En de armen worden armerquote:
Qua gedrag pas je bij de PVV.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:52 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, bewijst maar weer 's wat een hypocriete kontlikkers vvd'ers wel niet zijn. Gewoon recht voor z'n raap, rechts kan de pot op.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:52 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, bewijst maar weer 's wat een hypocriete kontlikkers vvd'ers wel niet zijn. Gewoon recht voor z'n raap, rechts kan de pot op.![]()
Ik hoorde weinig boe-geroep uit Paradiso.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en ons nederlands elftal riep toch ook niet boe toen zij hun medaile gingen halen?
Kan iemand er niet even voor zorgen dat malloten die dit soort onzin uitkramen het stemrecht wordt ontnomenquote:
Inderdaad, het verschil gaat alleen maar groter worden als Rutte premier wordt.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
En de armen worden armer
Nee, met zijn vergelijking met de verkiezingsnederlaag Den Uyl voelen zij nattigheid. De enorme donderwolk boven deze VVD winst is de enorme winst voor de PvdA met het verlies van prominente collegapartijen PVV en CDA.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat Felix kanker in de wereld spuugde.
Rutte is een fatsoenlijk mens, die weet wat goed is voor het land, Samson daarentegen wil het liefst in beton gegoten de dwarsligger zijn, die weet niet wat een compromis is of wat samenwerken is. Van nature niet, die moet ergens tegen zijn. Ik goed jij slecht. Dat is Samson, of in ieder geval wat ik zou moeten geloven van zijn activistische verleden.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:51 schreef Zhero het volgende:
Het kontenlikken is begonnen, Rutte weet dat ie PvdA nodig heeft voor coalitie
Ik vind het frappant dat jij uit een lijst van tientallen vermeende en zogenoemde negatieve kenmerken, homoseksualiteit als meest relevante aanwijst. Bovendien leg jij het toch wel weer in een serieuze context; alsof het de aanhangers van tegenpartijen werkelijk waar een ruk kan schelen of Rutkop voor een anus of een kut gaat.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:52 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zo serieus neem ik het allemaal niet hoor, maar het is frappant dat het geen het meest genoemd wordt tegen Rutte zijn vermeende homosexualiteit is, terwijl de aanhangers van de partijen die tegen hem zijn stuk voor stuk allemaal voor vechters van homo's zouden moeten zijn.
Ergens daarin is een bepaalde mate van hilariteit te vinden.
Trustenquote:Op donderdag 13 september 2012 02:55 schreef kwiwi het volgende:
zo, eindelijk slapen![]()
succes aan de mensen die over een paar uur alweer moeten werken![]()
Moeilijk hè op de inhoud reageren. Ik vertel gewoon de waarheidquote:Op donderdag 13 september 2012 02:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kan iemand er niet even voor zorgen dat malloten die dit soort onzin uitkramen het stemrecht wordt ontnomen
quote:
Proestquote:Op donderdag 13 september 2012 02:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Moeilijk hè op de inhoud reageren. Ik vertel gewoon de waarheid
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:55 schreef kossikvassik2 het volgende:
Rutte wat een baas!
Pechtold wat een baas om tussen die tweestrijd winst te boeken!
Samson wat een baas om in 2 weken 25 zetels te groeien!
Doe je nietquote:Op donderdag 13 september 2012 02:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Moeilijk hè op de inhoud reageren. Ik vertel gewoon de waarheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |