quote:Op woensdag 12 september 2012 23:49 schreef Pulver het volgende:
[..]
Belle is op Taylor LautnerBelle is op Taylor Lautner
Belle is op Taylor Lautner
![]()
(Hoop ik dat ik de goeie naam heb en ja, ik ben een beetje in een flauwe bui)
Ben pas 25 dus het valt allemaal wel meequote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mama Hazes werd rond dr 14e gekoppeld. Dan is 19 toch een mooie leeftijd
Jaaaa maar ik val niet onder fhfquote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef gomi het volgende:
btw iemand van jullie die weleens thermen saunagedoe bezoekt?
heb een paar entree kaartjes gewonnen, maar niet van plan om ze te gebruiken
hahaha fantastischquote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef Ireth het volgende:
Bel!!! Kijk!! Leuk voor onder de kerstboom!
[ afbeelding ]
Waarom staat die niet in de lijst???quote:Op woensdag 12 september 2012 23:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]![]()
is niet de goede btw
robert pattinson is de goede
![]()
lijkt me wel ontzettend gaafquote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef gomi het volgende:
Bij stars staat ie gewoon hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Waarom staat die niet in de lijst???
http://www.imdb.com/title/tt1099212/
Bij full cast ookquote:Op woensdag 12 september 2012 23:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Bij stars staat ie gewoon hoor
ah idd fhf doelgroep. nou ja ik kijk wel ff of iemand anders ze evt wil en anders kun jij ze wel krijgenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jaaaa maar ik val niet onder fhf
Okee, maar je moet hem zoeken.quote:
Welke sauna is het?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ah idd fhf doelgroep. nou ja ik kijk wel ff of iemand anders ze evt wil en anders kun jij ze wel krijgen
yep, regelmatig maar vind het fijner als het naar iemand gaat die r nooit heen kan ofzo, wel tof van jequote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef gomi het volgende:
Sinds wanneer is er een doelgroep?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ah idd fhf doelgroep. nou ja ik kijk wel ff of iemand anders ze evt wil en anders kun jij ze wel krijgen
zie je wel dat de echte fans die t minst vondenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef Ireth het volgende:
En trouwens, deel 2 was het minste deel.. daar was Edward het minst in te zien
Nee joh, ik kan het makkelijk betalen zo bedoel ik het, dan gun ik het ook liever mensen die het een heeeel stuk minder breed hebbenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een doelgroep?
Als Belle blij met die kaarten is, is het toch prima?
Ok, zit niets bekends voor mij tussenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef gomi het volgende:
[..]
http://www.thermenenbeautygroup.nl/thermen-vestigingen
ik weet eigenlijk ook nooit wat de doelgroep is als iemand ze gebruikt vind ik t al bestquote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een doelgroep?
Als Belle blij met die kaarten is, is het toch prima?
Oh jawel, want jij hebt ook al wat Fokkers geholpen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jaaaa maar ik val niet onder fhf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |