Nagels waren dan weer wel netjes gelaktquote:Op donderdag 13 september 2012 11:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toen ik was overgestoken dacht ik nog van ik had naar haar nagels moeten kijken![]()
Wat een slechte matigen meet!
Keisportiefquote:Op donderdag 13 september 2012 11:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nagels waren dan weer wel netjes gelakt![]()
Voor de rest kwam ik net van het sportcentrum met m'n rooie harses en half verdwenen make up
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
Faalmeet! Hier moet ik gepost hebben![]()
![]()
![]()
Een zooi truien en tshirtjes, nothing very specialquote:
![]()
moet ik ff kijken voor je?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Internet faalt nog steeds hier. Nu kan ik niet eens opzoeken waar ik straks college heb.
Ohquote:Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Rustig maar, dat duurde bij mij ook een dag. Weet je hoeveel tweets die krijgen?
Staat allemaal in het artikel en in de comments.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar haal ik een neti pot? De tuinen?
Ik ben vet vaak verkouden en hoofdpijn dus ik wil dat welquote:Op donderdag 13 september 2012 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Staat allemaal in het artikel en in de comments.
Plus: Ik wil er toch helemaal niet over nadenken dat jij iets in je neus spuit dat er aan de andere kant uitkomt?![]()
Ik ga denk ik ook 1 aanschaffenquote:Op donderdag 13 september 2012 13:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben vet vaak verkouden en hoofdpijn dus ik wil dat wel
Je kan toch letterlijk aangeven dat je het nu liever niet doet als je dit zelf moet betalen vanwege de financiën? Ze kunnen het je moeilijk verplichten tochquote:Op donderdag 13 september 2012 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het stom om tegen de tandarts te zeggen dat je nu geen foto's wil laten maken? Waarschijnlijk moet ik dat (gedeeltelijk) zelf betalen en dat gaat even moeilijk
Het is maar controle en ik heb nergens last van![]()
Ja klopt, vind ik altijd zo stom mjaquote:Op donderdag 13 september 2012 13:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je kan toch letterlijk aangeven dat je het nu liever niet doet als je dit zelf moet betalen vanwege de financiën? Ze kunnen het je moeilijk verplichten toch
Heb je geen aanvullende verzekering dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is ook echt 60 euro ofzo
Goeden argumentquote:Op donderdag 13 september 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
en ja, ik heb er een petticoat bij gekocht, want ik was jarig
Het is grappig, maar niet de hoofdprijs waard. Met een groupon/vakantieveilingen/weetikhetaanbieding is het loik.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Is er iemand wel eens naar The Amsterdam Dungeon geweest? Is het wat?
ze hebben weer nieuwe voorraad, nu ook paars en roodquote:Op donderdag 13 september 2012 13:50 schreef Diconnected het volgende:
Toffffff SQ![]()
Ik baal nog steeds dat ze die bloemtjesjurk niet in mijn maat hadden.
Die is gaaf!quote:Op donderdag 13 september 2012 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben 'm nu ook in rood
ja, is dezelfde, en ik vind het mooier met een zwarte riem. Die hoort er idd niet bijquote:Op donderdag 13 september 2012 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is dit nou precies dezelfde als die blauwe skjoe?
Ik vind hem mooi, weet alleen niet zo goed wat ik van die riem vind...
Je krijgt er toch een riempje bij?
Ja die jurk van jou, maar mijn mooie bloemetjesjurk hebben ze niet in mijn maat meerquote:Op donderdag 13 september 2012 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hebben weer nieuwe voorraad, nu ook paars en rood
Doe eens pic met riempje dat erbij zat?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, is dezelfde, en ik vind het mooier met een zwarte riem. Die hoort er idd niet bij
Jawel, en tandarts. Maar mocht ik het zelf moeten betalen heb ik een probleemquote:Op donderdag 13 september 2012 13:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb je geen aanvullende verzekering dan?
straks, eerst nu naar de kapperquote:Op donderdag 13 september 2012 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe eens pic met riempje dat erbij zat?
Zwager heeft inderdaad via vakantieveilingen kaartjes gekocht en vroeg of we meewilden. Maar geen idee wat ik me erbij voor moest stellen.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is grappig, maar niet de hoofdprijs waard. Met een groupon/vakantieveilingen/weetikhetaanbieding is het loik.
Leukquote:Op donderdag 13 september 2012 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben 'm nu ook in rood
Pics!quote:Op donderdag 13 september 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Nu loopt het uit en zit ik te fokken met een nat hoofd.
*visual*quote:Op donderdag 13 september 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Nu loopt het uit en zit ik te fokken met een nat hoofd.
Ik zit met kleuren en knippen altijd minimaal 2 uur bij de kapperquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
china glaze thunderbird. Omg zeh pretty
Ik gebruik hem meer voor pedi's eigenlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 14:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat blijft echt een van mijn all time faves
Je gaat de "duistere" historie van Amsterdam door, door middel van acteurs enzulks. Dus piraten, heksen enzovoorts. En aan het einde een matige achtbaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zwager heeft inderdaad via vakantieveilingen kaartjes gekocht en vroeg of we meewilden. Maar geen idee wat ik me erbij voor moest stellen.
Die isquote:Op donderdag 13 september 2012 14:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
china glaze thunderbird. Omg zeh pretty
vergeet de geniale groepsfoto bij aanvang nietquote:Op donderdag 13 september 2012 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je gaat de "duistere" historie van Amsterdam door, door middel van acteurs enzulks. Dus piraten, heksen enzovoorts. En aan het einde een matige achtbaan.
Oh ja, die ook nog.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
vergeet de geniale groepsfoto bij aanvang niet
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je gaat de "duistere" historie van Amsterdam door, door middel van acteurs enzulks. Dus piraten, heksen enzovoorts. En aan het einde een matige achtbaan.
Klinkt echtquote:Op donderdag 13 september 2012 14:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
vergeet de geniale groepsfoto bij aanvang niet
Valt wel mee hoor, hij blijft vervolgens wel 4 weken zittenquote:Op donderdag 13 september 2012 14:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zonde man!
Op mijn tenen smots ik alleen essence
hoelang zit je muis al over 'bestel nu' te zweven?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:02 schreef PriemGirl het volgende:
Whao in het rood is ie echt zo gaaf![]()
ik koop em niet... NIET NIETTTTT![]()
Ik heb de site gewoon niet open staan... Gewoon niet... anders ga ik rammenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
hoelang zit je muis al over 'bestel nu' te zweven?
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb de site gewoon niet open staan... Gewoon niet... anders ga ik rammen![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]Priem
![]()
Je mag hem anders wel voor mij kopen in het paars![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Voor alle fans van de neti pots:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)holteontsteking.html
quote:Ze keken in het bijzonder naar patiënten met zeldzame mycobacteriën in het lichaam.
Sowieso onderzoeken op nuquote:De grootste overeenkomst binnen deze groep patiënten was echter dat ze regelmatig een neusspoeling gebruikten. Tweederde maakte daarbij gebruik van kraanwater.
http://www.ebay.nl/itm/Tr(...)&hash=item5642e1a4e6quote:Op donderdag 13 september 2012 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja priem, succes met zo'n pot vinden. Ik ben bij 2 etossen, de tuinen en de apotheek geweest en ze keken me aan alsof ik gek was. Niet eens neti pot gezegd maar uitgelegd wat ik bedoelde
Neeheeeeequote:
Ja ik wilde hem NU hebben dus ik wilde het in de winkel halenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/Tr(...)&hash=item5642e1a4e6
[..]
Neeheeeee![]()
![]()
il hoef niet geverfd gelukkigquote:Op donderdag 13 september 2012 14:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zit met kleuren en knippen altijd minimaal 2 uur bij de kapper![]()
Alles op het gemakkie daar enzeau
Met jou uitleg skills ik zie een verbandquote:Op donderdag 13 september 2012 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja priem, succes met zo'n pot vinden. Ik ben bij 2 etossen, de tuinen en de apotheek geweest en ze keken me aan alsof ik gek was. Niet eens neti pot gezegd maar uitgelegd wat ik bedoelde
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Met jou uitleg skills ik zie een verband
Dat scheelt wel een hoop tijd jaquote:Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
il hoef niet geverfd gelukkig
Owjah nee ik ben van het vooral niet-outdoor-shoppenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wilde hem NU hebben dus ik wilde het in de winkel halen
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/Tr(...)&hash=item5642e1a4e6
[..]
Neeheeeee![]()
![]()
Ik normaal ook niet, maar ik heb er nu last vanquote:Op donderdag 13 september 2012 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah nee ik ben van het vooral niet-outdoor-shoppen
http://www.yogini.nl/contents/nl/d20_Netipot.html ?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik had een site gevonden waar ze maar 5-6 euro waren maar kan niet meer vinden![]()
![]()
quote:
Ik koop juist zo goed als niks onlinequote:Op donderdag 13 september 2012 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah nee ik ben van het vooral niet-outdoor-shoppen
Jamaar arme student enzo. En ik heb al een bestelling gedaan bij H&M. is wel van 100 euro, dus als ik nou de helft terugstuur kan ik de jurk wel kopen.quote:
1 jurk of 5 andere dingen ..........quote:Op donderdag 13 september 2012 15:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar arme student enzo. En ik heb al een bestelling gedaan bij H&M. is wel van 100 euro, dus als ik nou de helft terugstuur kan ik de jurk wel kopen.hmmmz.
Ik alles als het kanquote:Op donderdag 13 september 2012 15:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik koop juist zo goed als niks online
1 chanel of 5 china glaze......quote:Op donderdag 13 september 2012 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
1 jurk of 5 andere dingen ..........
vriendje lief aankijken en zeggen dat je damn schmecksy bent in zoeen jurkquote:Op donderdag 13 september 2012 15:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar arme student enzo. En ik heb al een bestelling gedaan bij H&M. is wel van 100 euro, dus als ik nou de helft terugstuur kan ik de jurk wel kopen.hmmmz.
Bezorgt AH ook ergens niet?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
En het is dat de ah bij ons niet bezorgd; want anders deed ik mijn boodschappen ook gewoon online
Ik koop op dit moment gewoon helemaal niks en zeik dat alles te duur is. Nog beterquote:Op donderdag 13 september 2012 15:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
1 chanel of 5 china glaze......
Daar hoeft ze het volgens mij niet aan te vragen.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vriendje lief aankijken en zeggen dat je damn schmecksy bent in zoeen jurk
ohnee, true storyquote:Op donderdag 13 september 2012 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar hoeft ze het volgens mij niet aan te vragen.
mwehehe goeden puntquote:Op donderdag 13 september 2012 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vriendje lief aankijken en zeggen dat je damn schmecksy bent in zoeen jurk
+1quote:Op donderdag 13 september 2012 15:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik alles als het kanalllllllles
Waar is m'n Amerikaanse oma als ik der nodig hebquote:Op donderdag 13 september 2012 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Extra vriend regelen met ALL the money
Ik dus bijna niksquote:Op donderdag 13 september 2012 15:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik alles als het kanalllllllles
Scheelt ook fucking $24 verzendkostenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik dus bijna niks![]()
Ik wil m'n kleding kunnen passen, afwegen wat ik allemaal wil hebben en het dan ook meteen hebben. En als het niet past of leuk staat wil ik ook meteen iets anders kunnen pakken. Ook schoenen wil ik kunnen passen, gebeurt vaak zat dat het toch net niet lekker zit en dan wil ik meteen een ander paar kunnen proberen. Anders ben ik onderhand nog meer tijd kwijt met alles weer terugbrengen/sturen enzo en aangezien ik doordeweeks altijd pas na sluitingstijd van de postkantoren terugben, is dat gewoon niet zo handig![]()
Heb alleen ooit 1 TD pakketje besteld. En dat wil ik eigenlijk binnenkort wel weer doen, want leuk, maar ga over een maand ook naar de VS dus dat kan ik net zo goed meteen daar rondkijken denk ik dan
Ja en datquote:Op donderdag 13 september 2012 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Scheelt ook fucking $24 verzendkosten
TD maakt gewoon $7.05 winst op zo'n doos he?quote:
Tja, ze moeten die winst ergens vandaan halen hequote:Op donderdag 13 september 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
TD maakt gewoon $7.05 winst op zo'n doos he?
Een flat rat envelope kost hetzelfde en daar kan 3x zoveel in
Ja true, mijn swapmaatje koopt OPI voor $5, goedkoper dan tdquote:Op donderdag 13 september 2012 15:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tja, ze moeten die winst ergens vandaan halen he![]()
Maar ik heb geen contacten daar die dat allemaal voor mij kunnen halen en versturen en zo, dus ik zal dat toch via hun moeten doen als ik vanuit thuis iets wil bestellen. Het is alsnog goedkoper dan hier een tripje naar de winkel maken voor bepaalde merken..
En dan moet je hier ¤14 betalenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja true, mijn swapmaatje koopt OPI voor $5, goedkoper dan td
Ja ik koop hier dus nooit iets. Mijn enige Nederlandse OPI's zijn Spotted en Absolutely Alicequote:Op donderdag 13 september 2012 16:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
En dan moet je hier ¤14 betalenen in Finalnd zelfs ¤17 ofzo
Bij mij Spotted en Teas-y Does it. Wel met 15% korting bij de Sephora. Die laatste was mijn eerste OPIquote:Op donderdag 13 september 2012 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik koop hier dus nooit iets. Mijn enige Nederlandse OPI's zijn Spotted en Absolutely Alice
17? Pffffquote:Op donderdag 13 september 2012 16:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
En dan moet je hier ¤14 betalenen in Finalnd zelfs ¤17 ofzo
Hier ook Spotted en mijn eerste OPI, Mermaids Tears. Toen wist ik ook nog niet van TD af inderdaad.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik koop hier dus nooit iets. Mijn enige Nederlandse OPI's zijn Spotted en Absolutely Alice
inwisselen in stuiversquote:Op donderdag 13 september 2012 17:07 schreef Diconnected het volgende:
Hebben jullie nog leuke ideeën om geld voor een bruidspaar te geven?
Je mag hier even komen plassen?quote:Op donderdag 13 september 2012 17:38 schreef Mss het volgende:
Fuuu, ik ben onderweg naar Utrecht en ik moet plassen.
Ja! Rolletjes. Ik whatsapp je even een foto. Stond in Yoga magazinequote:Op donderdag 13 september 2012 17:07 schreef Diconnected het volgende:
Hebben jullie nog leuke ideeën om geld voor een bruidspaar te geven?
JAquote:Op donderdag 13 september 2012 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil ik mijn it's just a flesh wound verkopen voor 45$?
Ohja dat zijn wel een paar goedenquote:Op donderdag 13 september 2012 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
inwisselen in stuivers
een doos maken die niet te openen is zonder grof gereedschap
een geldboom maken (munten van 2 euro, tussen gekleurd folie lijmen en in een klein boompje hangen)
in een emmer behanglijm verstoppen
in ballonnen stoppen met confetti
euh...
Filmen!quote:Op donderdag 13 september 2012 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei die met koptelefoon op staat te klussen en meezingt![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan op de feestboek zetten en zeggen "gelukkig zal BB dit nooit weten" en dan je facebook open laten staan![]()
o wait![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan op de feestboek zetten en zeggen "gelukkig zal BB dit nooit weten" en dan je facebook open laten staan![]()
o wait![]()
Net doen of je het helemaal vergeten bentquote:Op donderdag 13 september 2012 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
kudt, krijg net een reminder van een vergadering vanavond.... en ik zat al 2 uur aan de borrel, emoslinger plz
jonge, het zijn allemaal mensen die een straat verder wonen en de helft daarvan komt op mijn verjaardagsfeest morgenquote:
De waarheid vertellen dan.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, het zijn allemaal mensen die een straat verder wonen en de helft daarvan komt op mijn verjaardagsfeest morgen
Ahwell, dan maar dronken vergaderen!!
Goeden matigen oplossingquote:Op donderdag 13 september 2012 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De waarheid vertellen dan.
"joh, ik kom er net pas achter dat we vergadering hebben en ik ben heul dronken. Weet je zeker dat je wilt dat ik kom?"
En als ze ja zeggen, goed doorzuipen zodat ze voor eeuwig spijt hebben
heb ik gedaan jaquote:Op donderdag 13 september 2012 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De waarheid vertellen dan.
"joh, ik kom er net pas achter dat we vergadering hebben en ik ben heul dronken. Weet je zeker dat je wilt dat ik kom?"
En als ze ja zeggen, goed doorzuipen zodat ze voor eeuwig spijt hebben
2 pilskes in 2 uur tijd is niet echt zuipen imhoquote:Op donderdag 13 september 2012 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb uiteraard pas 2 pilskes op, maar kan er voor 8 uur nog best 6 wegtikken
Nooit meer naar vergaderingenquote:
Ooh twee is ook nietsquote:Op donderdag 13 september 2012 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb uiteraard pas 2 pilskes op, maar kan er voor 8 uur nog best 6 wegtikken
ik ga echt niet stoppen nuquote:Op donderdag 13 september 2012 18:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
2 pilskes in 2 uur tijd is niet echt zuipen imho
Zuip dan wel even door voor het effect! In dit tempo wordt het natuurlijk niet garpigquote:Op donderdag 13 september 2012 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga echt niet stoppen nu
ik had me ingesteld op bier, dan krijg ik ook bier
ik ben bezig!!!quote:Op donderdag 13 september 2012 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zuip dan wel even door voor het effect! In dit tempo wordt het natuurlijk niet garpig
Dan gaat het wel snellerquote:Op donderdag 13 september 2012 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
Voor meer effect ook het diner nog ff skippen
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan gaat het wel sneller![]()
Wel minder leuk als je over je nek gaat
Ik ben alweer op de weg terug naar Amsterdam, maar bedanktquote:Op donderdag 13 september 2012 17:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je mag hier even komen plassen?Moet je wel Utrecht halen, maar he.
close encounters of the schoonmoeder kindquote:Op donderdag 13 september 2012 19:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben alweer op de weg terug naar Amsterdam, maar bedankt.
Kwam mijn schoonmoeder trouwens tegen in Utrecht, die had ik daar ook niet verwacht.
Oh, ik mag haar wel hoor, en ik zie haar 3x per jaar ofzo, dus dan kan het wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
close encounters of the schoonmoeder kind
Ja helaasquote:Op donderdag 13 september 2012 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
jammer dat je het niet zag gebeuren
En gelijk gefilmd hebtquote:Op donderdag 13 september 2012 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
jammer dat je het niet zag gebeuren
oh godquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
STARSHIPS ARE MEANT TO FLYYYHYYYYHYYYYYYY
ja, bier slaat al aan
belgen, altijd garant voor vermaeckquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja helaas
Zie wel dat er een een Belg is. (en die is niet eens de schuldige)
Ja, en het zijn twee dikke wagens, zo'n halve SUV dingen. Dus nu komt er bijna niemand meer langs op het kruispuntquote:Op donderdag 13 september 2012 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
belgen, altijd garant voor vermaeck
quote:
heerlijk, chaosquote:Op donderdag 13 september 2012 19:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, en het zijn twee dikke wagens, zo'n halve SUV dingen. Dus nu komt er bijna niemand meer langs op het kruispunt
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
ze complimenteren mijn huis op de facebook van topvintage![]()
![]()
Haha zoiets dacht ik al toen ik de foto zag staan. Even kijkenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
ze complimenteren mijn huis op de facebook van topvintage![]()
![]()
Ze zijn ook blij dat je geen maat 36 hebt! STOP DIRECT MET AFVALLEN! EAT ALL THE FOOD!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb natuurlijk ook een bazenhuis
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zijn ook blij dat je geen maat 36 hebt! STOP DIRECT MET AFVALLEN! EAT ALL THE FOOD!
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of reageer op haar met "NOEM JE ME NOU DIK EINZ?"
Goeden matigen rel
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zijn ook blij dat je geen maat 36 hebt! STOP DIRECT MET AFVALLEN! EAT ALL THE FOOD!
mwehehehe, jij altijd met je goeden ideeenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of reageer op haar met "NOEM JE ME NOU DIK EINZ?"
Goeden matigen rel
morgen.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe je had me nog een foto met de riem die erbij zat beloofd!
Die zou nu helemaal garpig worden
Dafuqquote:Op donderdag 13 september 2012 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
morgen.
Overigens past die riem me niet
De jurk is wijder dan de riem
zie bovenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie op topvintage alleen maar mensen die de Lindy Bob dragen met iets van een opvallende riem erop.
Ben ik de enige die blij is met de riem die erbij zit?
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
morgen.
Overigens past die riem me niet
De jurk is wijder dan de riem
DIEN EEN KLACHT IN, SCHADEVERGOEDING VOOR EMOTIONELE SCHADE!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
die riem van de blauwe past wel. Misschien hebben ze er per ongeluk een riempje van de S bij gegooid?
ja, they made me feel fat en nu heb ik boulirexiaquote:Op donderdag 13 september 2012 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DIEN EEN KLACHT IN, SCHADEVERGOEDING VOOR EMOTIONELE SCHADE!
Daarom zuip je ook zoveel, zodat je niet kan eten en over je nek kan gaan! Winwinwin-situatiequote:Op donderdag 13 september 2012 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, they made me feel fat en nu heb ik boulirexia
nee, dat was vanwege de pastoorquote:Op donderdag 13 september 2012 19:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarom zuip je ook zoveel, zodat je niet kan eten en over je nek kan gaan! Winwinwin-situatie
ssstquote:Op donderdag 13 september 2012 19:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jij komt ook heul niet uit het katholieke zuiden.
je moet die puppies ook wel een beetje in bedwang houenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:59 schreef Mss het volgende:
[..]
En mijn tetten zijn weer ingesnoerd in een goeden BH.
Daarom, ze hadden de afgelopen dagen teveel speelruimtequote:Op donderdag 13 september 2012 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet die puppies ook wel een beetje in bedwang houen
wobbel wobbelquote:Op donderdag 13 september 2012 20:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Daarom, ze hadden de afgelopen dagen teveel speelruimte.
IK ZEG DOENquote:Op donderdag 13 september 2012 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit er aan te denken om charmant te laat te komen, dan kan er nog een biertje bij
die rooie is een L, UK 14. Een 2xl moet jij passen met jouw lengte. Swarte paste m ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:04 schreef Diconnected het volgende:
Ik blijf zoeken naar de goede maat van het jurkje
er zitten 2 lesbo's bij waarvan 1 aanhankelijke met snor die al sinds 1987 geen bh meer draagtquote:Op donderdag 13 september 2012 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan daar in alle tetten knijpen, ook die van de mannen
Maak een pic straksquote:Op donderdag 13 september 2012 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zitten 2 lesbo's bij waarvan 1 aanhankelijke met snor die al sinds 1987 geen bh meer draagt
Yeah maar ik bedoelde deze:quote:Op donderdag 13 september 2012 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die rooie is een L, UK 14. Een 2xl moet jij passen met jouw lengte. Swarte paste m ook.
Die blijft ook geil.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah maar ik bedoelde deze:
[ afbeelding ]
Maar kan hem nergens in mijn maat vinden
Yepquote:Op donderdag 13 september 2012 20:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die blijft ook geil.
Begin oktober heb ik Gala van de Nederlandse dans. Perfect excuus om een nieuwe jurk te bestellen
Oooohquote:Op donderdag 13 september 2012 20:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah maar ik bedoelde deze:
[ afbeelding ]
Maar kan hem nergens in mijn maat vinden
Ja die had ik toen besteld, maar de richts ging 7cm niet dichtquote:Op donderdag 13 september 2012 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dico, die staat op topvintage toch gewoon in 2xl?
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dico:
http://www.ebay.nl/itm/HE(...)289e7#ht_1156wt_1152
Google image search?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)20-3XL-/330772416999
Nu je het zegt. Ik heb een image search gedaan, toen kwam automatisch de naam van de jurk in het zoekvenster, toen heb ik er 3xl achter gezetquote:Op donderdag 13 september 2012 20:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, naam van de jurk + 3xl.
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb een image search gedaan, toen kwam automatisch de naam van de jurk in het zoekvenster, toen heb ik er 3xl achter gezet
De goedkoopste toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:31 schreef Diconnected het volgende:
Jurkvan mij
![]()
Welke verzendding moet ik doen?
Royal Mail Airmail (Small Packets) (Varieert): GBP 6,95
Royal Mail International Signed-for (Varieert): GBP 9,95
I haz an imagequote:Op donderdag 13 september 2012 20:02 schreef Mss het volgende:
Het is maar goed dat Priem niet in de buurt was, die had kramp aan haar handen gekregen!
HEY ZATLAPquote:Op donderdag 13 september 2012 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
belgen, altijd garant voor vermaeck
Kan je het ontkennen dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I haz an image![]()
![]()
[..]
HEY ZATLAP![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef megamandy het volgende:
Misselijk van de snickers en paprika chips
Chocola en chips is heerlijk, maar met snickers is het schijnbaar niet zo'n goede combiquote:
Was 't spannend?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Dwyn het volgende:
Zo, naar de vogue fashion night geweest
en?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Dwyn het volgende:
Zo, naar de vogue fashion night geweest
Een hoop drukte, een hoop gays, niet overal even best georganiseerd, wel gezellig. Ik heb een ketting gekocht en verder heb ik een gratis ding van tommy hilfiger. Het maakt de hype in ieder geval niet zo waar.quote:
Neequote:Op donderdag 13 september 2012 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan je het ontkennen dan?![]()
![]()
Bosje bloemenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil iets voor mijn schoonmama kopen want ik krijg een yogamat en tas van haar
Maar ik weet niet watik dacht aan een waxmelt brander en wat melts maar brum zegt dat dat niks is. Verder heeft ze al allemaal shit van rituals dus zoiets ook niet
Whaooo een ding !!! Vet johquote:Op donderdag 13 september 2012 22:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een hoop drukte, een hoop gays, niet overal even best georganiseerd, wel gezellig. Ik heb een ketting gekocht en verder heb ik een gratis ding van tommy hilfiger. Het maakt de hype in ieder geval niet zo waar.
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
First world problem. Zak chips is open gescheurd; dus nu moet ik de complete zak opeten
Zekerquote:
Kan 'ie niet zeggen waar ze wel van houdt?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bram zegt dat ze echt niet van bloemen houdt
Handig!
Dat jaquote:Op donderdag 13 september 2012 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan 'ie niet zeggen waar ze wel van houdt?
Serieus? Heb nog nooit een vrouw ontmoet die daar niet van houdtquote:Op donderdag 13 september 2012 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bram zegt dat ze echt niet van bloemen houdt
Handig!
Ja hij gaat denkenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan 'ie niet zeggen waar ze wel van houdt?
Emoslinger voor brum.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:34 schreef PriemGirl het volgende:
Zak chips is opDat ging eik best moeiteloos
![]()
Ja, da's nieuw toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:36 schreef megamandy het volgende:
Ik wist heul niet dat er een Nederlandse versie was van de Gypsy wedding
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
Goed... ik ga maar naar bed. Morgen laatste dagje werken en dan weekje verkansie whaojaaa![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees geef haar een zak chips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |