quote:
Nee joh, is niet zo duidelijk op foto's.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe Typisch eruit ziet
Denken dat dat Typisch isquote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe Typisch eruit ziet
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat met benen en oksels
quote:
Dat was niet eens serieus.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee hoe jij en dimens praten over scheten is lekker
Jawel johquote:Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, is niet zo duidelijk op foto's.
Is zo gedaan eigenlijk, gewoon huid strak trekken.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef krullenbolletje het volgende:
Bikinilijn epileren lijkt mij echt niet te doen
Ik heb dan altijd wax overal en 0 haren wegquote:Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja nee gvd daar moet ik van janken
Ook als je het laat doen?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja nee gvd daar moet ik van janken
Ja volgens mij heb ik die weer verwijderd.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ro-ald op FB hebben![]()
Je q base video is wel echt slecht btw
Ja scheten laten is ook normaal, maar dat is scheren/epileren ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Scheten is nog een beetje normaal vergeleken dit.
Ik vind benen al verschrikkelijkquote:Op woensdag 12 september 2012 19:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is zo gedaan eigenlijk, gewoon huid strak trekken.
Maar als je meer naar binnen gaat begint het zeer te doen
Ik bedoelde laten doenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wax haalt bij mij altijd maar 40% van de haren weg
Dat weet je niet.quote:
Gewoon even kijken hoeveel gemeenschappelijke vrienden je hebt met OV of DVquote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik weet niet hoeveel FOK!kers ik op fb heben ik heb ook geen zin om tussen al mn vrienden te gaan zoeken.
Weetniet, vind beetje naar om ergens te liggen met mn benen weid voor een vreemd persoonquote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ook als je het laat doen?
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat weet je niet.Er staan namelijk geen duidelijke foto's van mij on the interwebz. Hooguit nog ergens verdwaald op hyves maar die zijn al redelijk gedateerd dan zeg maar.
Als deze SC een klaslokaal zou zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja scheten laten is ook normaal, maar dat is scheren/epileren ook.
Maar jullie gingen praten over de geur etc![]()
![]()
vriendin van mij epileert haar oksels altijdquote:Op woensdag 12 september 2012 19:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind benen al verschrikkelijk
27 met DVquote:Op woensdag 12 september 2012 19:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon even kijken hoeveel gemeenschappelijke vrienden je hebt met OV of DV
wees blij dat het er isquote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef leeell het volgende:
gore wax praatjes mogen achterwege gelaten worden hoor
Ik kan over alles praten zonder schaamte hoor, no problemquote:Op woensdag 12 september 2012 19:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als deze SC een klaslokaal zou zijn.
Hardop over epileren praten en hoe het down is.
Ja lijkt mij ook, heb het ook nog nooit laten doen maar wil wel een keertje gaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Weetniet, vind beetje naar om ergens te liggen met mn benen weid voor een vreemd persoon
Ik heb ook iets van 40 fokkers op fokquote:Op woensdag 12 september 2012 19:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
27 met DVen dan komen er nog zo'n 20 bij die zij niet heeft. Et voila
Ik heb ook gemeenschappelijke vrienden met jou op fbquote:Op woensdag 12 september 2012 19:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
27 met DVen dan komen er nog zo'n 20 bij die zij niet heeft. Et voila
mja mja is wel zoquote:Op woensdag 12 september 2012 19:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
wees blij dat het er is
beter dat dan ineens zo'n tapijtje voor je neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |