Wil je mijn stem?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er mensen hier die niet stemmen, maar wel stemrecht hebben?
Ja ik in principe. Heb mijn stem gebruikt voor m'n moeder, want die mag hier niet stemmen maar heeft veel meer te maken met de NL politiek (en zich er veel meer in verdiept) dan ik. Anders was ik ook niet gaan stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er mensen hier die niet stemmen, maar wel stemrecht hebben?
Er zijn helaas al drie mensen in mijn omgeving die D66 wilde stemmen maar op het laatst in het stemhokje hebben besloten om PvdA te kiezen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:01 schreef MrBadGuy het volgende:
48% heeft nu gestemd, 2 jaar terug was dat om dezelfde tijd 50% (zojuist op RTL Nieuws).
Waarom zou je niet stemmen?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik in principe. Heb mijn stem gebruikt voor m'n moeder, want die mag hier niet stemmen maar heeft veel meer te maken met de NL politiek (en zich er veel meer in verdiept) dan ik. Anders was ik ook niet gaan stemmen.
Schandequote:Op woensdag 12 september 2012 18:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er zijn helaas al drie mensen in mijn omgeving die D66 wilde stemmen maar op het laatst in het stemhokje hebben besloten om PvdA te kiezen.
Nou gelukkig voor jou was er zojuist op het journaal een mevrouw die vertelde dat ze eerst van plan was D'66 te stemmen maar toch maar VVD heeft gestemd omdat D'66 schijnbaar van plan is de vergoeding voor ouders van pleegkinderen aan te pakken.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er zijn helaas al drie mensen in mijn omgeving die D66 wilde stemmen maar op het laatst in het stemhokje hebben besloten om PvdA te kiezen.
Heel jammer ja, vooral die kortzichtigheid ook. ''Ik stem strategisch, want het gaat tussen de VVD en PvdA. De VVD zat in de regering en het huidige beleid vind ik maar niks, dus PvdA"quote:
Zeker alleen maar omdat die samson 'goed' overkomt bij de tv- debattenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kortzichtige mensen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou gelukkig voor jou was er zojuist op het journaal een mevrouw die vertelde dat ze eerst van plan was D'66 te stemmen maar toch maar VVD heeft gestemd omdat D'66 schijnbaar van plan is de vergoeding voor ouders van pleegkinderen aan te pakken.
Al is de VVD volgens mij net zo goed van plan om deze vergoeding aan te pakken, maar dat terzijde.
dat kunnen we voorlopig niet natrekkenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef Hexagon het volgende:
Wie heeft op Hero Brinkman gestemd?
Het is SAMSONG!quote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef Snoepje5 het volgende:
Zeker alleen maar omdat die samson 'goed' overkomt bij de tv- debatten
Dat ging over de campagnebus.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:01 schreef klaaskippegaas het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de SP op 84 zetels staat.
volgens Geri van het journaal niemand op het stembureau waar hij al de hele dag isquote:Op woensdag 12 september 2012 18:07 schreef Hexagon het volgende:
Wie heeft op Hero Brinkman gestemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |