Als ik jou mening over politiek net zo serieus moet nemen als die over voetbal waren het voornamelijk rechtse mensen die thuisgebleven zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Die 7% die niet stemt t.o.v. vorige verkiezingen zijn voornamelijk linkse stemmers. Als die gewoon even van hun luie reet waren gekomen om te stemmen, had PvdA gewoon nummer 1 gestaan.
Op welk moment is het oneens zijn met mensen ook alweer onverantwoordelijk geworden?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De partij die wegloopt voor verantwoordelijkheid 2e achter de VVD.
Pre-pensioen noemen ze dat dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En trekken er drie over vier twee jaar wachtgeld.
Toch goed dat ik VVD heb gestemd voor mijn oma, dit kan cruciaal zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
PVDA GAAT WINNEN. JAAAAAAAAA TOETERTJES
Die kerk is allang geen kerk meer.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef Mascleta het volgende:
D66 in een Kerk, iemand die me dat uit kan leggen?
Wie maakt het beste die sprong in het diepe, ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nadat ze van een duikplank af zijn gesprongen
Hebben ook geen meerderheidquote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Maar de VVD en PVDA kan niet omdat ze alsnog geen meerderheid hebben in de eerste kamer toch?
PVDA, VVD en D66?
Zal zo vast wel komenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef Bastiefcg het volgende:
is de uitslag van schiermonnikoog nou nog niet binnen?
Dat sowieso, het grote linkse gevaar is wegquote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef jogy het volgende:
De meeste VVDers zijn allang blij dat de SP stil blijft liggen lijkt me.
Die drie hebben in de EK ook geen meerderheid.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Maar de VVD en PVDA kan niet omdat ze alsnog geen meerderheid hebben in de eerste kamer toch?
PVDA, VVD en D66?
Waarom D66?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoppa, VVD, PvdA, D66, en gáán.
ik ookquote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
+2 netjes
Ik heb op Koolmees gestemd
Allemaal de schuld van Tadic.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Die 7% die niet stemt t.o.v. vorige verkiezingen zijn voornamelijk linkse stemmers. Als die gewoon even van hun luie reet waren gekomen om te stemmen, had PvdA gewoon nummer 1 gestaan.
Heel netjes om in het VVD/PvdA-geweld overeind te blijven en zelfs iets te winnen.quote:
Beter gaan de kamerleden dood. Wie krijgt dan de zetels?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef GGMM het volgende:
Als de mensen die op de 50+ partij hebben gestemd in de komende week doodgaan, heeft dat dan nog effect op de zetels?
Nee, die hadden deze week dood moeten gaanquote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef GGMM het volgende:
Als de mensen die op de 50+ partij hebben gestemd in de komende week doodgaan, heeft dat dan nog effect op de zetels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |