Gelukkig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:47 schreef Susie het volgende:
Hier ook een klein poosje gehad Zoë. Ik kreeg haar wel stil, lief niet. En was ook 's avonds inderdaad. Bij ons is dat gewoon weer over gegaan.
Ik vond het toen ook niet leuk voor hem, maar ooit komt de dag wel dat mama stom is en papa de bestequote:Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Voel me er wel rot over en m'n vriend ook, die wil haar natuurlijk ook kunnen troosten. Hij doet hetzelfde als ik (behalve de borst geven natuurlijk maar die wil ze bij mij ook niet altijd, dus dat is niet de oplossing.)
Ja dat zal vast ook nog wel komenquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik vond het toen ook niet leuk voor hem, maar ooit komt de dag wel dat mama stom is en papa de beste
Thx !quote:Op vrijdag 21 september 2012 04:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Kleinzusje welkom.
Mijn dochter is 2 dagen ouder dan die van Soesaverder zitten er wel een aantal rond dezelfde tijd.
En wat een ukkie je meisje vergeleken met mijn reusje. Die was dat na een week
Thx !quote:Op vrijdag 21 september 2012 09:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hai!
Welkom kleinzusje! Mijn meisje is van 31 juli, idd 2 dagen na die van Son. Maar idd, wat een kleintje nog. E. woog vorige week 5120 gram en was 57 cm!
Hoe oud is ze ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:50 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Voel me er wel rot over en m'n vriend ook, die wil haar natuurlijk ook kunnen troosten. Hij doet hetzelfde als ik (behalve de borst geven natuurlijk maar die wil ze bij mij ook niet altijd, dus dat is niet de oplossing.)
Help !quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:18 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik vond het toen ook niet leuk voor hem, maar ooit komt de dag wel dat mama stom is en papa de beste
thx !quote:
klap eens in je handjes, die ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:15 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Vier en halve maand en midden in de 19 weken sprong. Nog even doorbijten dus
Mijn mini heeft ook nog ruim een maand in maat 50 gepast. Was 3530 bij 50 cm bij geboorte (bij 41+1). Ik heb nog pakjes maat 50 bijgekocht want ze had maar 5 outfits en dat kon natuurlijk niet ;-). Het gaat nu wel hard want maat 62 past eigenlijk al heel goed! Ze wordt groot! Dinsdag weer naar het CB (prikjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx !![]()
Tsja, vind de mijne al zo groot
[..]
Thx !Leuk hoor, zelfde leeftijd moeders !!!
![]()
Ben wel blij dat kzmini zo klein was, paste ze al haar maat 50 kleertjes die moeders op MP had gescoord, al maanden voor de geboorte![]()
Hoe gaan de nachten bij jullie ?
Hier nog niet echt lang slapen, om de 3 uur wakker. pffffffffff, pittig hoor.
Andere dames: weer mooie foto's ( scorpio ?) en tandjes, oh jee, dat komt nog....................
xxx
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx !![]()
Tsja, vind de mijne al zo groot
[..]
Thx !Leuk hoor, zelfde leeftijd moeders !!!
![]()
Ben wel blij dat kzmini zo klein was, paste ze al haar maat 50 kleertjes die moeders op MP had gescoord, al maanden voor de geboorte![]()
Hoe gaan de nachten bij jullie ?
Hier nog niet echt lang slapen, om de 3 uur wakker. pffffffffff, pittig hoor.
Andere dames: weer mooie foto's ( scorpio ?) en tandjes, oh jee, dat komt nog....................
xxx
Weinig geklap hier nogquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
klap eens in je handjes, die ?![]()
Klopt het dat oei sprongen uitgaan van uitgerekende datum IPV geboorte datum. Die van ons moet haar eigen handen gaan ontdekken ( 8 weken) maar niks hoor. Ze was 3 weken te vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |