Dat zal wel niet gebeuren, want Emmen komt ook nog en Rotterdam.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Nog 3.000 stemmen verliezen ten opzichte van VVD en het verschil in zetels is 3.
Gappie, beter ga je normaal praten want ik djoek je ouwe.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:27 schreef Loop-y het volgende:
wollah wats met deze vvd ik ben kk boos
dat komt omdat het stembureau al tegen 23u een voorlopige uitslag door moet bellen. Dan zijn de stemmen per partij geteld. Bij de hertellingen komen bij grote stembureau's altijd verschuivingen voor en dan krijg je dus dat de percentages ook weer iets afwijken.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze zijn anders?
[ afbeelding ]
Vorige keer VVD 3800 stuks meer dan de PvdA.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Briefstemmers zijn zo'n 3000?
Tilburgquote:
Verloren niet bepaald, met 2 zetels...Onzinnige partij? Allerminst!quote:Op donderdag 13 september 2012 02:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verloren stem en zulks, onzinnige partij
Ja sjappie, nou weten we het.quote:
Er komen nog wel een paar echte VVD bolwerken aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zal wel niet gebeuren, want Emmen komt ook nog en Rotterdam.
Yep, misschien niet in standpunten deze verkiezingen, maar wel qua ideologie, als ik dat woord nog mag gebruiken, en qua natuurlijke klik.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:26 schreef Smoofie het volgende:
D66 staat dichterbij VVD dan PvdA hoor .
Wanneer komen die binnen? Stemmen briefstemmers eerder?quote:Op donderdag 13 september 2012 02:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vorige keer VVD 3800 stuks meer dan de PvdA.
De strekking is je volledig ontgaan he? Het ging niet om de winst van deze verkiezingen, maar over jouw ongefundeerde kritiek op het hartelijke onthaal van Samsom, wat volledig terecht is gezien de PvdA, ondanks het verlies in de verkiezingen, enorme vooruitgang heeft geboekt om van 20 zetels naar 40 zetels te gaan (tijdens het onthaal) in enorm - relatief - korte tijd.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
VVD heeft meer gewonnen en is de grootste partij, dus dat is dé winnaar van de verkiezingenMaar de linkse druiven zijn zuur, dat begrijp ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |