maar ze zullen wel moeten onderhandelen en stevig ook, uitslag zegt genoeg!!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is een verschrikkelijke coalitie
Hoort er een beetje bijquote:Op woensdag 12 september 2012 22:14 schreef ReMcOrE het volgende:
en ineens staat er een andere tekst onderaan de OP
quote:[22:12] SGP stunt in Schiermonnikoog
Uitslag Schiermonnikoog stunt van SGPjongeren. Zijn daar massaal (met 40 man) naartoe gegaan om daar te stemmen en het SGPpercentage daar op te krikken.
Het enige wat zij willen is het binnenharken van zoveel mogelijk geld. Vooral veel geld uit de lagere inkomens van Nederland.quote:
Waar heb je dat gelezen? Dat zijn hun standpunten niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het enige wat zij willen is het binnenharken van zoveel mogelijk geld. Vooral veel geld uit de lagere inkomens van Nederland.
Mensen met een chronische ziekte mogen hun huisartsbezoek gaan betalen, gaan betalen voor medicijnen, een "gigantisch" eigen risico.
Mensen moeten gaan betalen voor het gebruik van een auto die ze leasen. Dan betaal je dus dubbelop.
Het opzadelen van jongeren met grote studieschulden, het afschaffen van een OV voor studenten... Het is gewoon niet mijn ding
Een topic sluiten prima maar ik ga er niet speciaal op jagenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, dan heb ik dat verkeerd gelezen ergens ofzo
meen dat Justin er ooit iets over noemde... maar goed, nu is er duidelijkheidquote:Op woensdag 12 september 2012 23:18 schreef norich het volgende:
[..]
Een topic sluiten prima maar ik ga er niet speciaal op jagen
Yeahquote:Op woensdag 12 september 2012 23:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meen dat Justin er ooit iets over noemde... maar goed, nu is er duidelijkheid
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Als je iets wil sluiten om een nieuwe te openen klik je je browser maar dicht.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Als je iets wil sluiten om een nieuwe te openen klik je je browser maar dicht.
Altijd zo geweest, zal altijd zo blijven hierquote:Op donderdag 13 september 2012 00:38 schreef Daywalk3r het volgende:
In Hellendoorn Cda... lang leve de vergrijzing.
Ik ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Teleurstellend. Had wel op een zetel gerekend..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:03 schreef Kreator het volgende:
Binnenkort moet ik geopereerd worden.. Plastisch chirurg.
. Drama...
.
Dat knobbeltje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo vreemd met al dat tokkievolk hier.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:25 schreef Kreator het volgende:
Enschede trouwens gewoon weer 33% PvdA hč. Niet te geleuve..
Is ie ook \m/?quote:Op donderdag 13 september 2012 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
What's in a name
Onze nieuwe collega Justin is dik én homo
Goed man.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:40 schreef Kreator het volgende:
Tukker? De nacho's waren goed te pruimen. Had iets teveel cręme en iets te kort in de oven, maar voor de rest prima.
Poelslakken verkopen is onlangs verboten door de PvdD!quote:Op donderdag 13 september 2012 11:58 schreef Samzz het volgende:
Jezus fuck, waarom kan ik nergens een paar poelslakjes kopen. Wtf is dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
What's in a name
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Poelslakken verkopen is onlangs verboten door de PvdD!Dan vang ik ze wel uit de sloot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Er stond nergens 'klein' bakje. Dus ik had zo'n grotere gebruikt. Maar dat iets te enthousiast.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed man.Had je meer dan één zo'n klein bakje creme fraiche gebruikt?
hopen op een mooi zonnetje in novemberquote:
Volgens mij valt dat wel mee, het was gewoon niet zo goed gesmolten.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er stond nergens 'klein' bakje. Dus ik had zo'n grotere gebruikt. Maar dat iets te enthousiast.
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er stond nergens 'klein' bakje. Dus ik had zo'n grotere gebruikt. Maar dat iets te enthousiast.
Zuid-Spanje, dus dat komt vast wel goed.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hopen op een mooi zonnetje in november
20 minuten was in mijn oven ook lang niet genoeg. Dat was wel apart. Al had ik wel een hele dikke laag.quote:
vast welquote:Op donderdag 13 september 2012 12:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgende keer zo'n kleintje.
[..]
Zuid-Spanje, dus dat komt vast wel goed.
Wel wat meer dan muurverfquote:Op donderdag 13 september 2012 13:05 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik hier maar eens ga bezichtigen.
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-25/omschrijving/
Moet wel wat muurverf tegenaan..
Wat bezielt die mensen?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:05 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik hier maar eens ga bezichtigen.
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-25/omschrijving/
Moet wel wat muurverf tegenaan..
Ik vind de inrichting best leukquote:Op donderdag 13 september 2012 13:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat bezielt die mensen?
Verder wel een leuke keet. Behalve de kleur van de keukenkastjes, de stutbalk midden in die fitnesskamer en het keukenblok in de badkamert.
Dat hou je helaas toch met de wat oudere huizen.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
Wel jammer van de badkamer op de begane grond.
Barok is dat toch, die stijl? An sich is er wel aandacht besteed aan het interieur. Ook al is het niet helemaal mijn smaak.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de inrichting best leuk. Voor een vrouwelijke bewoner, niet voor een gezin. En eens met de rest van je opmerking... Die keukenkastjes, wtf
.
Die stoel is helemaal fantastisch!
Makelaars.quote:Leuke moderne woning, 3 woonlagen, alles dubbel glas, nieuwe kozijnen, parketvloeren dus zeker de moeite waard om te bezichtigen!!
Op getfert hebben ze dat inderdaad bijna allemaal. Persoonlijk offer ik leiver een slaapkamer boven op, maar ja. Je kan niet alles hebben. De keukenkleur is wel fout, maar nette keuken.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat hou je helaas toch met de wat oudere huizen.Anders heb je boven vaak helemaal geen ruimte meer. Heb de badkamer zelf ook op de begane grond en ik vind dat eigenlijk best wel makkelijk.
Ja, weet ik. Maar ik vind het alsnog wel jammerquote:Op donderdag 13 september 2012 13:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat hou je helaas toch met de wat oudere huizen.Anders heb je boven vaak helemaal geen ruimte meer. Heb de badkamer zelf ook op de begane grond en ik vind dat eigenlijk best wel makkelijk.
Barok ja, laat Victoriaans mag ook. Ik vind het wel wat hebben, het is snel kitch, dat hebben zij wel goed gedaan, niet te kitch en mooie kleuren. Al zou ik zelf niet snel voor roze kiezen als ik samen zou wonen met een manquote:Op donderdag 13 september 2012 13:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Barok is dat toch, die stijl? An sich is er wel aandacht besteed aan het interieur. Ook al is het niet helemaal mijn smaak.
Met drie slaapkamers kan je er nog wel één opofferen ja. Twee is echt wel minimaal. Je weet zelf hoe dat gaat met de troep die je in de loop van de jaren verzamelt.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op getfert hebben ze dat inderdaad bijna allemaal. Persoonlijk offer ik leiver een slaapkamer boven op, maar ja. Je kan niet alles hebben. De keukenkleur is wel fout, maar nette keuken.
Badkamer is een kleinigheidje.
Dit huis is 20.000 goedkoper qua vraagprijs dan die andere dus hier zit nog wel wat ruimte voor verbouwing in. Daar had ik geen hypotheekruimte. Hier zit ik minimaal 20k onder mijn max.
Er is ook nog een zolder, dan is een kamer opofferen voor de badkamer niet zo'n groot probleem, lijkt mequote:Op donderdag 13 september 2012 13:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met drie slaapkamers kan je er nog wel één opofferen ja. Twee is echt wel minimaal. Je weet zelf hoe dat gaat met de troep die je in de loop van de jaren verzamelt.Mooie dumpplaats.
Met 20k bouwdepot kom je een heel eind ja. Ik had zelf 12k, dat was zo weg... maar dat komt voornamelijk omdat ik 6k mocht lappen voor die nieuwe luchtverwarming.En natuurlijk omdat ik overal minimaal vier lagen (muur)verf overheen heb gesmeerd.
![]()
Dat nisje is wel schattig ja.
Whehehehe, ja inderdaad.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is ook nog een zolder, dan is een kamer opofferen voor de badkamer niet zo'n groot probleem, lijkt me.
Het dak komt naar beneden.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Als je hem koopt zet ik als eerste de zaag in die stutbalk. Kijken wat er gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
What's in a name
Vraagprijs: 155k.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
De kamers lijken wel klein, trouwens.
Tof. Check wel even je verzekering.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Als je hem koopt zet ik als eerste de zaag in die stutbalk. Kijken wat er gaat gebeuren.
Ja, ik kan lezen.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vraagprijs: 155k.
[..]
Tof. Check wel even je verzekering.
Dat was geen antwoord, een antwoord zou zijn, ja, ze zijn klein, of, ze lijken inderdaad klein maar zijn dat niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, het was een antwoord op je vraag. locatie + prijs = minder groot.
Gaat dit over borsten?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was geen antwoord, een antwoord zou zijn, ja, ze zijn klein, of, ze lijken inderdaad klein maar zijn dat niet.
Dat heeft Redbaron ook wel eens gehad. Maar dan met een uitlaat.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:57 schreef Kreator het volgende:
...dus ik sta uit de kraan te drinken in de keuken, wordt mijn zak (van mijn broek) ineens knetterwarm. Wat de neuk....
...was het de luchtuitlaat vd vaatwasser.
Wat zou er gebeuren als die auto gestart zou worden...quote:Op donderdag 13 september 2012 14:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat heeft Redbaron ook wel eens gehad. Maar dan met een uitlaat.
[ afbeelding ]
Ligt er aan hoe goed zijn penis de uitlaat afsluit.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als die auto gestart zou worden....
Laten we zeggen, helemaalquote:Op donderdag 13 september 2012 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe goed zijn penis de uitlaat afsluit.
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:19 schreef Kreator het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_enschede_loon.html
Zou het? Het lijkt me ook dat je je pik dan flink verbrandt?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens mij slaat de motor dan af, maar helemaal zeker weet ik dat niet.
Jaaaa verdomme, die foto zocht ik al een tijdjequote:Op donderdag 13 september 2012 14:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat heeft Redbaron ook wel eens gehad. Maar dan met een uitlaat.
[ afbeelding ]
Google Images > "dick tailpipe"quote:Op donderdag 13 september 2012 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jaaaa verdomme, die foto zocht ik al een tijdje![]()
Je hebt al een tijdje geen orgasme meer gehad?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jaaaa verdomme, die foto zocht ik al een tijdje![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hebt al een tijdje geen orgasme meer gehad?
Doe die cadeaubonnen maar naar hierquote:Op donderdag 13 september 2012 14:57 schreef Samzz het volgende:
Ma heeft vier eredivisie kaarten voor Twente en voor 240 euro aan cadeaubonnen voor de Twente cadeaushop gewonnen.
Daar heb je toch helemaal geen neuk aan. Nou ja, die cadeaubonnen dan.
Nee.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe die cadeaubonnen maar naar hier
quote:
De bonnen zijn van ma, ik heb er niks over te zeggen.quote:
Ik wil graag een thuisshirt. Maatje M graag.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bonnen zijn van ma, ik heb er niks over te zeggen.
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bonnen zijn van ma, ik heb er niks over te zeggen.
Ik vind toiletpapier beter bij jou passenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil wel een FC Twente pet.
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik vind toiletpapier beter bij jou passen
die van rocks?quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik vind toiletpapier beter bij jou passen
quote:
Haha.quote:
Waarom hangt zijn lul niet tussen zijn benen?quote:
wie wou toen ook alweer het ros censureren door z'n lul weg te halen?quote:
Het is een 'speciaal' paard.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom hangt zijn lul niet tussen zijn benen?
Niveautje Paint ja.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:50 schreef Under_Score het volgende:
[..]
wie wou toen ook alweer het ros censureren door z'n lul weg te halen?
Het ros is gewoon een vrouwkequote:Op donderdag 13 september 2012 15:50 schreef Under_Score het volgende:
[..]
wie wou toen ook alweer het ros censureren door z'n lul weg te halen?
de vrouw mag best de broek aan in huis, maar ik heb de broek aan in bed!quote:Op donderdag 13 september 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ros is gewoon een vrouwke. Jeweetwel, die met de broek aan in huis.
Ja, dat is handig wanneer je wilt penetreren.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:55 schreef Under_Score het volgende:
[..]
de vrouw mag best de broek aan in huis, maar ik heb de broek aan in bed!
Droogneuken kan ook oké zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is handig wanneer je wilt penetreren.
Het is voor jullie eigen bestwil!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:09 schreef Redbaron het volgende:
De kinderen weer bezig geweest met PSV bashen..
Kunnen nu weer overgaan tot de orde van deze dag
quote:
NEIN NEIN NEIN NEIN!!!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:09 schreef Redbaron het volgende:
De kinderen weer bezig geweest met PSV bashen..
Kunnen nu weer overgaan tot de orde van deze dag
ja dat was dus ook eigenlijk de grap zegmaar..quote:Op donderdag 13 september 2012 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is handig wanneer je wilt penetreren.
Dat weet ik. Ik deed alleen niet hihaho wat grappig.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:16 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja dat was dus ook eigenlijk de grap zegmaar..![]()
Kom er eens vanaf!quote:
Vetbekquote:
Met je dikke hoofd.quote:
quote:
Genoeg tijd dusquote:Op donderdag 13 september 2012 18:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sta hier al vanaf half 3 hoor!
Moet ik morgen binnen blijven?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:14 schreef Redbaron het volgende:
Gasje bij naar Hengelo..
Morgen A'foort onveilig maken
Haha. Alleen als je in de buurt vd kazerne woont. Kan je miss wa mee terug nemenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet ik morgen binnen blijven?
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Haha. Alleen als je in de buurt vd kazerne woont. Kan je miss wa mee terug nemen
Oh heet dat tegenwoordig zo?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:21 schreef Under_Score het volgende:
zo, pizza in de oven geschoven!
Reis al samen met iemand terug naar Enschede. Als dat niet afgesproken was had ik het aanbod aangenomen!quote:Op donderdag 13 september 2012 18:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Haha. Alleen als je in de buurt vd kazerne woont. Kan je miss wa mee terug nemen
Ik bied 100 euro.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:57 schreef Samzz het volgende:
Ma heeft vier eredivisie kaarten voor Twente en voor 240 euro aan cadeaubonnen voor de Twente cadeaushop gewonnen.
Daar heb je toch helemaal geen neuk aan. Nou ja, die cadeaubonnen dan.
ergens gezeten en wat gedronken, of activiteit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ergens gezeten en wat gedronken, of activiteit?Bij hem gezeten, wat gedronken, wat activiteit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij hem gezeten, wat gedronken, wat activiteit..
hmmm, bij hem gezeten en een activiteit... dan vraag ik me gelijk af; wat voor activiteit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Moet ik dat serieus nog letterlijk zeggen of is het nu wel duidelijk?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, bij hem gezeten en een activiteit... dan vraag ik me gelijk af; wat voor activiteit?![]()
nee, denk dat je het hiermee wel bevestigdquote:Op donderdag 13 september 2012 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet ik dat serieus nog letterlijk zeggen of is het nu wel duidelijk?
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, denk dat je het hiermee wel bevestigd
Wordfeud is toch een rage de laatste tijd?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet ik dat serieus nog letterlijk zeggen of is het nu wel duidelijk?
Als je dat zo wil noemen..quote:Op donderdag 13 september 2012 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nath zit weer lekker vol dus?
S1 E1 K3 S1quote:Op donderdag 13 september 2012 19:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wordfeud is toch een rage de laatste tijd?
S1 E1 X8 Ik win met 10quote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
S1 E1 K3 S1
6 punten voor mij
Daarom deed ik het ook gewoon met KS, dit wordt namelijk als een 'invalid word' gezien.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
S1 E1 X8 Ik win met 10Ja niet Nederlands ik weet het.
geen idee hoe ze het tegenwoordig noemen, maar ik noem het eten.quote:
Ja maar ik kan ook wel Russisch of Grieks wordfeutenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom deed ik het ook gewoon met KS, dit wordt namelijk als een 'invalid word' gezien.
Wat mot je bie de kazerne dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan hebben vele letters een andere letterwaardequote:Op donderdag 13 september 2012 19:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar ik kan ook wel Russisch of Grieks wordfeuten
Maar de taal van de liefde is hetzelfde.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan hebben vele letters een andere letterwaarde
Haha, semi-romanticusquote:Op donderdag 13 september 2012 20:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar de taal van de liefde is hetzelfde.
quote:
Ik zag het! Epicquote:
Zag het op FB inderdaadquote:
Beetje spul lossen.. geen idee wat. Moet t morgenvroeg eerst ladenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat mot je bie de kazerne dan?
Geef me even een seintje als je nieuwe kleding, fatsoenlijke tassen en ander mooi spul komt brengenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Beetje spul lossen.. geen idee wat. Moet t morgenvroeg eerst laden
Ja zoietsquote:Op donderdag 13 september 2012 20:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zag het! EpicDell 17" trouwens
(toch?)
Hebben we bij ons ook veel op t werk. Zelf 2 x 20" hp.quote:
tweujquote:
ja hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met mij wel! Met jou ook?
Idem.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
.
Ik denk dat het tijd wordt voor m'n dekbed. Enkel een dekbedovertrek voldoet niet meer met dit weer, brrr.
quote:
Ik heb weer een nieuw schilderij op FB gepost. Nog lang niet af, trouwens.quote:
Dat doe ik al wekenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
.
Ik denk dat het tijd wordt voor m'n dekbed. Enkel een dekbedovertrek voldoet niet meer met dit weer, brrr.
Ik laat dat ding er altijd bovenop liggen, scheelt irritatie als het mčt deken toch te warm is... hoef ik dat kreng er niet uit te schudden maar kan ik hem er gewoon afgooienquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Zomerdekentje ligt er weer op. Morgen ff in de hoes stoppen.
Ik ook..quote:
Ik zou gewoon een bakje koffie doenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:54 schreef Kreator het volgende:
Goddamn SAN (die andere) weer vol. Server vast, iedereen over de zeik.. Same shit, different day.
Hij doet het alweer. Min of meer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een bakje koffie doen
Net als ik vanmorgen. Lekker dr. Phil kijken. Hollandsche bijstandsknusheid.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een bakje koffie doen
CTRL-A, SHIFT-DEL...quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij doet het alweer. Min of meer.
Als de koffieautomaat maar optimaal werkt. En redundant, want dubbele espressoquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij doet het alweer. Min of meer.
Beter eet je bietjes met witlofschuim.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
En anders gaat het vlees de oven in. Hoe dan ook komt het wel goed
quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beter eet je bietjes met witlofschuim.
Prima, op wat werkstress en een zere voet na. Heb gisteren een likdoorn weggesneden met een stanleymes.quote:
Verstandig.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima, op wat werkstress en een zere voet na. Heb gisteren een likdoorn weggesneden met een stanleymes.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:15 schreef Samzz het volgende:
Lekker met stanleymessen in je voet peuren.
Dan is het niet meer 'mezelf' opererenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Dus als ik bij iemand een likdoorn weg moet snijden, PM me.
Dat klopt, maar andere mensen opereren vind ik ook leuk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het niet meer 'mezelf' opereren
Zeg dan gewoon dat je opereren leuk vindtquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat klopt, maar andere mensen opereren vind ik ook leuk.
Men noemt mij vaak cryptisch.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je opereren leuk vindt
Je bent gewoon onvolledigquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Men noemt mij vaak cryptisch.
jij bent volledig twentenaar dusquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Men noemt mij vaak cryptisch.
In theorie eigenlijk 0,0%.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
jij bent volledig twentenaar dus![]()
Omdat het zo stinkt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
Ik snap opeens waarom olieverfschilderijen zo duur zijn.
Het stinkt wel enorm jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat het zo stinkt?
Ow wacht.. de schilderijen![]()
Klopt. Mijn moeder was altijd meer kwijt aan doek/verf dan dat het opleverde bij verkoop.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
Ik snap opeens waarom olieverfschilderijen zo duur zijn.
Ik heb nu drie tubes leeg aan Tijgerquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klopt. Mijn moeder was altijd meer kwijt aan doek/verf dan dat het opleverde bij verkoop..
Auw!quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima, op wat werkstress en een zere voet na. Heb gisteren een likdoorn weggesneden met een stanleymes.
het zit er nu zeker 5 lagen dik op?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nu drie tubes leeg aan Tijger. En ik ben nog maar op de helft. Nou ja, iets over de helft, maar er moeten nog wel wat lagen bij.
Er zitten wel behoorlijk wat lagen op ja. En je ziet iedere penseelstreek. Olieverfquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:45 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
het zit er nu zeker 5 lagen dik op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |