Die ziet er realistischer uit, die 37 voor de PvdA leek me wel erg laag.quote:
Of Lutzquote:Op donderdag 13 september 2012 00:27 schreef waaromniet1988 het volgende:
En dan te bedenken dat deze ten Dam partijleider had kunnen zijn
yeah buddyquote:Op donderdag 13 september 2012 00:27 schreef Zhero het volgende:
00:26 Simpelveld PvdA (25,2%)
00:26 Coevorden PvdA (30,7%)
Ik ook, en niet eens voor mezelfquote:Op donderdag 13 september 2012 00:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik blijf de hele avond op, ik moet dit zien
is de 1e keer dat ik heb gestemd, dus dan moet je ook wel oopblijven
Ongelofelijkquote:Op donderdag 13 september 2012 00:27 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ze komt zelfs misschien in de kamer.
Zelfde hier. Ik voel me verantwoordelijk voor het verloop van de verkiezingen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik blijf de hele avond op, ik moet dit zien
is de 1e keer dat ik heb gestemd, dus dan moet je ook wel oopblijven
Ik zie dan ook een Pvda/VVD kabinet als goede balans.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Als PvdA-stemmer neem ik mijn verlies en besef ik dat de PvdA in geen enkele scenario dit realistischerwijs nog kan winnen.
Gefeliciteerd VVD voor het effectief campagne-voeren waarbij jullie zeer succesvol waren geweest in het ontnemen van stemmen van de PVV.
Toch hebben jullie de PvdA ook nodig in de coalitie dus de helft van het regeerakkoord zal sowieso links beleid worden. Dus of het nou een echte overwinning voor jullie zal zijn, valt te betwisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |