Bij kiespijn heb je een nieuwe vulling nodig, deze jongens willen graag deze meisjes van een vulling voorzienquote:Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat die meisjes jouw topics kunnen missen als kiespijn.
Je moet dingen van een afstandje bekijken om ze scherp te zien, Selang en Ik kunnen datquote:Op maandag 17 september 2012 13:55 schreef MPC60 het volgende:
Selang blijf lekker in hong kong of waar je nu weer zit, altijd een grote bek over Nederland vanuit het buitenland, hou gewoon je bek eens joh.
quote:Op maandag 17 september 2012 14:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De begeerte werd hem even iets te veel toen hij de meisjes op tv zag.
lolquote:Op maandag 17 september 2012 13:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Psychologen kunnen afstuderen op de frustraties die uit jouw post spreken.
Elske ter Veld vergeten?? En de mannen die met een brok in hun keel stonden te hakkelen toen ze hun aftreden aankondigden?? Nee, die nemen dan op en emotionele manier afscheid...quote:Op donderdag 13 september 2012 20:36 schreef Hexagon het volgende:
Kan me wel voorstellen dat je emoties dan iets teveel worden. Heb in 2006 bij D66 ook enkele huilende leden gezien. Wanneer iets zo'n deel van je leven is dan doet zoiets veel pijn.
Maargoed de rasoptimisten in de partij kunnen ze wel troosten
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:14 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Elske ter Veld vergeten?? En de mannen die met een brok in hun keel stonden te hakkelen toen ze hun aftreden aankondigden?? Nee, die nemen dan op en emotionele manier afscheid...
Het gaat er toch ook niet of of anderen nooit huilen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:25 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Dat waren rechte halfhuilende mannen, dus de topictitel slaat nergens op.
Sommigen voelen zich wel aangetrokken tot het rechtse kapitaal dus zo vol van ongerepte idealisme is het allemaal niet bij dit soort meisjes/vrouwen.quote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef Hexagon het volgende:
Wat is dat voor obsessie die rechtsconservatieven hebben met jonge linkse meisjes?
Volgens mij is het een soort verafgoding. Ze haten het gedachtengoed. Maar toch begeren ze de jonge frisheid in combinatie met dat ongerepte idealisme en die rebelse zelfstandigheid. En waarbij de kwetsbaarheid van de tranen van het verlies hun bevlogenheid nog eens extra benadrukt. Zo veel aantrekkelijker dan die brave volgzame vinextrutjes waartoe ze qua liefde onheroepelijk toe zijn veroordeeld. Maar helaas het jonge linkse meisje zullen ze nooit voor zich winnen. Het blijft slechts kijken en begeren. En deze frustratie afreageren in hatelijke topics.
Zij vallen volgens mij helemaal niet op volwassen vrouwen.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:21 schreef Illiberal het volgende:
Teeven en Ivo weten wel met ze raad.
quote:Op maandag 17 september 2012 13:41 schreef Hexagon het volgende:
Wat is dat voor obsessie die rechtsconservatieven hebben met jonge linkse meisjes?
Volgens mij is het een soort verafgoding. Ze haten het gedachtengoed. Maar toch begeren ze de jonge frisheid in combinatie met dat ongerepte idealisme en die rebelse zelfstandigheid. En waarbij de kwetsbaarheid van de tranen van het verlies hun bevlogenheid nog eens extra benadrukt. Zo veel aantrekkelijker dan die brave volgzame vinextrutjes waartoe ze qua liefde onheroepelijk toe zijn veroordeeld. Maar helaas het jonge linkse meisje zullen ze nooit voor zich winnen. Het blijft slechts kijken en begeren. En deze frustratie afreageren in hatelijke topics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |