Kan toch niet, nog niet eens 50% opkomst.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:44 schreef Roolio het volgende:
[..]
Zijn dit de definitieve? Ik dacht dat ze gestopt waren met tellen?
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Something Rotten in the state of Rotterdam___________!!!
De linksen zullen daar wel achter zittenquote:Op donderdag 13 september 2012 02:45 schreef tralalala het volgende:
Geknoei met stembiljetten in Rotterdam
Toen ik ging stemmen was ik wel de enige in dat bureau.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:45 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Kan toch niet, nog niet eens 50% opkomst.
Schiermonnikoog is geen stadquote:Op donderdag 13 september 2012 02:46 schreef Smoofie het volgende:
Toch mooi dat de mooiste stad van Nederland super snel was
Ze hebben mijne, die ik niet goed heb opgevouwen gevonden, en nu gaan ze alles opnieuw nakijkenquote:Op donderdag 13 september 2012 02:45 schreef tralalala het volgende:
Geknoei met stembiljetten in Rotterdam
Amsterdamquote:Op donderdag 13 september 2012 02:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Schiermonnikoog is geen stad
Ach doe niet zo serieus, zuurpruim.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:45 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee en kom met argumenten, anders kan je net zo goed je mond houden.
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze hebben mijne, die ik niet goed heb opgevouwen gevonden, en nu gaan ze alles opnieuw nakijken
VVD gaat winnen, maar in hoeverre die winst gaat zorgen voor het uit kunnen voeren van beoogd beleid is zeer sterk de vraag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |