Na 5 minuten schijnt ie te stoppenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:40 schreef Quir het volgende:
Stopt jullie notification led na een tijdje ook met knipperen?
Hier wordt hij morgen ook opgehaald, benieuwd wat ik als toestel nu twee weken ga gebruiken. N95 of een Desirequote:Op donderdag 13 september 2012 11:15 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ze komen hem ophalen 2 weken geen telefoon en hopen dat het gemaakt is..
Knippert de led langer door bij custom roms?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, stopt inderdaad, de meest mongolische feature eigenlijk. Een notification led die je laat weten of je een notificatie hebt zonder op het scherm te kijken, maar als je lang genoeg niet kijkt (juist het punt ervan lijkt me) werkt dat ding niet meer
Zou het niet weten eigenlijk, nu je het zegt is dat wel een handige feature, zal wel een keer even kijken of dat er is.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Knippert de led langer door bij custom roms?
Designfoutquote:Op donderdag 13 september 2012 19:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Die hoor je ook wel redelijk goed te zien, eigenlijk uit precies één speaker-gaatje gecentreerd.
Bij jou een productiefout of slechte ogen?
Samsung scoort bij jou want jij voorspelt dat de S2 en S3 en de note eerder een update krijgen dan de HOX bijv? Ze scoren dus op een voorspelling van jou?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Samsung scoort punten bij mij. Die hebben waarschijnlijk de S3 èn S2 geüpdatet, en mogelijk ook de Note, tegen de tijd dat HTC zijn vlaggenschip nog niet heeft geüpdatet.
En laten we het helemaal bij HTC maar niet over de vorige generatie hebben bij HTC
Ze hebben verklaart dat de S3 in oktober de update krijgt, en de S2 in november, waar HTC blijft blijft doen en schermt met december. Dus ja, Samsung scoort punten, en nee, het is geen voorspelling van mij, maar een bevestiging van Samsungquote:Op donderdag 13 september 2012 23:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Samsung scoort bij jou want jij voorspelt dat de S2 en S3 en de note eerder een update krijgen dan de HOX bijv? Ze scoren dus op een voorspelling van jou?
Oke...
Zou ik niet onderschatten, Samsungs schil is misschien wel dikker dan Sense, ze hebben heel veel troep er in. S-voice, een eigen NFC app, een eigen cloudopslagdienst, etc etcquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:40 schreef Kloonhommel het volgende:
Mja, hoeveel ontwikkeltijd zou er nodig zijn om een androidversie met Touchwiz uit te brengen en hoeveel voor een androidversie met Sense?
Overigens voorspelt Vodafone al weken een update naar 4.0.4 en het is nog altijd niet uitgebracht volgens mij?
Installeer swiftkey-x.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:23 schreef dimmak het volgende:
Mijn toestel is dus vanmiddag opgehaald door Hi. Ik dacht dat een een vergelijkbaar toestel terug kreeg, maarr ik kreeg godver een Samsung Galaxy Mini. Wat een klote toestel. Heb nog geen woord normaal getypt.
Ik hoop dat mijn HOX snel terug komt..
Had je kunnen verwachten, er staat duidelijk dat je een telefoon met 'hetzelfde besturingssysteem' krijgt. Dat hele Hi toestellease is duidelijk naaierij, telefoonmaatschappijen over het algemeen trouwens, klootzakken eerste klasquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:23 schreef dimmak het volgende:
Mijn toestel is dus vanmiddag opgehaald door Hi. Ik dacht dat een een vergelijkbaar toestel terug kreeg, maarr ik kreeg godver een Samsung Galaxy Mini. Wat een klote toestel. Heb nog geen woord normaal getypt.
Ik hoop dat mijn HOX snel terug komt..
Ben benieuwd, gewoon met zo'n goedkope MHL-adapter of op een andere manier?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:49 schreef Fiorano het volgende:
Hoppa HDMI kabeltje binnen, werkt prima. Ook de HDMI --> VGA adapter werkt dus ipc zou ik nu m'n HOX moeten kunnen aansluiten op een beamer. Foto's to Follow
haha! tevens:quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:34 schreef Skillstorm het volgende:
Wow, ik wist niet dat er een instellingen dashboard widget was.![]()
Heb de One X al een maand of 3 en zie nog steeds nieuwe dingen.
Nu in 1 keer Wifi of Internet(van abo) aan met 1 klik ipv helemaal naar instellingen gaan.
Thnx man, werkt geweldig!quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Installeer swiftkey-x.Swype is ruk. Swiftkey houdt tenminste rekening met jouw schrijfstijl en voorspelt veel beter jouw volgende woord.
MHL adapter, en daar dan weer een Adapter voor HDMI --> VGA aan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:21 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd, gewoon met zo'n goedkope MHL-adapter of op een andere manier?
yepquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Had je kunnen verwachten, er staat duidelijk dat je een telefoon met 'hetzelfde besturingssysteem' krijgt. Dat hele Hi toestellease is duidelijk naaierij, telefoonmaatschappijen over het algemeen trouwens, klootzakken eerste klas![]()
Nu waardeer je je One X wel meer als je hem terug krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |