988 het volgende:
[..]
Volkomen ongepaste opmerkingen, er is wel iemand dood gegaan, hoe je alsjeblieft een beetje in.
Ligt eraan. Ik weet eigenlijk niet of hij ook BN'ers lastig viel op begrafenissen, maar zo ja: what goes around comes around...quote:Op donderdag 13 september 2012 14:12 schreef Wesley1988 het volgende:
[..]
Volkomen ongepaste opmerkingen, er is wel iemand dood gegaan, hoe je alsjeblieft een beetje in.
Het was een eikel. Dat was onder alle fotografen daar wel bekend. Maar dit wens je je ergste vijand niet toe.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je zal hem wel missen lijkt me? De man keek zo vriendelijk naar je.
Nee hij heeft nog een zoon die net zo irritant isquote:Op donderdag 13 september 2012 14:17 schreef Juicyhil het volgende:
Voordeel is wel dat als ik straks weer voor fok ergens ga fotograferen, dat ik meer kans heb
Die kan ik denk ik nog wel hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:18 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Nee hij heeft nog een zoon die net zo irritant is
Oh verdraaid, is hij datquote:Op donderdag 13 september 2012 14:00 schreef Salatrel het volgende:
FOK!fotograaf trotseert Van Tellingen
Deze: FOK!fotograaf trotseert Van Tellingenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nog een linkje naar waar je hem getrolololololololled hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |