Marechaussee is een lastig woord he. Snap ik wel. Marechaussee beveiliger inderdaad.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:25 schreef johnson555 het volgende:
Ik zou graag als gewapende beveiliger op Schiphol willen werken.
Het blijkt dus dan dat ik bij de Koninklijke M. moet solliciteren(?).
Ja. Is nog mogelijk.quote:Iemand een idee of dat nog mogelijk is (zowel baan als opleiding)?
Op de Koninklijke Marechaussee (KMAR!) vallen de bezuinigingen in principe nog wel mee. Ja, er word bezuinigd. Maar het kan erger.quote:Want het blijkt dus dat er zowel op Defensie als op de K.M fors wordt bezuinigd (niet bevestigd is dit wel zo?)
Ja en d'oh niet.quote:Zijn er daarnaast ook prive-beveiligings bedrijven die op Schiphol werken (gewapend of niet )?
Leuk spel, zul je als beveiliger weinig mee te maken hebben. Eerst voor het paleis staan!~quote:Voorbeelden van de functies
[ afbeelding ]
edit: zie toch via deze site: http://www.werkenbijdemarechaussee.nl/index.html dat er geen nieuwe mensen worden aangenomen tot 2013Wel jammer
Maar toch ook een leuk spel gespeeld, voor de geïnteresseerden onder ons
http://www.werkenbijdemarechaussee.nl/game_paspoort.html
zie toch andeers bij de site van de K.M toch staan dat er geen opleidingen meer gestart wordden (zie site)quote:knip
Heb toch liever meer actief beveiliging dan mensen iriteren waar ik zelf ookniet tegen kanquote:Op donderdag 13 september 2012 19:27 schreef ROG het volgende:
Je kan bij een van de vele beveiligingsbedrijven op Schiphol terecht, kan je direct terecht en maakt niet uit hoe fit je bent volgens mij.. mag je beginnen met tegen passagiers zeggen dat ze hun tas óp de band voor de scanner mogen leggen. Enjoy!
Jezus ga dan naar www.werkenbijdemarine.nl als je het op de iste van de k.m ziet staan. Als je mijn post daadwerkelijk zou lezen had je gezien: KMar.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:36 schreef johnson555 het volgende:
[..]
zie toch andeers bij de site van de K.M toch staan dat er geen opleidingen meer gestart wordden (zie site)
Als je nu begint met voorbereiden ben je er tegen die tijd klaar voor. Dus niet janken met je "er zijn nu geen functies" daarnaast, beveiliging is NOOIT actief. Beveiliging is ALTIJD passief.quote:[..]
Heb toch liever meer actief beveiliging dan mensen iriteren waar ik zelf ookniet tegen kan
edit: heb trouwens geen diploma in de richting van beveiliging en studeer dat ook niet( meer economische kant), maar zou toch een jaartje a 5 het willen doen ipv direct het kantoor in
damm als je geen zin hebt om te reageren, kun je ook weglbijven, ik vraag tog verdomme normaal vragen. kan tog ook ergens overheen lezen?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Jezus ga dan naar www.werkenbijdemarine.nl als je het op de iste van de k.m ziet staan. Als je mijn post daadwerkelijk zou lezen had je gezien: KMar.
[..]
Als je nu begint met voorbereiden ben je er tegen die tijd klaar voor. Dus niet janken met je "er zijn nu geen functies" daarnaast, beveiliging is NOOIT actief. Beveiliging is ALTIJD passief.
Daarnaast, je studeert? HBO? Geniaal, ik zou als ik jou was voor beveiliger gaan... ga je je thuis voelen... 5 jaar lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |