Makkelijker kunnen ze dat bijna niet maken, hoe moeilijk?quote:
Waarom dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik heb met tegenzin gestemd op D66.
Dan zou ik hem met zin weer dicht doenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb met tegenzin dit topic geopend.
O oooow...... komend Friso gaat de eerste keer zijn dat ik hem weer zie. En z'n vriend.quote:Yvo gaat.
Omdat ik anders op de PvdA had moeten stemmen, en dat zou met nog grotere tegenzin zijn geweest.quote:
Je móét niks...quote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Omdat ik anders op de PvdA had moeten stemmen, en dat zou met nog grotere tegenzin zijn geweest.
Eh, nee. Niet de bedoeling. Ik zie het nut niet van dat soort dingen en ben er ook niet goed in omdat ik ongeoefend ben.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Je probeert 'm nu ook wel uit de tent te lokken he Cava?
Mens ik heb er al 5 maanden niet over gemekkerd, want hij besloot uiteindelijk gewoon niet meer te komen. Dit is de eerste keer sinds Mei. Feiten vs Overdrijven.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:42 schreef Cavalinho het volgende:
Waar blijf je nou met je hart van ijs, Ang3l?
Elke keer als er Frisofeest op komst is weer hetzelfde gemekker.
Daar doe ik het voor jaquote:Op woensdag 12 september 2012 20:47 schreef Cavalinho het volgende:
Maar goed, als je zit te wachten op medelijden, je kunt ook een aai over je bol krijgen, hoor.
Zo zit ik ook wel weer in elkaar.
Laag? Hij zit waarschijnlijk boven de 70%. Dat valt mij reuze mee!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef Steve het volgende:
Blijft jammer dat de opkomst altijd zo laag is.
Want er stonden op jouw biljet maar 2 partijen? D66 en PvdA? Vreemd. Ik was ook bij lokaal 50 en ik had er meerquote:Op woensdag 12 september 2012 20:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Omdat ik anders op de PvdA had moeten stemmen, en dat zou met nog grotere tegenzin zijn geweest.
21 waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want er stonden op jouw biljet maar 2 partijen? D66 en PvdA? Vreemd. Ik was ook bij lokaal 50 en ik had er meer
Ik kijk altijd maar naar de eerste zoveel. Die kleine partijtjes die er achteraan hobbelen daar ga ik me niet eens in verdiepen. Dat Nederland Lokaal en zo. Je ziet door de bomen het bos niet meer! O wacht, Wouter was gestopt he?quote:
Een paar uur geleden (rond half 7) was het nog maar 45% ofzoquote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Laag? Hij zit waarschijnlijk boven de 70%. Dat valt mij reuze mee!
Oh toen ik keek zaten ze rond de 65%.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
Laag? Hij zit waarschijnlijk boven de 70%. Dat valt mij reuze mee!
Allemaal mensen die na het werken en eten nog ff gaan. Da's dus VVDquote:Op woensdag 12 september 2012 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een paar uur geleden (rond half 7) was het nog maar 45% ofzo. Grappig.
Ik kijk daar inderdaad ook niet naar, maar het viel me op toen ik de kieslijstoverzichtding laatst in de bus kreeg. Wat me ook opviel dat sommige van die partijen 50 mensen op de lijst hebben staan dat je je echt afvraagt wat enerzijds het nut van zoveel mensen is en anderzijds waar ze de mensen vandaan hebben gehaald.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk altijd maar naar de eerste zoveel. Die kleine partijtjes die er achteraan hobbelen daar ga ik me niet eens in verdiepen. Dat Nederland Lokaal en zo. Je ziet door de bomen het bos niet meer! O wacht, Wouter was gestopt he?
Ja dat was 19:45. Zat 1% onder 2010 en toen was de uiteindelijke opkomst 75%.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh toen ik keek zaten ze rond de 65%.
Nou ja, 70% vind ik nog niet bijzonder veel.
Als mensen als Paul op zo'n lijst kunnen komen te staan dan verwondert me niet meerquote:Op woensdag 12 september 2012 21:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kijk daar inderdaad ook niet naar, maar het viel me op toen ik de kieslijstoverzichtding laatst in de bus kreeg. Wat me ook opviel dat sommige van die partijen 50 mensen op de lijst hebben staan dat je je echt afvraagt wat enerzijds het nut van zoveel mensen is en anderzijds waar ze de mensen vandaan hebben gehaald.
Iedere stof heeft z'n smelttemperatuur.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef Cavalinho het volgende:
Ang3l Het is pas 12.17 hier en ik zit comfortabel in een hotel. Ben inmiddels outpatient.
En het spijt me als ik dacht dat je elke keer mekkerde, ik houd het niet bij, maar zo kwam het over. Je mag me best de juiste cijfers geven, ik houd van aan de feiten houden.
Het past niet met je hart van ijs uitspraak, that's all, darling.
True.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iedere stof heeft z'n smelttemperatuur.
Voor het geval je t vergeten was, we zitten met de meeste users in NL.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom niet? Normale etenstijd hoor. Moet je alleen niet voor elf uur gaan slapen.
Ik heb nog een film gedownload die ik al heel lang wilde zien (want veel doven in de familie). Maaaar.... merendeel van de film is in gebarentaal en dat gaat me maar voor ene klein stukje lukkenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
In Nederland is dat verrekte laat voor etenstijd.
Ook, ook, hoezo ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want er stonden op jouw biljet maar 2 partijen? D66 en PvdA? Vreemd. Ik was ook bij lokaal 50 en ik had er meer
Behalve zeeschildpad, bullshit en poepen kan ik geen gebarentaalquote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog een film gedownload die ik al heel lang wilde zien (want veel doven in de familie). Maaaar.... merendeel van de film is in gebarentaal en dat gaat me maar voor ene klein stukje lukkenheb de sub, maar weet niet of de playstation ze gaat herkennen.
[ afbeelding ]
Poes is ook niet moeilijk. En ik hou van jou ook niet. Nou, komen we al ene heel eind!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Behalve zeeschildpad, bullshit en poepen kan ik geen gebarentaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |