quote:
Vet van mij: dat is Hollands dialect.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:34 schreef saaw het volgende:
mooi topic dit.
Verder ben ik 25 en word ook nog regelmatig om mijn legitimatie gevraagd maar gelukkig kan ik in ieder geval fatsoenlijk Nederlands.
als het goed is heeft hij niet gestemd vandaagquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:28 schreef Kees22 het volgende:
En verder TS: de wet waar jij zo tegen bent is goedgekeurd door het parlement.
Wat heb jij vandaag gestemd?
Heb je wel gestemd?
Als je niet fatsoenlijk kunt schrijven, kun je ook niet fatsoenlijk denken. Dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:35 schreef daanbundy het volgende:
ga niet zo lopen janken om taal gebruik
lijkt erop dat jullie zelf ook toe zijn aan discriminerent gedrag
ik vraag gewoon iets wat me dwars zit en krijg ik reactiers over hoe ik schrijf
mag hier iemand ook een dyslexie hebben of is dat tegen woordig ook al een manier om iemand te discrimeren waar gaat het heen met de wereld.....
Jij hebt de OP niet gelezen: hij is 19 en mag dus stemmen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:33 schreef mschol het volgende:
[..]
als het goed is heeft hij niet gestemd vandaag
en vermoedelijk mag hij niet eens stemmen, want hij mag geen sigaretten kopen...
Vreemdeling, dat is te kort door de bocht. Maar wel verleidelijk om te denken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:36 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als je niet fatsoenlijk kunt schrijven, kun je ook niet fatsoenlijk denken. Dat blijkt maar weer.
hij denkt dattie 19 isquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Jij hebt de OP niet gelezen: hij is 19 en mag dus stemmen.
Hij zegt 19 jaar te zijn.quote:
Wat is dit nou weer voor nutteloze post? Ga je nog vertellen waarom dan of doe je gewoon interessant?quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:46 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben 23 en ben de afgelopen jaren al niet meer gevraagd.
Maar dat heeft een andere reden denk ik.
Kun je dat zelf niet bedenken?quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor nutteloze post? Ga je nog vertellen waarom dan of doe je gewoon interessant?
verlept bedoel jequote:Op vrijdag 14 september 2012 09:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet bedenken?![]()
De meeste 15-jarigen zijn nog niet zo goed bedeeld
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:29 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Hal,lo met de vaader van daan. onze daan is dislectie's wat kan hy er aan doen dat die dislectie's is ut komt door de polen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |