Ja helaas, een zetel was nu wel leuk geweest. LYquote:Op donderdag 13 september 2012 01:05 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Haha. Jammer dat het wss niet genoeg was
En je bent tenminste niet schuldig aan wanbeleid vanaf rechts of linksquote:Op donderdag 13 september 2012 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja helaas, een zetel was nu wel leuk geweest. LY
Plus een hoop mensen die -denk ik- in het stemhokje ineens voor VVD/PvdA zijn gegaan, terwijl ze PP van plan waren.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:07 schreef Eenskijken het volgende:
ben wel echt teleurgesteld. ik dacht écht dat we een serieuze kans maakten.. zoveel aandacht op social media enzo.. maar blijkt toch dat het allemaal relatief is. In werkelijkheid toch nog een heel end van een zetel af...
Eens!quote:Op donderdag 13 september 2012 01:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Overigens, wat is het opnieuw inelkaarvouwen van dat formulier een kutkarwei..
ik snap echt niet waarom zoveel mensen op die grote partijen stemmen.. of je nou 35 of 40 zetels haalt.. dan liever een kleine partij erbij die een wezenlijk verschil kan maken.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:08 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Plus een hoop mensen die -denk ik- in het stemhokje ineens voor VVD/PvdA zijn gegaan, terwijl ze PP van plan waren.
quote:
Wel met mooi commentaar. "En dan nu vijft-... Oh! de Piratenpartij, leuk."quote:Op donderdag 13 september 2012 01:10 schreef Verbodsbord het volgende:
We hebben ook echt maar 1 keer op het scherm gestaan
Dat zijn PVDA stemmers. Juist op zo een moment stemmen de mensen daar strategisch. En dus PVDA.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had de mensen hier wel wat vrijer gezien
![]()
![]()
Ja luek ja, maar daar hebben we geen zak aanquote:Op donderdag 13 september 2012 01:12 schreef Façade het volgende:
[..]
Wel met mooi commentaar. "En dan nu vijft-... Oh! de Piratenpartij, leuk."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |