Zou ik niet onderschatten, Samsungs schil is misschien wel dikker dan Sense, ze hebben heel veel troep er in. S-voice, een eigen NFC app, een eigen cloudopslagdienst, etc etcquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Kloonhommel het volgende:
Mja, hoeveel ontwikkeltijd zou er nodig zijn om een androidversie met Touchwiz uit te brengen en hoeveel voor een androidversie met Sense?
Overigens voorspelt Vodafone al weken een update naar 4.0.4 en het is nog altijd niet uitgebracht volgens mij?
Installeer swiftkey-x.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:23 schreef dimmak het volgende:
Mijn toestel is dus vanmiddag opgehaald door Hi. Ik dacht dat een een vergelijkbaar toestel terug kreeg, maarr ik kreeg godver een Samsung Galaxy Mini. Wat een klote toestel. Heb nog geen woord normaal getypt.
Ik hoop dat mijn HOX snel terug komt..
Had je kunnen verwachten, er staat duidelijk dat je een telefoon met 'hetzelfde besturingssysteem' krijgt. Dat hele Hi toestellease is duidelijk naaierij, telefoonmaatschappijen over het algemeen trouwens, klootzakken eerste klasquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:23 schreef dimmak het volgende:
Mijn toestel is dus vanmiddag opgehaald door Hi. Ik dacht dat een een vergelijkbaar toestel terug kreeg, maarr ik kreeg godver een Samsung Galaxy Mini. Wat een klote toestel. Heb nog geen woord normaal getypt.
Ik hoop dat mijn HOX snel terug komt..
Ben benieuwd, gewoon met zo'n goedkope MHL-adapter of op een andere manier?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:49 schreef Fiorano het volgende:
Hoppa HDMI kabeltje binnen, werkt prima. Ook de HDMI --> VGA adapter werkt dus ipc zou ik nu m'n HOX moeten kunnen aansluiten op een beamer. Foto's to Follow
haha! tevens:quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:34 schreef Skillstorm het volgende:
Wow, ik wist niet dat er een instellingen dashboard widget was.![]()
Heb de One X al een maand of 3 en zie nog steeds nieuwe dingen.
Nu in 1 keer Wifi of Internet(van abo) aan met 1 klik ipv helemaal naar instellingen gaan.
Thnx man, werkt geweldig!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Installeer swiftkey-x.Swype is ruk. Swiftkey houdt tenminste rekening met jouw schrijfstijl en voorspelt veel beter jouw volgende woord.
MHL adapter, en daar dan weer een Adapter voor HDMI --> VGA aan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:21 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd, gewoon met zo'n goedkope MHL-adapter of op een andere manier?
yepquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Had je kunnen verwachten, er staat duidelijk dat je een telefoon met 'hetzelfde besturingssysteem' krijgt. Dat hele Hi toestellease is duidelijk naaierij, telefoonmaatschappijen over het algemeen trouwens, klootzakken eerste klas![]()
Nu waardeer je je One X wel meer als je hem terug krijgt
Kan ook aan de provider liggen. Een mast die bijvoorbeeld defect is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:50 schreef Stink-ui het volgende:
Ow god, daar gaan we weer..
3g netwerk valt in huis gewoon wegbuiten is het net 2 streepjes..
word er langzaam aan echt gek van dit toestel, eerst de WiFi en mijn led lampje.
WiFi is gemaakt led lampje is nog zoals hij was (niets aan gedaan) wel 2 weken kwijt geweest.
nu dus mijn 3g naar de tiefus, morgen maar eens langs de HI winkel (geen zin in want die kut studenten hebben er geen kaas gegeten van het leren kennen van een toestel)
Volgens mij komt er gewoon beide? Én een W8 phone, met dikkere accu, én een One X+, met overklok.quote:Op maandag 17 september 2012 17:25 schreef Stink-ui het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)core-cpu-hebben.html
Goed nieuws Android gebruikers..
Geen one X plus maar een w8 Phone
Nee mijn koene ridder, levertijd a drie weken was mij te gortig. Deze man nam een Hox en is er blij meequote:Op dinsdag 18 september 2012 12:24 schreef drumstickNL het volgende:
Niks gezien; jij had toch een S3 kaaprenboii; of was dat je te duur?
Ja maar daar doe je weinig aan, so be it.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:38 schreef drumstickNL het volgende:
Hij is best wel nice idd op een paar punten na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |