Lelijke bunker he, dat carlton.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:33 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen die denken dat Rutte in dat fluthotel zitHij zit gewoon lekker in het Kurhaus.
mark: We gaan het zo doen!quote:Op donderdag 13 september 2012 02:32 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Het gaat er om dat de VVD niets te zeggen heeft als de PvdA zijn rug inderdaad recht houdt. Dus dat worden heerlijke onderhandelingen.
Minder bijbelvast dan 2 jaar terug...quote:
Ben je gepest om je wollen trui ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2012 02:33 schreef Loop-y het volgende:
Mijn vaduuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
Het Kurhaus is niet zo luxe hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 02:33 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen die denken dat Rutte in dat fluthotel zitHij zit gewoon lekker in het Kurhaus.
Post hoc ergo propter hoc?quote:Op donderdag 13 september 2012 02:33 schreef Tweek het volgende:
Nog nooit ging het zo slecht met het land volgens velen, maar nog nooit was de VVD zo groot. Het is het beste voorbeeld van Stockholm syndroom of het beste voorbeeld van een dichtgetiktheid van stemmers van andere partijen. De tijd zal het uitwijzen.
Nog niet gedaanquote:Op donderdag 13 september 2012 02:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Verschil van 130.000 maak je nooit meer goed natuurlijk. Rutte kan best even gaan praten (of heeft ie dat al gedaan? Ik heb MUTE aan en ben met andere dingen bezig_
Moesten om 15.00 uur gisteren binnen zijn bij het Haagse briefstembureau. Daarna een speciale procedure om het stemgeheim te handhaven.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:29 schreef Roolio het volgende:
[..]
Wanneer komen die binnen? Stemmen briefstemmers eerder?
Vorige keer is die inderdaad ook snel even naar het charlton gelopen van het kurhaus om te zwaaien uit het raam.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:33 schreef kurk_droog het volgende:
zitten zelfs muizen die piep zeggenquote:Op donderdag 13 september 2012 02:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het Kurhaus is niet zo luxe hoor
Durft de pvda niet. Dan worden ze net zoals wilders en de cda, afgerekend door het weglopen voor hun verantwoordelijkheden en het landsbelang.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mark: We gaan het zo doen!
Samson: Nee en anders lopen we weg
Mark: maar Diedje
dat is ainsley harriottquote:Op donderdag 13 september 2012 02:34 schreef Libertarisch het volgende:
Waarom lijkt Jack op een neger op die foto
Danke.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
Moesten om 15.00 uur gisteren binnen zijn bij het Haagse briefstembureau. Daarna een speciale procedure om het stemgeheim te handhaven.
Roderickquote:Op donderdag 13 september 2012 02:34 schreef SeLang het volgende:
Stel je moet raden wie de VVD-er is: Mark of Diederik....
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het Kurhaus is niet zo luxe hoor
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:34 schreef Libertarisch het volgende:
Waarom lijkt Jack op een neger op die foto
Doen ze om PVV stemmers af te pakken.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:35 schreef Loop-y het volgende:
Rutte en zijn lijstjesSowieso die VVD slogans en one-liners
Past wel precies in het niveau van de VVD
Niveau van de grootste van Nederlandquote:Op donderdag 13 september 2012 02:35 schreef Loop-y het volgende:
Huilie huilie.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:35 schreef Loop-y het volgende:
Ja, dag. Die hebben een prima positie met de andere partijen. Die gaan het vuur aan de VVD-schenen leggen.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:34 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Durft de pvda niet. Dan worden ze net zoals wilders en de cda, afgerekend door het weglopen voor hun verantwoordelijkheden en het landsbelang.
Ga even boven deze lege fles staan, heb nog azijn nodig.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:35 schreef Loop-y het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neger alsjeblieft
Denk ook niet dat VVD pvda zomaar laat gaan.. betekent weer een mislukt kabinet o.l.v. Rutte, kan Rutte zich niet voor de tweede keer permitteren.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:34 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Durft de pvda niet. Dan worden ze net zoals wilders en de cda, afgerekend door het weglopen voor hun verantwoordelijkheden en het landsbelang.
Ik stem VVD mij hoef je niet te overtuigen, ik bedoelde meer het vocale gedeelte van FOK. Ik heb hier mensen kabinet Rutte I de zwartste bladzijde uit de geschiedenis van de Nederlandse historie zien noemen.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Post hoc ergo propter hoc?
We staan er in Nederland relatief zeer goed voor.
Jack bakte ze net nog bruin op Net 5!quote:Op donderdag 13 september 2012 02:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neger alsjeblieft
Een screenshot met wat kleurverschillen om de biblebelt aan te geven.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dat een foto van je beeldscherm?
Ik wil 3 zetels verschil zien, dat zit nog wel in het vatquote:Op donderdag 13 september 2012 02:36 schreef BlackLining het volgende:
Ik wil nog even de 2 zetels verschil zien
Het zit diep he? Ga zo door, leedvermaak is het beste vermaakquote:Op donderdag 13 september 2012 02:35 schreef Loop-y het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jack bakte ze net nog bruin op Net 5!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |