Makkelijker kunnen ze dat bijna niet maken, hoe moeilijk?quote:
Waarom dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik heb met tegenzin gestemd op D66.
Dan zou ik hem met zin weer dicht doenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb met tegenzin dit topic geopend.
O oooow...... komend Friso gaat de eerste keer zijn dat ik hem weer zie. En z'n vriend.quote:Yvo gaat.
Omdat ik anders op de PvdA had moeten stemmen, en dat zou met nog grotere tegenzin zijn geweest.quote:
Je móét niks...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Omdat ik anders op de PvdA had moeten stemmen, en dat zou met nog grotere tegenzin zijn geweest.
Eh, nee. Niet de bedoeling. Ik zie het nut niet van dat soort dingen en ben er ook niet goed in omdat ik ongeoefend ben.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Je probeert 'm nu ook wel uit de tent te lokken he Cava?
Mens ik heb er al 5 maanden niet over gemekkerd, want hij besloot uiteindelijk gewoon niet meer te komen. Dit is de eerste keer sinds Mei. Feiten vs Overdrijven.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Cavalinho het volgende:
Waar blijf je nou met je hart van ijs, Ang3l?
Elke keer als er Frisofeest op komst is weer hetzelfde gemekker.
Daar doe ik het voor jaquote:Op woensdag 12 september 2012 20:47 schreef Cavalinho het volgende:
Maar goed, als je zit te wachten op medelijden, je kunt ook een aai over je bol krijgen, hoor.
Zo zit ik ook wel weer in elkaar.
Laag? Hij zit waarschijnlijk boven de 70%. Dat valt mij reuze mee!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef Steve het volgende:
Blijft jammer dat de opkomst altijd zo laag is.
Want er stonden op jouw biljet maar 2 partijen? D66 en PvdA? Vreemd. Ik was ook bij lokaal 50 en ik had er meerquote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Omdat ik anders op de PvdA had moeten stemmen, en dat zou met nog grotere tegenzin zijn geweest.
21 waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want er stonden op jouw biljet maar 2 partijen? D66 en PvdA? Vreemd. Ik was ook bij lokaal 50 en ik had er meer
Ik kijk altijd maar naar de eerste zoveel. Die kleine partijtjes die er achteraan hobbelen daar ga ik me niet eens in verdiepen. Dat Nederland Lokaal en zo. Je ziet door de bomen het bos niet meer! O wacht, Wouter was gestopt he?quote:
Een paar uur geleden (rond half 7) was het nog maar 45% ofzoquote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Laag? Hij zit waarschijnlijk boven de 70%. Dat valt mij reuze mee!
Oh toen ik keek zaten ze rond de 65%.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
Laag? Hij zit waarschijnlijk boven de 70%. Dat valt mij reuze mee!
Allemaal mensen die na het werken en eten nog ff gaan. Da's dus VVDquote:Op woensdag 12 september 2012 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een paar uur geleden (rond half 7) was het nog maar 45% ofzo. Grappig.
Ik kijk daar inderdaad ook niet naar, maar het viel me op toen ik de kieslijstoverzichtding laatst in de bus kreeg. Wat me ook opviel dat sommige van die partijen 50 mensen op de lijst hebben staan dat je je echt afvraagt wat enerzijds het nut van zoveel mensen is en anderzijds waar ze de mensen vandaan hebben gehaald.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk altijd maar naar de eerste zoveel. Die kleine partijtjes die er achteraan hobbelen daar ga ik me niet eens in verdiepen. Dat Nederland Lokaal en zo. Je ziet door de bomen het bos niet meer! O wacht, Wouter was gestopt he?
Ja dat was 19:45. Zat 1% onder 2010 en toen was de uiteindelijke opkomst 75%.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh toen ik keek zaten ze rond de 65%.
Nou ja, 70% vind ik nog niet bijzonder veel.
Als mensen als Paul op zo'n lijst kunnen komen te staan dan verwondert me niet meerquote:Op woensdag 12 september 2012 21:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kijk daar inderdaad ook niet naar, maar het viel me op toen ik de kieslijstoverzichtding laatst in de bus kreeg. Wat me ook opviel dat sommige van die partijen 50 mensen op de lijst hebben staan dat je je echt afvraagt wat enerzijds het nut van zoveel mensen is en anderzijds waar ze de mensen vandaan hebben gehaald.
Iedere stof heeft z'n smelttemperatuur.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef Cavalinho het volgende:
Ang3l Het is pas 12.17 hier en ik zit comfortabel in een hotel. Ben inmiddels outpatient.
En het spijt me als ik dacht dat je elke keer mekkerde, ik houd het niet bij, maar zo kwam het over. Je mag me best de juiste cijfers geven, ik houd van aan de feiten houden.
Het past niet met je hart van ijs uitspraak, that's all, darling.
True.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iedere stof heeft z'n smelttemperatuur.
Voor het geval je t vergeten was, we zitten met de meeste users in NL.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom niet? Normale etenstijd hoor. Moet je alleen niet voor elf uur gaan slapen.
Ik heb nog een film gedownload die ik al heel lang wilde zien (want veel doven in de familie). Maaaar.... merendeel van de film is in gebarentaal en dat gaat me maar voor ene klein stukje lukkenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
In Nederland is dat verrekte laat voor etenstijd.
Ook, ook, hoezo ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want er stonden op jouw biljet maar 2 partijen? D66 en PvdA? Vreemd. Ik was ook bij lokaal 50 en ik had er meer
Behalve zeeschildpad, bullshit en poepen kan ik geen gebarentaalquote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog een film gedownload die ik al heel lang wilde zien (want veel doven in de familie). Maaaar.... merendeel van de film is in gebarentaal en dat gaat me maar voor ene klein stukje lukkenheb de sub, maar weet niet of de playstation ze gaat herkennen.
[ afbeelding ]
Poes is ook niet moeilijk. En ik hou van jou ook niet. Nou, komen we al ene heel eind!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Behalve zeeschildpad, bullshit en poepen kan ik geen gebarentaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
You are my sweetest downfall
I loved you first, I loved you firstIcarusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Regina Spektor
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Nee verschrikkelijk nieuws is wat ik vanavond allemaal ga doen... Verschrikkelijk KINKY nieuws!quote:
Waaaaaaaat?!quote:we zoeken iemand die voor 4 oktober tygo gernandt kan vervangen
Moet je dan ook drugs gebruiken en met groupies naar bed?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waaaaaaaat?!
Krijg van de week t script doorgestuurd.
Ik moet wachten op de buurvrouw anders wordt ze boos.quote:Op zaterdag 15 september 2012 02:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Glee weer begonnen, hmmm. Begint al matig, even afwachten nog dus.
Boze buurvrouw > Glee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet wachten op de buurvrouw anders wordt ze boos.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag volgens mij Ambiguiteit in de mediamarkt
OMG!
Saturn?quote:Op zaterdag 15 september 2012 17:31 schreef Ambiguiteit het volgende:
De MM is een vreselijke winkel, maar eigenlijk onvermijdelijk als je iets van electronica wilt hebben en het (op dat moment) niet online wilt bestellen.
Is de oudere zus van de Media Markt. Hetzelfde concept, dezelfde winkel uitstraling alleen andere huiskleuren.quote:
Dat ook jaquote:Op zondag 16 september 2012 10:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Thank god doe ik het je niet na.
De grootste ESF-hit in de normale mensenwereld sinds tijden, dus je bent niet de enigequote:Op zondag 16 september 2012 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Speciaal voor de ESF lovers:
Een akoestische versie.
En ik walg nomaal van ESF liederen.
Groter dan Waterloo?quote:Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De grootste ESF-hit in de normale mensenwereld sinds tijden, dus je bent niet de enige
En ik moet zeggen dat ik de uptempo versie toch beter vind
Oh niet goed gelezenquote:Op zondag 16 september 2012 21:39 schreef Ang3l het volgende:
Sinds tijdenSinds tijden
Waterloo valt buiten de tijden!
quote:Op zondag 16 september 2012 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Over singfestival gesproken, ik met Joan Franka.
Gevalletje van 'het boek was beter'quote:Op zondag 16 september 2012 15:49 schreef Ang3l het volgende:
Over musicals gesproken... ben begonnen met het boek Wicked, maar dat is wel ff iets minder zoete kost dan de musicalsex, bloed, scheldwoorden... geen kinderboekje
Ik vind ze eigenlijk niet echt te vergelijkenquote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gevalletje van 'het boek was beter'
Ze was leuk hè?quote:Op zondag 16 september 2012 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker!quote:Op zondag 16 september 2012 22:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ohja het Songfestibal gisteren, was gezellig zo te zien..
Gevalletje ze lijken niet eens op elkaarquote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe je aan sport dan?quote:Op zondag 16 september 2012 22:15 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik bedoel, waarom niet gewoon een echt stoer mannelijk onderwerp, zoals sport?
[ afbeelding ]
Ik heb sport in huis, maar geen esf, en geen musical...quote:Op zondag 16 september 2012 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben zowel thuis in sport als in musical en Songfestival
Welterusten!
Ach ja wel.quote:Op maandag 17 september 2012 08:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik heb sport in huis, maar geen esf, en geen musical...
Maar wel leukquote:Op maandag 17 september 2012 21:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Kijken naar zwemmers in een speedo is geen sport
quote:Op zondag 16 september 2012 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zeg, prioriteiten!quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef TheVulture het volgende:
Je bent hips geworden in IJsland? Dat heeft wat gekost
Ik zeg maar niet wat ik wilde zeggen. Ik ben geen fan. En heb een niet zo leuk oordeel, maar mag ik niet hebben, want ik ken haar niet persoonlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
We hadden op Schiphol bij vetrek taxfree rum gekochtquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:19 schreef TheVulture het volgende:
Je bent hips geworden in IJsland? Dat heeft wat gekost
Hee, je bent terug! leuk gehad?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hadden op Schiphol bij vetrek taxfree rum gekocht.
Ja, die natuur is geweldig. Maar als de bewolking op 100 a 150 meter hoogte hangt dan zie je overal het zelfde. Viel een beetje tegen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zeggen dat ik een week ook wel prima vond... elke dag mooie dingen gezien in het zuiden en oosten maar het noorden hebben we niet gehad... maar die natuur vond ik wel echt overweldigend mooi
Dat hoor ik van meer eigenlijk, dat het héél mooi is... maar wel heel erg veel hetzelfde. Toch zou een weekje me wel leuk lijkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef Vlarp het volgende:
Nou ja, eigenlijk kun je wel stellen dat heel IJsland saai is. Meer dan 2 weken kun je je er echt niet vermaken.
De natuur is overal hetzelfde: vulkaangesteente met gras en mos er op en soms heb je nog wat bomen en bijna overal zie je wel een waterval. Buiten Reyklavik heb je maar zelden huizen en zien de huizen er sowieso uit als oostblok-bouwstijl.
Maar goed, voor een paar dagen is dat leuk, maar als je de echt grote dingen hebt gezien (Reykjavik, de Vatnajökull gletsjer, Akureyri - de grootste "stad" in het noorden - en de fjorden in het westen) dan is het wel genoeg. Reykjavik zelf is ook maar een paar dagen leuk, want zoveel is er ook weer niet te doen.
Ja dan hebben jullie wel pech gehad met het weer... bij ons was het nog grotendeels droog en onbewolktquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, die natuur is geweldig. Maar als de bewolking op 100 a 150 meter hoogte hangt dan zie je overal het zelfde. Viel een beetje tegen.
Gelukkig waren de laatste 3 dagen weer een stuk beter.
Ik vind jou wel een Little Monsterquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:46 schreef Ang3l het volgende:
Moeten jullie niet allemaal naar Lady Gaga?![]()
![]()
En bedanktquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een Little Monster
Die van de eerste audities en die van Sunday Night Fever.quote:
Vind ik niet. Het boek gaat ten onder aan zijlijntjes en gekabbel. Het eigenlijke thema werd nogal ondergesneeuwd. En de hoofdpersoon is nogal onsympathiek, dat viel me ook een beetje tegen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zelfs de IJslanders zelf vonden het maar raar kut weerquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dan hebben jullie wel pech gehad met het weer... bij ons was het nog grotendeels droog en onbewolkt
Ze is in t boek inderdaad minder lief te hebben dan in de musical. Maar sowieso... De musical heeft slechts een deeltje van t boek gepakt, alleen ergens in t begin. En wat personen samengepakt, wat plots aan een ander toegewezen etc. Lijkt er niet echt meer op.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het boek gaat ten onder aan zijlijntjes en gekabbel. Het eigenlijke thema werd nogal ondergesneeuwd. En de hoofdpersoon is nogal onsympathiek, dat viel me ook een beetje tegen.
En de vierde?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:11 schreef wonderer het volgende:
Voor mij het thema is het gevolg van vooroordelen. Elphaba wordt al het ware slecht gemaakt, terwijl ze juist een goede inborst heeft. Maar door al dat politieke geneuzel sneeuwt dat voor mij een beetje onder.
Het tweede boek vond ik leuker, trouwens. Die over de leeuw was dan weer... suf.
Ik vind in het boek de goede inborst van Elphie best wel meevallen (kind hapt als baby alles kapot man!quote:Op woensdag 19 september 2012 13:11 schreef wonderer het volgende:
Voor mij het thema is het gevolg van vooroordelen. Elphaba wordt al het ware slecht gemaakt, terwijl ze juist een goede inborst heeft. Maar door al dat politieke geneuzel sneeuwt dat voor mij een beetje onder.
Het tweede boek vond ik leuker, trouwens. Die over de leeuw was dan weer... suf.
Wel waarquote:Op woensdag 19 september 2012 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het viel me zo tegen dat er in het boek geen liedjes zaten!
In de musical is ze dus wel goed, maar wordt ze door een politieke intrige bestempeld als kwaad omdat ze een zondebok nodig hebben. Ze is daar veel liever dan in het boek.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nature nurture gaat niet op als de hoofdpersoon al vanaf haar geboorte slecht is. Ze is nooit aardig, tegen niemand vriendelijk. Zo is ze niet geboren, maar zo is ze ook niet echt opgevoed, behalve dan wat haar zusje betreft.
Volgens mij is een sterker thema het losmaken van het individu, de persoon versus de groep. In hoeverre is een mens bestand tegen het geweld van de groep en de overtuigingen van de groep. Elphie zoekt constant de groep op, zelfs als ze zich er actief van afzondert.
Daarbij is een van de thema's volgens mij ook het vinden van het laatste beetje goedheid in iets dat overtuigend slecht is. Ze heeft wel degelijk gevoelens, en ze doet wel degelijk goede dingen.
Maar het boek is leuker denk ik als je de dingen er omheen los kan laten. Ik vond het begin sterk, op een gegeven moment mis ik de aansluiting met elphie, ze neemt een andere richting dan dat logisch zou zijn voor haar personage. Het gaat dan meer over elphie als persoon dan elphie als personage. Ik wil een elphie met een doel, niet een kapot mens dat zich neer heeft gelegd bij haar eigen ondergang.
Ik vond het begin echt super leuk en kon 't niet neerleggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:06 schreef Steve het volgende:
Ik ben op de helft ongeveer gestopt met lezen. Misschien dat ik het ooit wel eens opnieuw ga lezen, maar het boek trok me op dat moment gewoon niet..
In de musical is ze zo ongeveer de enige met een hartquote:Op woensdag 19 september 2012 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de musical is ze dus wel goed, maar wordt ze door een politieke intrige bestempeld als kwaad omdat ze een zondebok nodig hebben. Ze is daar veel liever dan in het boek.
Zit je nou Chantal Jansen te dissen?!?!?!quote:Op woensdag 19 september 2012 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de musical is ze zo ongeveer de enige met een hart.
En daarna stoot je door naar Sleeping Beauty, net zoals de prins door haar flamoesje en vliesje stootte toen hij wakker... Kuste?quote:Op woensdag 19 september 2012 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het begin echt super leuk en kon 't niet neerleggen.
Nu ben ik op 2/3 en kan het me iets minder boeien dat stuk.
Die hele Sarina interesseert me geen moer.
Maar we gaan door
Nessarosequote:Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef Ang3l het volgende:
O. Nou vooruit dan.
Maar heel die Fiyero is ook anders in het boek. En Nessarose ook.
Eigenlijk is het meer "Loosely based on"
Inderdaad, in het boek is Fiyero een donkere man met diamanten tattoo's ofzo tochquote:Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef Ang3l het volgende:
O. Nou vooruit dan.
Maar heel die Fiyero is ook anders in het boek. En Nessarose ook.
Eigenlijk is het meer "Loosely based on"
Ruitjesquote:Op woensdag 19 september 2012 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, in het boek is Fiyero een donkere man met diamanten tattoo's ofzo toch? En Nessarose heeft geen armen
.
Ohja, ik heb het in het engels gelezenquote:
Blue diamonds ja. En (tenminste, ik ben er nog niet) heeft ie ook heul geen verhouding met Glinda. Hij is wel getrouwd, maar dat hele mens komt dan weer niet in de musical voorquote:Op woensdag 19 september 2012 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, in het boek is Fiyero een donkere man met diamanten tattoo's ofzo toch? En Nessarose heeft geen armen
.
Wat af en toe best pittig en plechtig is moet ik zeggen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, ik heb het in het engels gelezen.
Ja, dat viel me ook al op. Ik ga even kijken of ik mijn goodreads review kan vinden.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat af en toe best pittig en plechtig is moet ik zeggen.
Ja dat heb ik ook altijd. Ik zeg dan wel "IK wil het toch voor mezelf zien hoor" maar onbewust focus je je er wel op terwijl dat ene ding je misschien niet eens was opgevallen anders. EN nu is het "O... o ja... o ja daar hebben ze wel gelijk in".quote:Op woensdag 19 september 2012 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het vervelend om voordat je een boek of film leest/bekijkt een negatieve review te lezen, want dan wordt je aandacht zo geleid naar alles wat zogenaamd niet goed is, wat wellicht niet zou opvallen als je er niet op gewezen zou zijn
.
Maar dat even terzijde.
Inderdaadquote:Op woensdag 19 september 2012 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Dus geen recensies van Cloud Atlas en Life of Pi lezen vooraf
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:33 schreef Steve het volgende:
Die groepsgesprekken zijn eigenlijk maar best irritant. Als je even niet oplet moet je je door tig berichten zwoegen..
Ik lees, ik kijk, alles van je!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Je leest ALLES wat ik je stuur! Begrepen?!
Leuk toch.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:33 schreef Steve het volgende:
Die groepsgesprekken zijn eigenlijk maar best irritant. Als je even niet oplet moet je je door tig berichten zwoegen..
Goed zo. Gewoon braaf zijn en slikken als zoete koekquote:Op woensdag 19 september 2012 16:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik lees, ik kijk, alles van je!.
Jij betaalt die lui gewoon om in je leven te komen he.... dat kan gewoon niet andersquote:Op donderdag 20 september 2012 23:19 schreef Ang3l het volgende:
"Ja uh, van m'n vrienden weet eigenlijk niemand dat ik 't ook met mannen doe. Ik ben altijd de vrouwenversierder in de groep"
You have GOT to be kidding me
![]()
Ik kan er zelf voortaan om lachen
je hebt al 5 eur verdientquote:Op donderdag 20 september 2012 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij betaalt die lui gewoon om in je leven te komen he.... dat kan gewoon niet anders
Ik wil even wat weddenschappen plaatsen:
5 euro dat je hem gaat volblaffen
5 euro dat het een hoop drama gaat opleveren met welles/nietes/welles/nietes
10 euro dat het niet de laatste keer is
Is meer Fame of Smash dan Gleequote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, het is zo lullig als je echt een van de slechtste amateurvoorstellingen gezien hebt en er niet echt iets over kan zeggen omdat je de regisseur en de choreograaf kent en een paar van de dansers/spelers.... maar man o man o man o man
(Hier zitten ze toch niet)
Het lijkt wel alsof je een leuk weekend voor de boeg hebt...quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik heb zin in vanaaaaavooooooond, en morgenavond. Sweet baby jesus wat kijk ik uit naar morgen en overmorgen.
Het heeft een vriendje. Heb je de memo niet gehad? Die volgde op die van "ik heb 59 Grindr berichten".quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:22 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je een leuk weekend voor de boeg hebt...
Nou ze is goed, maar dit vind ik wel erg veel kredietquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
houston is voor mij een soort van meryl streep... Maar dan zonder het vermogen tot luchtige komedie.
Gisteren is het de honderd gepasseerd.quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heeft een vriendje. Heb je de memo niet gehad? Die volgde op die van "ik heb 59 Grindr berichten".
Oh nee, die heb ik gemist! Maar dan begrijp ik het enthousiasme helemaal. Wie wil er nou geen vriendje?quote:Op vrijdag 21 september 2012 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heeft een vriendje. Heb je de memo niet gehad? Die volgde op die van "ik heb 59 Grindr berichten".
SAJ.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Oh nee, die heb ik gemist! Maar dan begrijp ik het enthousiasme helemaal. Wie wil er nou geen vriendje?
Ja halloquote:Op vrijdag 21 september 2012 15:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Gisteren is het de honderd gepasseerd.
Jaja, nou weten we het wel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:37 schreef Ang3l het volgende:
Aaaah. Script is af!
Ben benieuwd naar m'n rol als tygo
Ik heb t hier 1x gemeld. Zeik niet. Ga speedofappenquote:
Het hangt wel van de man af die hem draagtquote:
Graag en plaats hier gelijk even een fotoquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:09 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik eens een lekkere, strakke Speedo aantrekken dan?.
Je hebt Vlarp in speedo gezien?quote:
Ik hoop (maar waarschijnlijk tevergeefs) dat al die "mensen" die eraan hebben meegedaan zich echt diep schamen. Wat een zinloosheid. Gatverdamme.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:17 schreef Ang3l het volgende:
De mensen die heel lacherig doen over Haren en er voor de lol of For the sake of ramptoerisme heen zijn gegaan mogen ze van mij ook loeihard een bierflesje tegen hun kanis aangooien of hun voorruit laten sneuvelen.
Wat een trieste bedoeningen die project x dingen. Echt ongelooflijk. Ik zie er de humor niet meer van in.
Zo. Einde statement
Ik vrees dat die hun kop op tv of ergens zien en denken "Whah, cool, dat ben ik man!"quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop (maar waarschijnlijk tevergeefs) dat al die "mensen" die eraan hebben meegedaan zich echt diep schamen. Wat een zinloosheid. Gatverdamme.
Interesseert me geen ene fuck of het peer-pressure is of niet, je hebt je hersenen te gebruiken en zulk zinloos geweld is niet goed te praten. Ik vind dat die mensen zich MEER dan mogen schamen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:55 schreef Cavalinho het volgende:
In een massa doe je soms dingen die je als individu normaal niet snel zult doen en waar je je ook voor schaamt als je er bij nadenkt en de gevolgen ziet.
Ben ik niet met je eens. Je kunt toch zelf nadenken voordat je naar Haren afreist?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
Van mij mag de politie op dit soort dingen heel wat harder ingrijpen. Dit is gewoon zonder enig doel relschoppen. Gewoon omdat het kan, en ondertussen de levens van mensen die er niks mee te maken hebben stukmaken.
Overigens treft de media in dit geval ook blaam, alle berichten in de metro en spits vier dagen van te voren wekken alleen maar meer aandacht en interesse op.
Ja die Timur heeft z'n excuses al aangeboden. Geloof niet dat ie vooraf gedacht had dat dit zo uit de hand zou lopen. En oke, een spontaan feestje met heel vele mensen is leuk.... maar a la Hoek van Holland zijn er blijkbaar mensen in deze maatschappij die rellen schoppen onder feest vinden vallen, waardoor dit soort zaken op de troep van gisteren uitlopen. Te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
Van mij mag de politie op dit soort dingen heel wat harder ingrijpen. Dit is gewoon zonder enig doel relschoppen. Gewoon omdat het kan, en ondertussen de levens van mensen die er niks mee te maken hebben stukmaken.
Overigens treft de media in dit geval ook blaam, alle berichten in de metro en spits vier dagen van te voren wekken alleen maar meer aandacht en interesse op.
En verse gember is er veeeeeel goedkoper dan bij de AH.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Naar de grote toko bij t PSV stadion gaan is toch altijd alsof je ff heel kort op vakantie bent![]()
En een Zeker Iemand zegt dat de kokosnootlimonade die ze daar verkopen erg lekker is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Naar de grote toko bij t PSV stadion gaan is toch altijd alsof je ff heel kort op vakantie bent![]()
Ligt er aan welke dan, want ik heb er ook ooit gehad daar die ik niet te zuipen vondquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:31 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En een Zeker Iemand zegt dat de kokosnootlimonade die ze daar verkopen erg lekker is.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:28 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En verse gember is er veeeeeel goedkoper dan bij de AH.
hier kijk ik liever naar dan die beelden uit harenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:17 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Toen heeft ie zijn kop in de kachel gedouwd!'quote:
Bij Koning van Katoren heb ik héél erg een eigen beeld van alles, die heel erg afwijkt van wat in de trailer te zien is. Ben wel benieuwd of de film me dan toch nog gaat bevallen.quote:
Neequote:Op maandag 24 september 2012 08:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
Darlings... I am exhausted!
Ang3l vanavond at your place?
quote:Op maandag 24 september 2012 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Weerwolven gister was echt briljant![]()
Met twaalf man in een oud verlaten fabriekspand van Strijp S op de eerste verdieping. Kapotgeslagen ruiten, geen stroom, geen verwarming, alleen kaarslicht tussen de oude losliggende electriciteitsdraden en balken. Afbladderende plafonds (a la Silent Hill, voor de kenners). Enrome lege ruimtes met pilaren en totale duisternis verder. Alles kraakte en piepte, de wind floot door de kapotte ruiten.... en dan af en toe een donderslag op de achtergrondFreaky! But fun
quote:Op maandag 24 september 2012 07:53 schreef Vlarp het volgende:
Eerste werkdag weer na 3 weken vakantie.
Ik ga maar eens teksten lerenquote:Onze zoektocht naar wat normaal is staat gekenmerkt door begrippen.
Begrippen als onzekerheid.
Angst.
Twijfel.
We willen het graag.
Maar ondanks dat;
Zijn de meeste van ons ‘speciaal’.
En hoe mooi en bijzonder dat ook is.
Hoe bewonderingwaardig deze groep ook is.
De speciale mensen.
U.
En ik.
Wij.
We hebben er nooit om gevraagd.
Hoe trots we ook zijn.
We hebben nooit de keuze gehad.
Nooit de keuze kunnen maken.
Tussen normaal.
En speciaal.
We hebben 6 rondes gespeeld, waarban ik slechts 2x dood was voor het einde.quote:
Dat werkt lang niet altijd als je die strategie al verwachtquote:Op maandag 24 september 2012 15:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik heb bij weerwolven de kanibalen actie geperfectioneerd.
Als je een weerwolf bent, wijs dan een andere weerwolf aan om op te knopen. Resultaat: niemand verdenkt je er van weerwolf te zijn, want anders zou je noooooit een andere weerwolf aanwijzen. Werkt 1 keer de volgende ronde knopen ze je meteen op zonder discussie.
Ga ergens anders zitten?quote:Op maandag 24 september 2012 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat fijn, ik zit tegenover een griet waarvan d'r IQ lager is dan haar maat pumps
Ik vond het deze keer nog wel hilarischquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 23:37 schreef Ang3l het volgende:
Filmavondje
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat een fijne films toch
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 24 september 2012 23:55 schreef Ang3l het volgende:
En er was iets mee. Maar weet niet meer wat. De schrijver of de regisseer of zo. Of dat t een boek was.... Ik weet t niet meer!!
Ik kan t niet uitstaan dat ik niet meer weet wat er mee wasquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik vind de soundtrack heel fijn, en Juliette Binoche is leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |