Kijk eens naar zijn profiel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:31 schreef Cremetje het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon.
JIJ BENT DIEZELFDE GYMLERAAR geweestt!
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:31 schreef Cremetje het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon.
JIJ BENT DIEZELFDE GYMLERAAR geweestt!
Ja grappig, tot zij aan komt zetten op school met dat de desbetreffende leraar allerlei ongepast dingen heeft gezegd op het internet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:36 schreef raulbouli het volgende:
Ik wilde het weekend in met een mopje
Mij ook.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:38 schreef raulbouli het volgende:
En dat het bij Hart van Nederland komt![]()
Ik denk dat je mij dan kan oprapen
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:40 schreef raulbouli het volgende:
Cremetje, ik ben geen Gymleraar. Ik maakte maar een grapje.
Life2.0 is de gymleraar.
Oke bedankt,maar kom op denk je nou echt dat hij uberhaupt een baan heeft?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:33 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Kijk eens naar zijn profiel.
opleiding: ICT
beroep: ICT
Hij en een aantal anderen willen je gewoon uit je tent lokken.
Oke oke grapje kan altijd bij mijquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:40 schreef raulbouli het volgende:
Cremetje, ik ben geen Gymleraar. Ik maakte maar een grapje.
Life2.0 is de gymleraar.
Mag ook,daar ben ik het mee eens xDquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:36 schreef raulbouli het volgende:
Ik wilde het weekend in met een mopje
ALS je goed leest lees je dat ik een vriendje heb en (logica) dat ik dus niet aan haar tietjes zit!quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jullie voelen aan elkaars tietjes?
Sorry maar waar staat dan dat ze geen BH draagt dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:11 schreef mar456 het volgende:
Je vriendin is 16 en draagt nog geen BH?
Tjaa jouwn vriendin...quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:10 schreef Life2.0 het volgende:
Mijn vriendin zit regelmatig aan tietjes hoor, sluit helemaal niets uit
Ze stond toch in haar blote tieten... Waarom dan exact?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:19 schreef Cremetje het volgende:
[..]
Sorry maar waar staat dan dat ze geen BH draagt dan?
Omdat precies wat Cavalinho zei.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:19 schreef Cremetje het volgende:
[..]
Sorry maar waar staat dan dat ze geen BH draagt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |