Simpele oplossing: SwJ terug als modquote:Op donderdag 13 september 2012 13:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is meer dan alleen een paar paint topics en een SC.
En waarom? Hierom
Recensies lezen en daarna aan het raam gaan kijken hoe ze eruit ziet!
Wat doe jij als je 5.000.000 wint?
Inspiratie.
En hierom
Harige tetten
Vier hier feest
Acer
Mag jij bedenken wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Simpele oplossing: SwJ terug als mod
Dat gezeur is er nu al terwijl het nergens voor nodig is.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:05 schreef leeell het volgende:
dit gaat gewoon weer een hoop gezeur opleveren
je snapt het gewoon niet,quote:Op donderdag 13 september 2012 13:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat gezeur is er nu al terwijl het nergens voor nodig is.
Dit.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:08 schreef wietparkiet het volgende:
Op zich zijn het niet de mods maar de users, als er wat aan de baggerusers wordt gedaan is heel ONZ+ niet nodig
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:08 schreef wietparkiet het volgende:
Op zich zijn het niet de mods maar de users, als er wat aan de baggerusers wordt gedaan is heel ONZ+ niet nodig
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Simpele oplossing: SwJ terug als mod
Gewoon aanmelden en dan daar verder discussiėren.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
Maar ik hou er hier wel over op voordat dit ONZ+ discussietopic nummer 2 word
Inderdaad. HIER mag je gal gaan spuwen als je daar de behoefte aan hebt.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
Maar ik hou er hier wel over op voordat dit ONZ+ discussietopic nummer 2 word
SwJ was bazig als mod, hield het netjes schoon en alles. En als je die man ook nog eens admin-rechten geeft, is ONZ een waar paradijs.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En dan? Beter baggerusers gewoon 3 kansen geven, verneuken ze die. Streepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |