maar ze zullen wel moeten onderhandelen en stevig ook, uitslag zegt genoeg!!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is een verschrikkelijke coalitie
Hoort er een beetje bijquote:Op woensdag 12 september 2012 22:14 schreef ReMcOrE het volgende:
en ineens staat er een andere tekst onderaan de OP
quote:[22:12] SGP stunt in Schiermonnikoog
Uitslag Schiermonnikoog stunt van SGPjongeren. Zijn daar massaal (met 40 man) naartoe gegaan om daar te stemmen en het SGPpercentage daar op te krikken.
Het enige wat zij willen is het binnenharken van zoveel mogelijk geld. Vooral veel geld uit de lagere inkomens van Nederland.quote:
Waar heb je dat gelezen? Dat zijn hun standpunten niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het enige wat zij willen is het binnenharken van zoveel mogelijk geld. Vooral veel geld uit de lagere inkomens van Nederland.
Mensen met een chronische ziekte mogen hun huisartsbezoek gaan betalen, gaan betalen voor medicijnen, een "gigantisch" eigen risico.
Mensen moeten gaan betalen voor het gebruik van een auto die ze leasen. Dan betaal je dus dubbelop.
Het opzadelen van jongeren met grote studieschulden, het afschaffen van een OV voor studenten... Het is gewoon niet mijn ding
Een topic sluiten prima maar ik ga er niet speciaal op jagenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, dan heb ik dat verkeerd gelezen ergens ofzo
meen dat Justin er ooit iets over noemde... maar goed, nu is er duidelijkheidquote:Op woensdag 12 september 2012 23:18 schreef norich het volgende:
[..]
Een topic sluiten prima maar ik ga er niet speciaal op jagen
Yeahquote:Op woensdag 12 september 2012 23:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meen dat Justin er ooit iets over noemde... maar goed, nu is er duidelijkheid
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Als je iets wil sluiten om een nieuwe te openen klik je je browser maar dicht.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Als je iets wil sluiten om een nieuwe te openen klik je je browser maar dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |