Joh...quote:Op donderdag 13 september 2012 10:31 schreef stbabylon het volgende:
Zijn de gemiddelde PVV-stemmers echt zo simpel dat een nederlaag alleen maar fraude kan betekenen?
Te treurig.quote:"waarom mogen allochtonen de tellingen doen? Hierdoor word het wel erg fraude gevoelig vind ik dan als nederlander" http://t.co/1iRZQvJf
Het is gewoon écht niet mogelijk hoor!quote:Mensen Mensen Mensen...... Wat flikken jullie nou???? Nee...dit klopt niet...hier wordt een heel vies spelletje gespeeld hier is wel degelijk gefraudeerd... wilders had nooit mogen winnen...alle media snoerden de pvv de mond... hij is door alle andere partijen in de zeik gezet....ze lachten hem gewoon uit...niemand wou met hem samenwerken...terwijl hij toch goede ideeen had...hij wilde het land helpen....mensen....zijn jullie nou gek of....willen jullie de ouderen zo laten zakken??? willen jullie meer geld naar de grieken brengen....hogere bela
quote:Eerst maar eens uitzoeken of er fraude is gepleegd bijde telling wordt in andere landen ook gedaan. Verder blijkt nu dat nederland het land van ja knikkers is zet aivast de jaknikkers in schoonebeek maar weer aan krijgen Rutte en Samon geen last van een stijve nek ais er ja gezegt moet worden in brussel waar meer dan de helft van de Nederlanders tegen is Dank zij vele nederlanders die voor deze coalitie hebben gestemd is nederland de jaknikker provincie van europa geworden Ik vrees het ergste en vele echte Nederlanders met mij.HELP???
Kan je niet serieus nemen inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2012 11:19 schreef Devv het volgende:
Die Anita met die PVV-tatoeage bevestigde gisterenavond nog even alle vooroordelen over PVV-stemmers. Wat een volk.
Overal heb je uitzonderingen natuurlijk. maar het past toch ook wel bij het imago dat Wilders de PVV wil aanmeten?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:22 schreef Rhalius het volgende:
mensen die het nodig vinden alle kiezers van een partij in een hokje te plaatsen ook niet.
twitter:DeReactiegraaf twitterde op donderdag 13-09-2012 om 11:19:26"PVV 9 zetels gezakt en iedereen die je sprak zou op PVV stemmen; we worden belogen en bedrogen dus ook met het tellen van de stemmen." 1/2 reageer retweet
twitter:DeReactiegraaf twitterde op donderdag 13-09-2012 om 11:19:39"Om 0900 uur wisten ze de prognose al. Tuig is het." http://t.co/u7A0f99m 2/2 reageer retweet
quote:Ik ben niet snel skeptisch, maar gezien de negatieve reacties hier en overal kan het haast niet anders dat er geknoeid is met de stemmen. Een zwarte dag voor Nederland.
quote:de uitslag is gemanipuleerd,het bestaat niet dat de pvv een nederlaag heeft geleden,stel je voor als de pvv aan de macht waren gekomen,hoe zou het dan met europa,en de euro zijn afgelopen,juist en daarom zijn de uitslagen niet juist..............
quote:Er zit een heel vies luchtje aan deze uitslag als je het mij vraagt.
De meeste mensen hier hebben er niet op gestemd, niemand die ik ken heeft er op gestemd en toch de grootste.
Op zijn minst vreemd te noemen.
quote:De VVD is de partij van de banken en de multinationals die hebben dus gewonnen van het gewone volk. Ik geloof trouwens niet dat de verkiezingen eerlijk verlopen.
quote:daar gaat nl of ze hebben gesjoemeld met de stemmen of meeren deel van nl is zo dom als het maar kan
quote:Ik kan niet geloven dat de nederlanders zo dom zijn,om voor een lege portemonnee te stemmen, en dus alles weg te geven aan bijvoorbeeld Griekenland...??
Deze uitslag is volgens mj gemanipuleerd.....
quote:dit is verkiezingsfraude dit kan niet
quote:Mensen neem maar aan deze verkiezingen is fraude gepleegd met de stemmen .... we zijn belazerd ...dit wordt weer een nieuwe strijd we zijn er klaar voor !!
quote:Ik kan niet geloven dat de PVV zoveel heeft ingeleverd.
Ik kan ook niet geloven dat er niet wordt gefraudeerd met stembiljetten.
Iedereen die ik kende stemde PVV. Nu krijgen we nog meer geld inleveren bij Europa en niemand die dit nu nog kan tegenhouden. Dank jullie hartelijk!
quote:hoe kan het zijn dat er maandag al gezegd werd dat de VVD 40 zetels had. Is er een waarzegger geweest die dit voorspelde? of is er toch gewoon gefraudeerd worden met de tellingen? Want waarom moeten de inwoners van zuid holland hun stem uitbrengen in de moskee? waarom mogen allochtonen de tellingen doen? Hierdoor word het geheel wel erg fraude gevoelig vind ik dan als nederlander
Misschien moet die josti zich eens in andere kringen begeven.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:23 schreef ElmarO het volgende:
twitter:DeReactiegraaf twitterde op donderdag 13-09-2012 om 11:19:26"PVV 9 zetels gezakt en iedereen die je sprak zou op PVV stemmen; we worden belogen en bedrogen dus ook met het tellen van de stemmen." 1/2 reageer retweet
twitter:DeReactiegraaf twitterde op donderdag 13-09-2012 om 11:19:39"Om 0900 uur wisten ze de prognose al. Tuig is het." http://t.co/u7A0f99m 2/2 reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien moet die josti zich eens in andere kringen begeven.
quote:Verzamelt dieptepunten uit de reacties bij artikelen op telegraaf.nl. Voor je dagelijkse portie paranoia, xenofobie, drogredenen, contaminaties en -dt-fouten.
quote:Er is fraude gepleegd, hoe kun je om negen uur al een prognose weten, er klopt dus iets niet.
quote:Zijn de stemmen opde pvv wel eerlijk geteld? Dat bijf maar in mijn hoofd spoken.Willen de pvvers echt blijven betalen aan Brussel en de esm? Geloof er geen barst van,kan niet!Nog meer voedsel banken,je moet er niet aan denken.
quote:Volgens mij heeft stemmen helemaal geen nut. Ik denk dat de uitslag al bekend was en dat de vorige keer de PVV expres een kans heeft gekregen om zijn stemmers te sussen. Het regeren voor de PVV (net zoals ook andere partijen) onmogelijk gemaakt en zo weer van de partij af te komen. PVV is gegroeid, dat merkte je overal. Ik heb niet gestemd omdat ik al weet dat het of VVD, PVDA of CDA worden of worden ze vanzelf wel weer gekozen om samen te werken. Ik vertrouw het niet.
En ja, ik verveel me.quote:Wat knap dat de VVD gewonnen heeft. De Bilderberggroup had allang dit bedisseld in de bijeenkomst in Amerika afgelopen zomer. want let maar op VVD en D66 gaan regeren want, Rutte en Pechtold waren daar aanwezig. Hoezo vrije verkiezingen
niet zo nuanceren he, verwerpelijk rechts tuig is het!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |