SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Als ik de coins had, had ik het gedaan Rijstemand. Hoeveel kost MOTM Pirlo? Anders verkoop ik Marlos wel ffquote:Op donderdag 13 september 2012 11:10 schreef Rijst het volgende:
Wie op de ps3 is zo aardig om motm pirlo voor me te kopen? Je krijgt er een zilver voor terug plz plz plz plz ben zo gul geweest de laatste paar weken
[ afbeelding ]
Hoeft nietquote:Op donderdag 13 september 2012 11:18 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Als ik de coins had, had ik het gedaan Rijstemand. Hoeveel kost MOTM Pirlo? Anders verkoop ik Marlos wel ff
Vanavond of misschien vanmiddag al dan een potje? Met je Ronaldo erbij he.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoeft nietIs alleen aan degene die de coins kunnen missen
Sorry mangquote:Op donderdag 13 september 2012 11:10 schreef Rijst het volgende:
Wie op de ps3 is zo aardig om motm pirlo voor me te kopen? Je krijgt er een zilver voor terug plz plz plz plz ben zo gul geweest de laatste paar weken
[ afbeelding ]
haha heb ik allang niet meerquote:Op donderdag 13 september 2012 11:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vanavond of misschien vanmiddag al dan een potje? Met je Ronaldo erbij he.
Die heeft Manoel of Kanu zo in de broekzak zitten.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha heb ik allang niet meerIk speel met motm henry nu
Ah, oké. Dat daar een ban op staat...quote:Op donderdag 13 september 2012 11:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[FIFA 12: FUT SC] #1030 ik word kwaad van pikachu
staat nog in de quotes
Dat zei k dus ook. Dan krijg je zo'n reactiequote:Op donderdag 13 september 2012 12:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah, oké. Dat daar een ban op staat...
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zal jouw brievenbus leegtrekken en je post op straat neerflikkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |