dat klopt, nu nog vvd stemmen....... haha.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:57 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan kan ik het nog wel een goeie vent vinden?
Coldplay en LA The Voices, geen wonder dat ze willen korten op cultuurquote:Op donderdag 13 september 2012 02:57 schreef N0rah het volgende:
[..]
Heb je 1 voor verkiezingen niet gezien? Rutte is min of meer fan van Coldplay.
Roosendaal, Weert?quote:Op donderdag 13 september 2012 02:57 schreef Arcee het volgende:
Komt er nog een VVD-klapper aan, qua gemeente?
Ja, volgens mij wel.quote:
is niet goed gegaan, is nog niet definitiefquote:Op donderdag 13 september 2012 02:58 schreef Tweek het volgende:
Rotterdam nou definitief of niet? Laatste wat ik zag was dat ze stopten met nog 20% van de stemmen. Daar is iets goed mis gegaan. Zeker met 49% opkomst.
Er valt niet verder op in te gaan, aangezien je verhaaltje gewoon niet klopt. Google maar even goed voordat je met zo'n bewering komt, die nogmaals, gewoon niet klopt.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Inderdaad. Verder dan proest kom je niet qua inhoud
Google zegt van niet. En het land van maas en waal heeft ook moeite met tellen.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:58 schreef Tweek het volgende:
Rotterdam nou definitief of niet? Laatste wat ik zag was dat ze stopten met nog 20% van de stemmen. Daar is iets goed mis gegaan. Zeker met 49% opkomst.
Spijkenisse, Bernissequote:
Rutten mag wel ploeteren bij Vitesse jaquote:Op donderdag 13 september 2012 02:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk is Samsom niet zuur. Rutten mag ploeteren, Samsom gaat kijken wat ie voor 'm kan doen.
Het is allang duidelijk dat VVD en PvdA samen kunnen gaan regeren, of denk je dat VVD een zes partijen kabinet wil?quote:Op donderdag 13 september 2012 02:57 schreef Asskicker14 het volgende:
En weer 2 zetels verschil. Het blijf schommelen.
Katwijk 3000 stemmers voor de VVD, maar CDA is daar meestal de grote.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:57 schreef Arcee het volgende:
Komt er nog een VVD-klapper aan, qua gemeente?
Beide volwassen mannen, die komen er wel uit. De achterban van de PvdA daarentegen...quote:Op donderdag 13 september 2012 02:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk is Samsom niet zuur. Rutten mag ploeteren, Samsom gaat kijken wat ie voor 'm kan doen.
Mistellen waardoor het de hele nacht niet meer lukt? Onwaarschijnlijk...fraude.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:59 schreef Asskicker14 het volgende:
In Rotterdam hebben ze er gewoon een potje van gemaakt, mistelling of fraude.
Welke keus hebben ze? Inleveren aan de PvdA, anders gaan die een knauw proberen uit te delen. VVD staat niet sterk met de PvdA zo in de nek.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is allang duidelijk dat VVD en PvdA samen kunnen gaan regeren, of denk je dat VVD een zes partijen kabinet wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |