Nagels waren dan weer wel netjes gelaktquote:Op donderdag 13 september 2012 11:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toen ik was overgestoken dacht ik nog van ik had naar haar nagels moeten kijken![]()
Wat een slechte matigen meet!
Keisportiefquote:Op donderdag 13 september 2012 11:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nagels waren dan weer wel netjes gelakt![]()
Voor de rest kwam ik net van het sportcentrum met m'n rooie harses en half verdwenen make up
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
Faalmeet! Hier moet ik gepost hebben![]()
![]()
![]()
Een zooi truien en tshirtjes, nothing very specialquote:
![]()
moet ik ff kijken voor je?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Internet faalt nog steeds hier. Nu kan ik niet eens opzoeken waar ik straks college heb.
Ohquote:Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Rustig maar, dat duurde bij mij ook een dag. Weet je hoeveel tweets die krijgen?
Staat allemaal in het artikel en in de comments.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar haal ik een neti pot? De tuinen?
Ik ben vet vaak verkouden en hoofdpijn dus ik wil dat welquote:Op donderdag 13 september 2012 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Staat allemaal in het artikel en in de comments.
Plus: Ik wil er toch helemaal niet over nadenken dat jij iets in je neus spuit dat er aan de andere kant uitkomt?![]()
Ik ga denk ik ook 1 aanschaffenquote:Op donderdag 13 september 2012 13:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben vet vaak verkouden en hoofdpijn dus ik wil dat wel
Je kan toch letterlijk aangeven dat je het nu liever niet doet als je dit zelf moet betalen vanwege de financiën? Ze kunnen het je moeilijk verplichten tochquote:Op donderdag 13 september 2012 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het stom om tegen de tandarts te zeggen dat je nu geen foto's wil laten maken? Waarschijnlijk moet ik dat (gedeeltelijk) zelf betalen en dat gaat even moeilijk
Het is maar controle en ik heb nergens last van![]()
Ja klopt, vind ik altijd zo stom mjaquote:Op donderdag 13 september 2012 13:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je kan toch letterlijk aangeven dat je het nu liever niet doet als je dit zelf moet betalen vanwege de financiën? Ze kunnen het je moeilijk verplichten toch
Heb je geen aanvullende verzekering dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is ook echt 60 euro ofzo
Goeden argumentquote:Op donderdag 13 september 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
en ja, ik heb er een petticoat bij gekocht, want ik was jarig
Het is grappig, maar niet de hoofdprijs waard. Met een groupon/vakantieveilingen/weetikhetaanbieding is het loik.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Is er iemand wel eens naar The Amsterdam Dungeon geweest? Is het wat?
ze hebben weer nieuwe voorraad, nu ook paars en roodquote:Op donderdag 13 september 2012 13:50 schreef Diconnected het volgende:
Toffffff SQ![]()
Ik baal nog steeds dat ze die bloemtjesjurk niet in mijn maat hadden.
Die is gaaf!quote:Op donderdag 13 september 2012 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben 'm nu ook in rood
ja, is dezelfde, en ik vind het mooier met een zwarte riem. Die hoort er idd niet bijquote:Op donderdag 13 september 2012 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is dit nou precies dezelfde als die blauwe skjoe?
Ik vind hem mooi, weet alleen niet zo goed wat ik van die riem vind...
Je krijgt er toch een riempje bij?
Ja die jurk van jou, maar mijn mooie bloemetjesjurk hebben ze niet in mijn maat meerquote:Op donderdag 13 september 2012 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hebben weer nieuwe voorraad, nu ook paars en rood
Doe eens pic met riempje dat erbij zat?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, is dezelfde, en ik vind het mooier met een zwarte riem. Die hoort er idd niet bij
Jawel, en tandarts. Maar mocht ik het zelf moeten betalen heb ik een probleemquote:Op donderdag 13 september 2012 13:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb je geen aanvullende verzekering dan?
straks, eerst nu naar de kapperquote:Op donderdag 13 september 2012 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe eens pic met riempje dat erbij zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |