Ja, nou noem je ook wat op. Voor de intiemi die de gemeente Rucphen kennen zegt 't Heike(st Willibrord) genoeg.quote:
Van oudsher PvdA en veel studenten.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:20 schreef Onufriev het volgende:
Maar wel echt raar, heel Friesland, Groningen en Drenthe rood, en de rest blauw..
Daar regeerde de kerk vroeger niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Van oudsher een communistisch bolwerk.
Mja, maar de inzet was algehele winst. Alles werd daar ook op ingezet in de media. GL is bijkans weggevaagd, de SP is alle peilingswinst kwijt.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
PvdA stond 3 maanden geleden nog op 20 zetels. Vandaag op 39. Ik zou hem ook als winnaar ontvangen.
Goed idee weltwitter:RealShowstopper twitterde op donderdag 13-09-2012 om 02:20:31Kunnen we het niet zo doen dat de PvdA Friesland en Groningen gaat besturen, en de VVD de rest van NL ? reageer retweet
Ja, dat is ook precies mijn punt. VVDfanboy Mr.Badguy begint gewoon te ijlen.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
PvdA stond 3 maanden geleden nog op 20 zetels. Vandaag op 39. Ik zou hem ook als winnaar ontvangen.
Gemeenteraadsverkiezingen had ik het over.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:21 schreef Zelva het volgende:
[..]
Uh, in 2010 waren ze in Utrecht de derde partij.
Noorden was vroeger CPN bolwerk...quote:
mijn VVD stemquote:Op donderdag 13 september 2012 02:21 schreef Tweek het volgende:
Waar is Rotterdam mee bezig, daar missen duizenden stemmen zowel GL, PVV, PVDA, SP als VVD.
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op donderdag 13 september 2012 02:21 schreef Ties02 het volgende:
Goed idee weltwitter:RealShowstopper twitterde op donderdag 13-09-2012 om 02:20:31Kunnen we het niet zo doen dat de PvdA Friesland en Groningen gaat besturen, en de VVD de rest van NL ? reageer retweet
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:21 schreef Ties02 het volgende:
Ow ja is ook zo, VVD heeft minder gewonnen dan PvdA... ow nee, toch nietquote:Op donderdag 13 september 2012 02:21 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ja, dat is ook precies mijn punt. VVDfanboy Mr.Badguy begint te ijlen.
En dat is te vergelijken omdat?quote:Op donderdag 13 september 2012 02:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Gemeenteraadsverkiezingen had ik het over.
Als PvdA zijn rug recht houdt mbt het niet toelaten van CDA dan kunnen zij beloftes doen met D66. Rutte staat helemaal niet zo sterk, de overeenkomsten met speerpunten als zorg en onderwijs ligt bij het kamp D66/PvdA. VVD moet daar stevig gaan toegeven.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:21 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Nee joh, die willen alleen maar gekozen burgemeester.
In dat geval heeft VVD natuurlijk altijd nog de CDA optie, al denk ik dat de PvdA daar niet zo happig op is. Ik zie liever gewoon VVD - PvdA, dan heb je nog een goede 30 zetels in het midden van die twee (CDA, CU, D66) die voor balans kunnen zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |