23.000 PVV stemmers missen en de VVD heeft momenteel minder stemmers als de vorige keer daar. Mis volgens mij ook nog veel GL stemmers daar.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Uitslag is 80%, daar komen dus nog gewoon 20% in absolute stemmen bij, niet naar percentage kijken.
Mwoaa..quote:Op donderdag 13 september 2012 01:45 schreef ElmarO het volgende:
Het CDA heeft volgens mij nog maar twee gemeentes gewonnen tot nu toe. Dat is toch ook weleens anders geweest.
na 15 topics komt er iemand achter.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:45 schreef Kenju het volgende:
What's up met Humberto in de OP trouwens???
MIJN PEE IN PEETOOMquote:Op donderdag 13 september 2012 01:46 schreef Slobeend het volgende:
Peetoom heeft er flink de pee in.
Had het al gezien, maar zag nu mijn kans schoon in een wat rustigere periode het te vragen. Heb je me nu ontnomen....quote:Op donderdag 13 september 2012 01:46 schreef Caland het volgende:
[..]
na 15 topics komt er iemand achter.
Liever een hullie en over een jaar weer opnieuw stemmenquote:Op donderdag 13 september 2012 01:45 schreef Robus het volgende:
Weer genieten van linkse huilies op Fok! komende tijd. Heerlijk altijd
En terecht, linkse loederquote:Op donderdag 13 september 2012 01:46 schreef Slobeend het volgende:
Peetoom heeft er flink de pee in.
Bij Tytsjerksteradiel en Ferwerderadielquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 01:47 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Liever een hullie en over een jaar weer opnieuw stemmen
Samenwerken met de SP was in elk geval uitgesloten zei hij. Maar goed, dat was een paar dagen geleden, nu zijn de verkiezingen geweest.quote:
Jij vermaakt je wel hè.quote:
Vergeet Emmen nietquote:Op donderdag 13 september 2012 01:47 schreef Panthera. het volgende:
Oa Leeuwarden, Alkmaar, Eindhoven, Breda, Deventer, Lelystad en Apeldoorn, aantal middelgrote steden.
Dat wilde een groot deel van Nederland aan het stemgedrag te zien ook niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:47 schreef Buitendam het volgende:
Ruth wil geen 40 zetels. Het is een hele verantwoordelijkheid.
Ik geloof haar, klinkt aannemelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |